Olafsson rett mann som KFL-leder?

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • kid
    Medlem
    Hoffnarr
    • Aug 2006
    • 68

Uff! syns dette begynner å ta helt av...
    Er vi misfornøyde med alle eller?

Kommentar

• sniper
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 5254

Stabæk? Herregud, gi meg litt kred da mann

Dette er rimelig nytt for meg, å sitte på utsiden å se min rolle bli diskutert på denne måten.
      Uansett, jeg setter pris på alle tilbakemeldinger, og konkluderer med at styret i KFL ikke kan tilfredsstille alle 5000+ medlemmene. Og godt er det.

Jeg oppfordrer selvfølgelig alle med interesse for KFL-styrets sammensetning om å møte opp på KFLs årsmøte som er i januar/februar.

Jeg kommer ikke til å endre stilen min betraktelig, da jeg har kjørt samme stil i de tre årene jeg har uttalt meg på vegne av KFL.
      LSK og KFL kommer alltid først, og det er noe jeg aldri kommer til å rikke ved.

I all ærbødighet,

Petter

Kommentar

• Tor Hilmar
        Medlem
        Hoffnarr
        • Mar 2006
        • 42

Føyer meg inn i rekken av de som enige med Petter her. Synes kanarifansens støtte til Mifsud har vært overdrevent positiv, dømt etter hvordan sangen hans runger hver kamp. Mifsud er etter min mening en egoistisk sensjasjonsspiller! Selvfølgelig har han vært god og scoret en del viktige mål, ikke minst mot søpla, men det irriterer meg grenseløst at han ALDRI kan slå et innlegg. Måten OO og Myklebust samarbeidet i royal leauge gav meg tro på at vi ikke kommer til å savne ham i særlig grad..
        Åråsen er våres hjem - vi er fugla!

Kommentar

• Bolsen3
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2004
          • 1061

Full støtte til Petters uttalelser fra meg! 100% enig i alt han sier! Mifsud er på mange måter en god spiller, men jeg ønkser ikke å se ham i LSK-drakt i 2007 når han så til de grader gir fullstendig faen i klubben. Vil mye heller se Magnus Myklebust blomstre! 6 mål og 5 assists i en sesong er like godt som 11 mål spør du meg!

Kommentar

• MedlemNR35
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2004
            • 905

Jeg er på en måte enig i det Petter sier men synes godt han kunne moderert seg litt.

Jeg anser på ingen måte 1-0 seier mot Hammarby med Mifsud som målscorer som en 0-0 kamp.

Det går an å si i fra ting på en litt mer moderat måte uten å miste poengene i uttalelsen.

Og nei.synes det blir tull å diskutere Petters rolle etter dette.Han gjör en fin jobb for KFL.

Kommentar

• LSK-supp.
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Dec 2003
              • 1023

Jeg er foreløpig for å beholde Mifsud av sportslige grunner.

Synes han er et rasshøl, men han er tross alt den beste spissen vi har i stallen pr.dd.

Selv om det antakelig er feil å si at 90% av kanarifansen ikke ønsker Mifsud, synes jeg ikke det er en grunn til å vurdere Petters rolle.

Etter hva jeg kan se, har han utført en utmerket jobb som leder for KFL de siste årene.
              I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

Kommentar

• Rønnern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6690

Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
                Synes han er et rasshøl, men han er tross alt den beste spissen vi har i stallen pr.dd.
                Med tanke på alle de rasshøla vi har i KFL, har vi jammen plass til ett på laget også. Mifsud er for god til at vi skal være ekstremt kresne.

Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
                Etter hva jeg kan se, har han utført en utmerket jobb som leder for KFL de siste årene.
                Petter er en bra mann, med et tvilsomt sexliv. "Det er bedre enn å ha sex", "Sex er oppskrytt i forhold til det her" osv. osv. Han er jammen meg ganske enspora også.
                Mvh Ronnie "The Runner"
                LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• brisbane-kanaris
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2006
                  • 598

Opprinnelig skrevet av Rønnern
                  Med tanke på alle de rasshøla vi har i KFL, har vi jammen plass til ett på laget også. Mifsud er for god til at vi skal være ekstremt kresne.
                  Så du mener vi skal gi Mifsud et nytt kontraktforslag igjen, koste hva det koste vil? Uansett hvor god han er, ett sted går grensa. I mitt syn passerte han den grensa for leeenge siden.

Lillestrøm er selvfølgelig ikke tjent med å ha en haug av spillere som ikke blør for klubben og til enhver tid uttaler seg i media om at de vil bort. Det tror jeg du skjønner også.

Uansett hvor god han måtte være er han en trouble maker av ypperste klasse og Sportsklubben er på ingen måter tjent med å ha han med videre. Det er vel ganske tydelig at han driter i Sportsklubben så lenge han får gryna sine, egro han har ingenting her å gjøre. Han spiller ikke for laget, han spiller for seg selv

Hvorfor har han vært så god i år? Sammenheng med at han kan gå som bosman etter sesongen og at han trenger å prestere for å sikre masse gryn i en bedre betalt klubb?

Kommentar

• Rønnern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6690

Opprinnelig skrevet av brisbane-kanaris
                    Så du mener vi skal gi Mifsud et nytt kontraktforslag igjen, koste hva det koste vil?
                    Nei, nei, nei, er du ikke rett bevart gutt? Michael har fått et tilbud og takker han nei til det, er det greit for meg, takker han ja, så er det også veldig greit.

Dersom jeg skal lytte til hjertet håper jeg at Michael takker nei, for det betyr at Magnus er nær å være førstevalg. Jeg har veldig sansen for Magnus og stor tro på ham.

Hjernen sier dog at Michael er en så god spiller, at dersom han takker ja til tilbudet, så vil det glede meg.

Lillestrøm er selvfølgelig ikke tjent med å ha en haug av spillere som ikke blør for klubben og til enhver tid uttaler seg i media om at de vil bort. Det tror jeg du skjønner også.
                    Michael er bare én spiller og det takler LSK på en utmerket måte. Forøvrig er det færre og færre spillere som vil blø for drakta. De fleste er proffe lykkejegere som gjør en jobb for Fugla. Derfor så utrolig viktig med spillere som Søgård og Steffi som er Fugla to the bone og for ikke å glemme Sundgot, Strand og Kippe som etterhvert har fått et ganske så gult hjerte.

Hvorfor har han vært så god i år?
                    My point exactly. Han er en god målscorer, men stort ego både på banen og utenfor banen. Vi må ikke glemme hvilken åpenbaring han var i fjor før han skadet skulderen. Det er ikke bare at han spiller for seg selv. Han har bra kvalitet.
                    Mvh Ronnie "The Runner"
                    LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• Markus
                      Juniormedlem
                      Bøffelpromp
                      • Jul 2004
                      • 15

Opprinnelig skrevet av petter
                      Stabæk? Herregud, gi meg litt kred da mann

Petter
                      Etter å ha jobbet sammen med Petter tidligere må jeg dessverre skuffe dere Kanarifans med at Petter til stadighet har prøvd å komme over på den blaa siden.
                      Hans utagerende og ambivalente forhold til Werni og skuffelsen etter salget til Aafk satte en ung manns hjerte i kok og han forbannet både LSK og Kanaris ved flere anledninger og lovte å sende dem inn i fusjon med VIF. Deretter var det Petters plan å melde seg inn i Bastionen, men etter hans han andre venn (ikke Werni) Morgan Andresen forsvant til FFK innså Petter at hans eneste utvei var en klubb i Bærum. Men ikke de gule, han sa nemlig at han hatet fargen.

Dessverre er ikke Petter en mann som klarer å gjennomføre sine planer, han tenker A og gjør B. Dette har medført at Kanarifansen med blaa øyne har vokst seg store, feite og veldig bra.

At Petter ikke klarer å tilfredsstille samtlige medlemmer av Kanarifansen hver gang han uttaler seg i media er nokså forstålig. At kommentarer i tillegg tolkes av mediene litt annerledes enn de muligens ble sagt er også en vesentlig faktor.

Nå har jeg ikke lest alle kommentarene her, men i mine øyne gjør Petter en fantastisk jobb for dere.

Kommentar

• ON
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Mar 2004
                        • 3639

Støtte til Petter. Han har gjort en god jobb hele veien for KFL.

Kommentar

• ulfpulf
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2004
                          • 2511

Petter er rett mann, ja.
                          At han snakker til avisene som en supporter, og ikke som en leder som skal tekkes alle, synes jeg bare er bra.

En som helt naturlig greier å flette inn i et intervju om Mifsud at Lars Bohinen er en grisk jævel, fortjener enda mer skryt enn han alt har fått i denne tråden.
                          Drevent, Petter!

Kommentar

• Helen
                            Seniormedlem
                            Forumsadist
                            • Jan 2006
                            • 126

100% bak Petter!

Mifsud kan ryke og reise for min del.
                            Forza Fugla!!!

Kommentar

• mariusha
                              Medlem
                              Hoffnarr
                              • Apr 2005
                              • 53

Petter er vår mann!

---------------------------------
                              Er hat ein knallrotes Gummiboot

Kommentar

• larsbøffel
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Sep 2005
                                • 1028

go petter. mifsud kan ta seg en bolle.

Kommentar

• okb
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 2377

Opprinnelig skrevet av petter
                                  LSK og KFL kommer alltid først, og det er noe jeg aldri kommer til å rikke ved.

I all ærbødighet,

Petter
                                  Jeg legger merke til at du skriver LSK først. Da er vi enige. LSK kommer først, så KFL ;-)

-okb! - komiker
                                  Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

Kommentar

• e.d
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2005
                                    • 688

Mifsud har fått et nytt kontraktsforslag så da må jo Røsler og LSK ha tillitt til ham. At lederen for kanarifansen da går ut på denne måten er unødvendig. Og jeg nekter å tro at innlegget er representativt for synet til medlemmene i kanarifansen. . Selv om Mifsud har sutret i media, ønsker mer penger osv, så er dette bare småtteri for meg sammenliknet med hva han har gjort for klubben og hvilke opplevelser han har gitt fansen. En spiller som har senket Vålerenga flere ganger må bare ikke bli behandlet på en slik måte.

Dette innlegget var bare utrolig umodent. Det er viktig hvordan leder for kanarifansen framstår i media fordi der kan KFL bli mer kjent og få annerkjennelse og man kan rekruttere nye medlemmer.
                                    synging, mentalitet - Kanari-Fansen

Kommentar

• kimmern
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jun 2005
                                      • 1174

Petter det eeer hans naaavn, jobber for fuuugla haaaan, petter han jobber og petter han slåss, petter er eeen av ooosss

Kommentar

• Strømling69
                                        Juniormedlem
                                        Ferskenpels
                                        • May 2006
                                        • 5

Full støtte til Petter og styre. Er fest som debatant her, men har fulgt med noen år. Må ikke være enig i alt han sier, men ingen grunn til å stille noen som helst form for misstillit.

Kommentar

• supermike
                                          Medlem
                                          Hoffnarr
                                          • Apr 2006
                                          • 45

Sånn skal det låte!

Olafssons uttalelser viser etter min mening omverdenen hva det vil si å støtte et LAG. Laget går nemlig foran egosentriske og griske enkeltspillere. Med en gang en spiller viser forakt for laget, finnes det ingen grunn for en ekte supporter å støtte denne spilleren lenger, samme hvor god denne spilleren måtte være (eller hvor god spilleren selv måtte tro han er...). Etter min mening burde Koren omtales i samme ordlag. En supporter må inneha så pass stolthet at han/hun ikke tolerer å bli "pissa" på gjennom en hel sesong av spillere som faktisk uttaler seg negtivt mot klubben i våre hjerter.
                                          Av denne grunn mener jeg Olafssons uttalelser var helt på sin plass.
                                          Olafsson, my man!

Kommentar

Working...