Makt til Fansen

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • emanem
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Aug 2006
    • 100

Makt til Fansen

Syntes vi bør stå sterkere sammen og tromme inn til et møte på vår arena: "Martins".

Der kan vi invitere styre og stell i klubben, slik at vi som er hjertet i klubben kan få si hva vi mener og tenker om vinterns overganger
  • veiron
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6267

Vinterns overganger?? Sesongen er nettopp avsluttet.

Kommentar

• Raskolnikov
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2005
      • 1453

Opprinnelig skrevet av emanem
      Syntes vi bør stå sterkere sammen og tromme inn til et møte på vår arena: "Martins".

Der kan vi invitere styre og stell i klubben, slik at vi som er hjertet i klubben kan få si hva vi mener og tenker om vinterns overganger
      Jeg er glad LSK ikke styres fra Martins. Hva i all verden har dette tiltaket med makt å gjøre forresten?
      Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

Kommentar

• veiron
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6267

Synes ikke vi skal begynne å kreve mer makt. Vi er ikke større enn klubben uansett!

Kommentar

• emanem
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • Aug 2006
          • 100

Misforstå meg rett.

Krever ingen driekte makt, men mange behov for å uttrykke seg.

Forumet her en en god mulighet, men det vriker som om mange gjerne vil ha muligheten til å spørre og få svar direkte fra styret.

Mulig jeg formulerte meg helt feil.

Vi kan gjerne kalle det spørretime, tror vi da også ville fått ett tettere og bedre samarbeid for fremtiden.

Kommentar

• xeR
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Jan 2004
            • 11206

Krever ingen driekte makt, men mange behov for å uttrykke seg.
            er du medlem i LSK så er det vel noe som heter årsmøte. Dessuten har jeg tiltro til at ledelsen i LSK vet hvade driver med. Selvom man kan være uenige med det ledelsen gjør så tror jeg administrasjonen er avhengige at å tenke med huet når de driver butikk, ikke med hjertet sånn som vi flest i KFL gjør.
            Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• Harix
              Seniormedlem
              Forumsadist
              • May 2006
              • 118

La klubben styres av de som får betalt for det. Vi fans vil aldri kunne se fler sider av samme sak.

Vi skal si det vi mener!
              Vi skal støtte laget uansett!

Kommentar

• emanem
                Seniormedlem
                Forumsadist
                • Aug 2006
                • 100

Mulig..

Mulig detta var et dårlig forslag, men det er moro med tilbakemeldinger, positivt som negativt.

Men jeg har tro på en kveld en gang i mellom der f.eks. Fjøra setter seg på scenen og tar en brus og svarer på litt spørsmål fra de som måtte ønske det.

Tror det kan være med på å øke samholdet og det skader ikke for noen å få litt in-put fra hverandre.

Kommentar

• Fritz
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Nov 2004
                  • 1033

Men jeg har tro på en kveld en gang i mellom der f.eks. Fjøra setter seg på scenen og tar en brus og svarer på litt spørsmål fra de som måtte ønske det.
                  Det ble avholdt slike møter i 2005, og Uwe sa i nettmøtet med RB, nylig, at han hadde tilbudt seg å stille opp på dette også i år, men at KFL ikke hadde benyttet seg av muligheten.

Det er sikkert ikke noe problem å få dette til igjen. Snakk med Petter eller andre i styret.

Kommentar

• chrissp
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2004
                    • 2403

Nå har jo Røsler i mandagens nettmøte på RB, sagt at han har tilbudt seg å møte KFL uten å høre noe mer.... Vet ikke sannhetsgehalten i det, men det er jo et godt sted å begynne.

Ellers er det jo selvfølgelig interessant med generelle møter der Røsler, Halle og Fjøra kan delta i en diskusjon rundt laget og klubben. Ikke for at KFL skal få mer makt, men rett og slett fordi det er interessant.
                    Bølerkanaris

Kommentar

• emanem
                      Seniormedlem
                      Forumsadist
                      • Aug 2006
                      • 100

konstruktivt

Flott, da sender jeg en mail til Petter og håper på suksess.

Kommentar

• RuneK
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2003
                        • 861

Mulig detta var et dårlig forslag, men det er moro med tilbakemeldinger, positivt som negativt.

Tror det kan være med på å øke samholdet og det skader ikke for noen å få litt in-put fra hverandre.
                        Dette er tidligere prøvd med LSK, senest i fjor. Ingen stor suksess akkurat, og det kom heller ikke mange fans til møtene. Dette er noe LSK er positive til.

R
                        Støtt FuglaTifo
                        Kontonr: 6201 05 41919

Kommentar

• Rønnern
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 6690

Forumet her en en god mulighet, men det vriker som om mange gjerne vil ha muligheten til å spørre og få svar direkte fra styret.
                          Det sitter folk fra både styret, administrasjon og sportslig utvalg og leser jevnlig på dette forumet. Også Fjøra.

I tillegg er vel mantraet fra Fjøra at han ikke kommenterer spillere på vei inn eller ut før eventuelle kontrakter er signért.

Når det gjelder Uwe, er det bare å stikke innom LSK-kaféen som avholdes før hver kamp. Uwe er nesten alltid tilgjengelig for en prat, selv om det nok ofte kan bli vel mye annet enn bare fotball:-). Uwe er en alle tiders fyr som har et historisk godt bånd til supporterne.
                          Mvh Ronnie "The Runner"
                          LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• emanem
                            Seniormedlem
                            Forumsadist
                            • Aug 2006
                            • 100

litt mer..

Jeg har skrevet ned mine forslag til Petter, og ønsker gjerne å gjøre litt ut av det.

Blir gjerne med utforming og gjenomføring

Kommentar

• iL
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Jan 2004
                              • 10771

Opprinnelig skrevet av No1sqwip
                              Dette er tidligere prøvd med LSK, senest i fjor. Ingen stor suksess akkurat, og det kom heller ikke mange fans til møtene. Dette er noe LSK er positive til.

R
                              Tja spørs på hva du måler suksess i det.

Jeg synes det var jævlig bra, alle som hadde noe de lurte på fikk saklige og meget gode svar, i tillegg var det en trivelig tone.

Hadde det møtt opp 300-400 hadde det bare blitt kaotisk.

Synd at dette ikke ble noe av i 2006, men ser ut som Petter ignorerte tråden min.
                              Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• Fuglefar
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Aug 2006
                                • 202

Detta høres intresant ut.
                                Leste i RB. at det hadde hvert arrangert før. Og da en gang i mnd. Hadde kansje holdt med 3-4 ganger i sessongen. Håper ihvertfall det blir gjenomført, siden jeg ikke viste om det sist det ble arrangert.:lol:
                                Lillestrøm Kanaris........................................... .................................................. .........................

Kommentar

• sniper
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 5254

Opprinnelig skrevet av iL
                                  Tja spørs på hva du måler suksess i det.

Jeg synes det var jævlig bra, alle som hadde noe de lurte på fikk saklige og meget gode svar, i tillegg var det en trivelig tone.

Hadde det møtt opp 300-400 hadde det bare blitt kaotisk.

Synd at dette ikke ble noe av i 2006, men ser ut som Petter ignorerte tråden min.
                                  Jeg gjorde ikke det, men kan ikke noe for at jeg ikke fikk svar fra ansvarlig i LSK før for 2 uker siden. Det blir et slikt møte snart.

Petter

Kommentar

• Totti21
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Mar 2004
                                    • 3501

Opprinnelig skrevet av veiron
                                    Synes ikke vi skal begynne å kreve mer makt. Vi er ikke større enn klubben uansett!
                                    Uten publikum er ikke klubben en toppklubb iallefall.

Kommentar

Working...