Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Finnes alltid en mulighet, men jeg tviler sterkt på at han blir. Siste jeg hørte var at han takket nei til klubbens siste kontraktsforslag, hvor klubben svarte med å fortsatt la tilbudet stå ved lag.
Mifsud drar nok til en middelmådig klubb, der lønna blir vesentlig høyere...
Tja, han kan vel ikke akkurat kritiseres for det. En middelmådig klubb i, f.eks England, må vel nesten regnes for å være en god del større enn norsk tippeliga uansett. Og hva slags kontraktstilbud fikk han? 1-1,5 mill i året. De fleste middels store engelske klubber kan lett 4-5 doble det, kanskje mye mer og.
Ja med den ledelsen vi har nå,er alt mulig:evil::evil::evil:
Ledelsen har ingenting med at jeg ønsker Mifsud langt unna Åråsen. Det har han dessverre klart helt fint sjøl. God tur ut Miffe, takk for måla, og thats it!!!
Uansett blir Mykle en mye bedre spiss, klubbspiller og fotballspiller.
Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn
Ta lønna til Mifsud og legg på tilbudet til Koren.
Lov Koren mulighet til å gå, dersom LSK får tilbud fra en attraktiv utenlandsk klubb, slik at han føler han har den sjansen. Det kan bli noen mill. til klubben av det. Vis Myklebust tillit og gi han sjansen i Mifsuds posisjon. Han kommer til å bli like god, eller bedre hvis han blir fulgt opp riktig av trener-teamet.
Da har vi en stjerne med salgmuligheter i kontraktsperioden og et ungt talent som kan virkelig slå til med 10 mål neste sesong. OG noen assists fler enn det Mifsud noen gang klarte.... Bra kombinasjon det.
I følge innslaget i nyhetstråden er vår lille malteser nå definitivt ferdig i klubben, og reiser hjem i påvente av at en større klubb i en større liga skal ringe han...
Jaja selvinnsikt er ingen sterk ting på Malta. Real Madrid ringer deg selvsagt på mandag Miffe. Så med fare for å gjenta meg selv, takk for målene, lykke til videre, og ellers ingen ting.
Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn
trur faktisk mifsud kan bli en stor spiller som havner i en stor klubb! eller ikke. kos deg i malta og ligaen som er der, hvis det i det hele tatt er en liga der...
Kommentar