Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Krever ingen driekte makt, men mange behov for å uttrykke seg.
er du medlem i LSK så er det vel noe som heter årsmøte. Dessuten har jeg tiltro til at ledelsen i LSK vet hvade driver med. Selvom man kan være uenige med det ledelsen gjør så tror jeg administrasjonen er avhengige at å tenke med huet når de driver butikk, ikke med hjertet sånn som vi flest i KFL gjør.
Mulig detta var et dårlig forslag, men det er moro med tilbakemeldinger, positivt som negativt.
Men jeg har tro på en kveld en gang i mellom der f.eks. Fjøra setter seg på scenen og tar en brus og svarer på litt spørsmål fra de som måtte ønske det.
Tror det kan være med på å øke samholdet og det skader ikke for noen å få litt in-put fra hverandre.
Men jeg har tro på en kveld en gang i mellom der f.eks. Fjøra setter seg på scenen og tar en brus og svarer på litt spørsmål fra de som måtte ønske det.
Det ble avholdt slike møter i 2005, og Uwe sa i nettmøtet med RB, nylig, at han hadde tilbudt seg å stille opp på dette også i år, men at KFL ikke hadde benyttet seg av muligheten.
Det er sikkert ikke noe problem å få dette til igjen. Snakk med Petter eller andre i styret.
Nå har jo Røsler i mandagens nettmøte på RB, sagt at han har tilbudt seg å møte KFL uten å høre noe mer.... Vet ikke sannhetsgehalten i det, men det er jo et godt sted å begynne.
Ellers er det jo selvfølgelig interessant med generelle møter der Røsler, Halle og Fjøra kan delta i en diskusjon rundt laget og klubben. Ikke for at KFL skal få mer makt, men rett og slett fordi det er interessant.
Mulig detta var et dårlig forslag, men det er moro med tilbakemeldinger, positivt som negativt.
Tror det kan være med på å øke samholdet og det skader ikke for noen å få litt in-put fra hverandre.
Dette er tidligere prøvd med LSK, senest i fjor. Ingen stor suksess akkurat, og det kom heller ikke mange fans til møtene. Dette er noe LSK er positive til.
Forumet her en en god mulighet, men det vriker som om mange gjerne vil ha muligheten til å spørre og få svar direkte fra styret.
Det sitter folk fra både styret, administrasjon og sportslig utvalg og leser jevnlig på dette forumet. Også Fjøra.
I tillegg er vel mantraet fra Fjøra at han ikke kommenterer spillere på vei inn eller ut før eventuelle kontrakter er signért.
Når det gjelder Uwe, er det bare å stikke innom LSK-kaféen som avholdes før hver kamp. Uwe er nesten alltid tilgjengelig for en prat, selv om det nok ofte kan bli vel mye annet enn bare fotball:-). Uwe er en alle tiders fyr som har et historisk godt bånd til supporterne.
Dette er tidligere prøvd med LSK, senest i fjor. Ingen stor suksess akkurat, og det kom heller ikke mange fans til møtene. Dette er noe LSK er positive til.
R
Tja spørs på hva du måler suksess i det.
Jeg synes det var jævlig bra, alle som hadde noe de lurte på fikk saklige og meget gode svar, i tillegg var det en trivelig tone.
Hadde det møtt opp 300-400 hadde det bare blitt kaotisk.
Synd at dette ikke ble noe av i 2006, men ser ut som Petter ignorerte tråden min.
Detta høres intresant ut.
Leste i RB. at det hadde hvert arrangert før. Og da en gang i mnd. Hadde kansje holdt med 3-4 ganger i sessongen. Håper ihvertfall det blir gjenomført, siden jeg ikke viste om det sist det ble arrangert.:lol:
Kommentar