Grodås tar over for Misund?
Collapse
X
-
-
Synes det er hyggelig at Grodås kommer hjem dit han hører til. :-)
Han er en fulg, og kommer alltid til å være det.Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Kommentar
-
Ser ut til at Grodås kan bli mer enn bare keepertrener for A-laget.
Grodås er også ønsket som trener for et planlagt keeperakademi i LSK.Kommentar
-
Dette er utrolig spennende. Mange helter vender hjem igjen, og alle innrømmer at nettopp en av grunnene er følelsene de har for klubben. Jeg synes det også er veldig gøy at det ser ut til at man vil satse hardt på å styrke utviklingen av keepere. Per i dag har vi en finsk og en tysk keeper. Optimalt er det vel ikke, selv om både Otto og Heinz er fine fyrer.
-okb!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Hadde blitt veldig glad om Frode skrev under for LSK. Muller kunne nok ha lært en god del av han,samtidig som at han er en fantastisk flott kar med et hjerte i gult og svart!Kommentar
-
Når/hvis Frode kommer hjem, så blir det i alle fall ikke kommunikasjonsproblemer på keeperøktene.
Etter flere år i Tyskland, så er vel Frode stødig som en prest i tysk, regner med at Otto også kan språket etter perioden i Mönchengladbach.
Tror også at Heinz kan tysk..Kommentar
-
Kommentar
-
Frode Grodås kommer hjem
LSK og Frode Grodås ble i dag enige om en 2 – års kontrakt som keeper- trener.
- Vi er veldig fornøyd med å få Frode på plass. En gammel LSK – legende har vendt hjem. På initiativ fra Frode vil vi også forsøke å bygge opp et keeper – akademi på Åråsen. Et akademi der vi også ønsker å ha med oss årets keeper- trener, Kjell Lier, som har gjort en veldig god jobb for klubben, sier LSK – manager Jan Åge FjørtoftKommentar
-
Jeg syntes det er veldig bra at Grodås er tilbake i LSK. Var en av mine store helter da jeg begynte å gå på Åråsen på midten av 90-tallet. Utrolig bra at vi greier å knytte til oss så mange profiler på ledersiden. Det er med på å skape oppmerksomhet rundt LSK og viser at vi er en hardtsatsende klubb. I tillegg ser jeg på Grodås som en kjernekar.
Når det gjelder keeperakademiet er jeg litt mer usikker. Det høres litt ut som et unødvendig pengesluk, men jeg håper jeg tar feil. Vi får jo uansett ikke benyttet mer enn en keeper og det blir vel fort til at vi henter inn etablerte keepere i stedet for å satse på talenter. For en toppklubb som LSK vil det være vanskelig å gi et talent sjansen som keeper, fordi vi ikke har tålmodighet til å gå igjennom en unggutts læringsprosess. På andre posisjoner kan man la spillerne få prøvd seg litt mer gradvis, det er vanskeligere på keeperplassen.Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
-
Nåja, det går da ann å ha talenter på utlån til nærliggende klubber, som f.eks. Lørenskog og andre klubber LSK har i nærområdet.
Der får de prøvd seg i litt ordentlige kamper, utvikla seg samt at de er en del av keeper akademiet.
Har stor tro på et slikt keeper akademi. Og dersom vi etterhvert blir kjent for å fostre opp gode keepere er ikke det noe å forakte akkurat.Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Kommentar