Det har vært en del fokus i pressen de seneste ukene om de ulike TL klubbenes supporterledere. De har blitt kritisert for mye sutring og manglende fotballforståelse. Jeg skal ikke begi meg inn på å kommentere Olafssons fotballforståelse. Han holder ihvertfall med rett lag. Derimot synes jeg det er veldig uheldig at han hevder å snakke på vegne av 90% av kanarifansen når han ønsker at Mifsud ikke eksisterer. En avstemming her inn på forumet tyder på at fordelingen er 50/50 og jeg har full forståelse for at MM uttalelser er provoserende for alle med hjertet i LSK. Men likevel må vi vel bare akseptere at fotballen anno 2006 består av spillere som hovedsaklig spiller for seg selv og ikke kommer til å kun spille for en klubb i hele sitt liv. All honnør til dem som gjør det, men de er i mindretall. Når det gjelder LSK så mener jeg at det viktigste er at vi har så gode spillere som mulig og for meg er MM en av TL beste spillere. Synd at vår leder er mer opptatt av hvordan enkelte spillere håndterer media, istedet for å se på hva de leverer på banen. Hvis Koren skulle gå til en annen norsk klubb (Gud forby!) så er vel ikke lojaliteten hans noe bedre. Lurer på hva Olafsson ville gjort hvis han ble tilbudt 600.000 mer i lønn hos konkurrenten, hvis han da har en jobb?
Forza fugla!
InZane Mungsgård
Kommentar