Olafsson rett mann som KFL-leder?

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • xeR
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 11206

2 tomler opp til Petter.. Blir irritert her, enig med han som skrev litt tidligere at det begynte å bli litt mange tråder om utskiftning av diverse folk her nå... Kanskje vi skal stårte en tråd om hvilke medlemmer som kanskje bør gå før neste sesong... Isåfall lanserer jeg meg selv som en kandidat, jeg var litt sløv med hoppinga i siste serierunde, kanskje det er best jeg tar hatten min å går da...(ironi, for de som ikke måtte skjønne det)
    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• TurboJenta_FALSK_IDENTITET
      Utestengt
      • Sep 2005
      • 768

Opprinnelig skrevet av xeR
      2 tomler opp til Petter.. Blir irritert her, enig med han som skrev litt tidligere at det begynte å bli litt mange tråder om utskiftning av diverse folk her nå... Kanskje vi skal stårte en tråd om hvilke medlemmer som kanskje bør gå før neste sesong...
      Er det ikke lettere å starte en tråd om hvem som bør bli? De ser jo ut til å være i undertall.

Anywho.... Petter er konge.
      Er kanskje litt mye forlangt at han skal ringe rundt til alle medlemmene for å spørre om hva vi mener før han skal uttale seg i media?

Kommentar

• RuneK
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2003
        • 861

Nå er det jo sånn at KFL styret er valgt av medlemmene (dere) og så er det også sånn at vi har valg hvert bidige år. For at KFL skal bli bedre må det være i medlemmenes interesse at de som ønsker å bidra med noe innad for fansen, melder sin interesse.
        Det er sikkert ok for Petter at noen mener de kan gjøre en bedre jobb for KFL enn det Petter gjør, men synes det blir feil med heksejakt pga en uttalelse i media som ikke falt i smak for alle.
        Mediatrening er noe jeg synes Petter fikser helt flott, men dette er jo bare en liten del i det vi driver med i KFL. KFL har dessverre ikke råd til mediarådgivere og da må mann regne med et par feilskjær i ny og ned. Til nå har han ihvertfall ikke hatt noen stygge.

100% støtte til Petter, men er også positiv til nykommere som kanskje vil bidra med noe kreativt og nytt.
        Sees på årsmøtet i Januar/ Februar og håper på rekord oppmøte. Dvs fler enn 24 personer

Rune
        Støtt FuglaTifo
        Kontonr: 6201 05 41919

Kommentar

• Dinho
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2006
          • 884

Jeg kommer, jeg kommer..

Føler at det styret vi har nå matcher alle andre rundt om i norge- for å ikke si skandinavia. Og med det dollargliset til Petter ser jeg ingen grunn til å bytte leder Petter er rett og slett en flink og arbeidsom kar.
          twitter @amundsakis
          ΘΥΡΑ 13

Kommentar

• RuneK
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2003
            • 861

Takk, det er det jeg mener. Årsmøtet er viktig for KFL eksistens og hva vi i fellesskap kan få til. Da er det viktig at mange viser interessen her også og ikke bare på tribunen.

Etter det jeg vet/ tror så er det rom for flere personer i KFL/ styret/ stab og dette er grunnet den voldsomme økningen av medlemmer.

Det er viktig at medlemmene er kritiske som positive og grunnene kjenner jo alle.

Så velmøtt allesammen

Rune
            Støtt FuglaTifo

Kommentar

• King_Raymond
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 4987

Opprinnelig skrevet av No1sqwip
              Takk, det er det jeg mener. Årsmøtet er viktig for KFL eksistens og hva vi i fellesskap kan få til. Da er det viktig at mange viser interessen her også og ikke bare på tribunen.

Etter det jeg vet/ tror så er det rom for flere personer i KFL/ styret/ stab og dette er grunnet den voldsomme økningen av medlemmer.

Det er viktig at medlemmene er kritiske som positive og grunnene kjenner jo alle.

Så velmøtt allesammen

Rune
              Det sitter vel like mange personer i styret nå som det gjorde når vi var 2000 medlemmer, det er kanskje på tide å få inn flere folk i styret så ikke det blir sykt mye jobb på de som er i styret.
              Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• RuneK
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Nov 2003
                • 861

Det er helt riktig kompis

R
                Støtt FuglaTifo

Kommentar

• Marhol0
                  Juniormedlem
                  Ferskenpels
                  • Nov 2006
                  • 4

PR-kåt?;-)

Enig i mye her. Petter gikk bl. a. også ut før sesongen 2005 "på vegne av KFL" på TV2, og kritesrte Fjøra og klubben for ikke å skaffe "de stjernene vi var lovet". Også her ga man utrykk for at dette var noe hele kfl mente. Det kan man vel ikke akkurat kalle å stille seg bak klubben. Han gikk regelrett ut å kritiserte enkeltpersoner og klubben som førtetil at klubben ble satt i et dårlig lys. Greit å mene det, men hvorfor riksdekkende fjernsyn? Bedre å ta internt. Veit saken er gammel, men har irritert meg lenge.

Kanskje på tide å gi noen andre sjansen? Syns hvertfall jeg.

Kommentar

• Fuglefar
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • Aug 2006
                    • 202

Her er det mye dritt slenging!!

Lite gjennomtengt av Olafsson det der. Faktisk litt flaut syntes jeg. Men i følge han så er jeg bare en av de 10% avvikerene i klubben, og i et hvert samfunn må det jo være noen avvikere.
                    Hvis det blir tendenser til "buing" når Mifsud kommer på banen i Royal Leage. Da er det bare å pakke sakene. Det kommer til å gjøre meg så jævla skuffa over kanarifansen . Har sett på forumet her at mange av debatantene forakter buing mot eget lag. Det vil også gi enorm dorlig PR til Sportsklubben vår
                    Syns det er for mye sutring over veldig lite spilt melk. Minner mere om en form for massesuggesjon som går igjen blandt brukerene av forumet. Den ene for med seg den andre, og så har vi det gående.

Endelig har vi en spiller å rakke ned på, og vi får lov.
                    Fordi lederen vår støtter oss.

-Men har denne spilleren svikta på banen?
                    -Har denne spilleren ikke gitt alt i hver kamp og hvert minutt ?
                    -Fortell meg hva han har sakt negativt om LSK?
                    -Fortell meg hva han har sakt negativt om KFL?
                    -Det var vel ikke han sin skyld at vi ikke vant gullet?

Det Mifsud har sakt var vel egenklig at dette andre kontraktforslaget ikke var bra nok. Og at han aller helst vil spille i England. Men det er det jo mange LSK spillere som har sakt da.
                    Last edited by Fuglefar; 13.11.2006, 01:41. Begrunnelse: ...
                    Lillestrøm Kanaris........................................... .................................................. .........................

Kommentar

• gorken
                      Administrator
                      • May 2006
                      • 1483

Opprinnelig skrevet av Marhol0
                      Enig i mye her. Petter gikk bl. a. også ut før sesongen 2005 "på vegne av KFL" på TV2, og kritesrte Fjøra og klubben for ikke å skaffe "de stjernene vi var lovet". Også her ga man utrykk for at dette var noe hele kfl mente. Det kan man vel ikke akkurat kalle å stille seg bak klubben.
                      Syns ikke uttalelsene til Petter var gale den gangen, og heller ikke nå. Det inntrykket jeg har fått av Petter er at han først og fremst er supporter. Dette viser han gang på gang gjennom uttalelsene sine.

Husk bare hvordan Petter svarte på spørsmålene fra Dagbladet i slutten av august.

Når det gjelder uttalelsene på TV2 før sesongstart 2005 står Petter igjen frem som supporter. Bekymret supporter som ikke er sikker på om administrasjonen i klubben i hans hjerte har fått til det han har blitt lovet. Han er usikker på om det er nok for at klubben han elsker skal holde tritt i toppen. Jeg syns det var en helt ålreit uttalelse, igjen som supporter. Og som leder for supporterne bør virkelig lederen stå fremst som supporter.

Her kan innslaget som ble sendt på TV2 sees.
                      I have this condition.

Kommentar

• ulfpulf
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2004
                        • 2511

Opprinnelig skrevet av Marhol0
                        Kanskje på tide å gi noen andre sjansen?
                        Gi noen andre sjansen?!

Til å:
                        - Jobbe gratis, hverdag som helg.
                        - Sitte i styremøter, møter med klubben, møter med samarbeidspartnere, møter med undergrupper, møter med politi og møter med andre lags supportere.
                        - Være barnevakt for fulle folk fra 12 til 70 når du egentlig har mest lyst på en øl selv.
                        - Måtte uttale seg så alle blir fornøyd om alt i klubben - alt som en journalist greier å framstille som negativt.
                        - Ta i mot dritt fra anonyme folk på forumet som mener at kritikk bør tas internt, unntatt kritikk av Petter, som bør gjøres tilgjengelig for alle med en nettleser.

Ja, gi gjerne noen andre sjansen, bare det ikke blir meg.

Kommentar

• Snerten
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Aug 2006
                          • 458

*Stående applaus*

Jeg har sagt det tidligere i tråden. Men sier det igjen. Petter har min fulle støtte i jobben han gjør for oss andre
                          Last edited by Snerten; 13.11.2006, 08:47. Begrunnelse: Rette skrivefeil
                          Evig LSK

Kommentar

• RSP
                            Moderator
                            • Aug 2004
                            • 10498

Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                            Gi noen andre sjansen?!

Til å:
                            - Jobbe gratis, hverdag som helg.
                            - Sitte i styremøter, møter med klubben, møter med samarbeidspartnere, møter med undergrupper, møter med politi og møter med andre lags supportere.
                            - Være barnevakt for fulle folk fra 12 til 70 når du egentlig har mest lyst på en øl selv.
                            - Måtte uttale seg så alle blir fornøyd om alt i klubben - alt som en journalist greier å framstille som negativt.
                            - Ta i mot dritt fra anonyme folk på forumet som mener at kritikk bør tas internt, unntatt kritikk av Petter, som bør gjøres tilgjengelig for alle med en nettleser.

Ja, gi gjerne noen andre sjansen, bare det ikke blir meg.
                            Eller meg. Bra innlegg !

Kommentar

• Rønnern
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 6690

Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                              I tillegg var dette debattantens første post på forumet. Altså, han/hun registrerer seg kun for å få slenge med leppa mot Petter.
                              Mvh Ronnie "The Runner"
                              LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

Working...