Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Veldig bra gjennomført kamp. 2 fine (enkle) mål av Gylfi, og 2 bra mål av spissene våre. Pål Strand hadde 3 assist og spilte en av sine beste kamper for året. Winsnes hadde også mange gode innlegg og noterte seg for en assist. Forsvaret og Baron hadde full kontroll mot ett veldig dårlig Sogndal lag som neste sesong er tilbake i 1 divisjon...
Litt mer optimistisk foran Lyn kampen nå.... Og plutselig så er ikke Royal League noen umulighet lenger allikevel...
utrolig overbevisende av gutta våres i dag ! satt å så på kampen og det skal sies at de spilte som et topp lag full kontroll igjennom hele kampen.
deilig å se einnarson igang igjen (noen kamper uten mål nå) men klarer vi lyn til torsdag så tar vi alt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
8)
Jeg trodde at kampen ville bli jevnere, men med et solid LSK-lag og tafatte Sogndal så gikk dette veien og vel så det.
Viktig at både Gylfi, Sundgot og Powell scora. Det skulle vel gi selvtillit igjen.
Så ser vi også at Baron betyr mye. Han redda den vel eneste sjansen fra Sogndal og spilte sikkert. Litt bittert kanskje å tenke på at med Baron hadde vi fått med oss poeng tror jeg mot både VIF og Odd. Men jeg skal ikke dvele ved fortiden...
Det er fortsatt 15 poeng å spille for og vi kan ihvertfall avgjøre en fjerdeplass selv. Men jeg tror at LSK har hatt sin uflaks og nedturer i år, så jeg har fortsatt håp om medalje....
Men nå skal jeg heller ikke ta noe på forskudd, så jeg avslutter med å si at dette var en perfekt start på en jævlig viktig uke.
det var så utrolig deilig og se at vi vant i dag.. gutta reiser seg mesterlig etter noen dårlige kamper.. nå er kanskje ikke SIL det beste laget i TL heller det motsatte. men 4-0 på bortebane er uansett sterk så lenge laget er i TL.. og SIL er jo kjent for å være et godt hjemme lag..
Ja for hel... det her smakte godt etter en mager august...
Håper det virkelig har snudd som i våres og at vi tar en god rad seiere som sikrer både RL, medalje og cupfinale! Men jeg er fortsatt ikke helt sikker ennå...
Selv ikke at Liverpool tapte klarte å ødelegge dagen i går!
Kommentar