Billetter til finalen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fugla
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 1718

    Billetter til finalen

    Hva er de andre kriteriene???

    Blir rimelig dustete at dette skal ha en betydning! Hva med de som har vært på flere av de tidligere cup-kampene og av en eller annen god grunn ikke får dratt i Semi`n??? Håpløst og merkelig utspill!!!

    Kanari-Fansen BLI MED OG STØTT FUGLA BLI MEDLEM SE BORTETURER NYHETER Se Nyhetsarkiv NESTE TUR
    Homer Simpson.



    www.ultrassarp.no
  • Mor_10
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Jun 2004
    • 131

    #2
    Personlig blir jeg veldig skuffa hvis jeg ikke får tak i billett etter å ha vært 2xÅråsen, Tromsø og nå Ullevåll.

    Var ikke på Jorekstad.

    Tipper at det er under 10 stk kanari fans som er med hele veien norge rundt til Ullevåll. Det vil være ganske "dustete" om ikke disse sikres billett....
    --------------------------------------------
    Mor10

    Kommentar

    • Fugla
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2004
      • 1718

      #3
      Ifølge dette kan du ha vært på samtlige kamper, men hvis du ikke er på Ullevaal på torsdag så minker din sjanse for cupfinale-billett...
      De som har funnet på dette burde revurdere den idiotiske "regelen"...
      Homer Simpson.



      www.ultrassarp.no

      Kommentar

      • morten
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 2156

        #4
        Jeg er en trofast faen og har vært på alt utenom de lengste bortekampene bortsett fra i Molde og må si at det er jævlig surt og må ty til blind vold for å komme seg til finalen..Men nå er vi ikke i finalen ennå så jeg gidder ikke å ha denne diskusjonen nå.Men faen så jævlig lite kreativt forslag :evil:
        Men jeg kommer ikke på så veldig mange gode forslag heller så det er vel like greit å drekke seg dritings og bruke slipset som pannebånd klappp
        Badekar
        http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

        Kommentar

        • KFL41
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2004
          • 3648

          #5
          Dersom vi kommer til finalen vil nok ikke rettferdigheten seire ved fordeling av billettene. Det vil nok bli sånn at det vil være en haug av døgnfluefans (medgangssupportere) som vil få billetter istedenfor trofaste fans. Det hjeper ikke å ha vært en trofast supporter i 15 år og bare mistet en håndfull kamper på Åråsen. Da er det "mann mot mann" eller å ha de rette bekjentskapet som gjelder. Kjipt, men sånn vil det bli. Vanskelig å lage regler som hindrer det. Man regner vel med at de mest ihugga supporterne prioriterer denne semifinalen uansett...

          Vi får kanskje håpe på at Stabæk kommer til finalen. Da tror jeg de fleste i kfl, lsk- medlemmer sesongkort, og billett til Lyn-kampen får billett. Dersom Brann kommer dit må vi lide for at det bl. a ikke kom mer enn 3800 (?) tilskuere mot Odd, mens Brann har over 10000 tilskuere uansett.


          Men først må vi komme til den jævla finalen først.... Semifinaletapet mot Bryne skal HEVNES!!!

          Kommentar

          • kanari76
            Medlem
            Møteplager
            • Jan 2004
            • 90

            #6
            jeg mener at om jeg ikke får meg en billett til cup finalen dette året vil det flyte blod! jeg var der i 86! jeg var der i 92! selv om jeg har bodd i Bergen de siste 8 åra og ikke fått sett alle de kampene jeg skulle ønske fortjener jeg en billett for lang og tro tjeneste.
            I don\'t mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that\'s how it comes out.
            -Bill Hicks

            Kommentar

            • sniper
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 5254

              #7
              Re: Billetter til finalen

              Opprinnelig skrevet av Fugla
              Hva er de andre kriteriene???

              Blir rimelig dustete at dette skal ha en betydning! Hva med de som har vært på flere av de tidligere cup-kampene og av en eller annen god grunn ikke får dratt i Semi`n??? Håpløst og merkelig utspill!!!

              http://www.kanari-fansen.no/index.ph...d=341&Itemid=2
              Hva de andre kriteriene er?

              Årskort-sesongkort (Argh-fast plass i en sesong da)
              Medlemskap i KFL
              Medlemskap i LSK
              Sponsor av LSK

              Dette er hovedkriteriene for å få billett til cupfinalen, men for å stille litt lengre foran i køen, så hjelper det med en billett fra semifinalen. Istedetfor å sitte her å sutre, går det an å spørre, vi er alle tigjengelig på mail og telefon.

              Petter
              Styremedlem KFL

              Kommentar

              • sniper
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 5254

                #8
                Forøvrig angående billetter til en eventuell cupfinale :

                - Alle kommer ikke til å få

                og

                - Fordelingen kommer helt sikkert ikke til å være rettferdig,.

                Grunnen til dette er enkel : Vi kommer til å få for få billetter av NFF, da klubbene som kommer til finalen blir avspist med svært få billetter. Sponsorer og gjester av NFF kommer foran oss i køen.
                Så når du ser 500 stk sitte samme sponsorklær på Ullevål, da vet du hva det er, og da vet du hvor NFF vil ha de ekte supportene -> Hjemme.

                Petter

                Kommentar

                • Jazze76
                  Medlem
                  Hoffnarr
                  • May 2004
                  • 51

                  #9
                  Årskort? Er dette det samme som sesongkort??

                  Kommentar

                  • sniper
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 5254

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Jazze76
                    Årskort? Er dette det samme som sesongkort??
                    Det vil jeg da virkelig tro;o)
                    Petter

                    Kommentar

                    • ole
                      Medlem
                      Hoffnarr
                      • Nov 2003
                      • 64

                      #11
                      Hvis man leser det somfaktisk står her:
                      Ved en eventuell cupfnale kan det bli meget stor rift om billettene. Les mer her for å stille deg lengre foran i køen.....
                      Alle som kjøper billett til vg-svingen på forhånd bes ta vare på denne billetten, da dette er et av kriteriene for å få billett til den eventuelle cupfinalen.

                      Billetter på forhånd til semifinalen kjøpes på Martins og LSK-shopen.
                      Det holder ikke med billett til semifinalen. Den må jaggu meg være kjøpt på forhånd på Martins eller LSK-shop! Er dette en avtale som er gjort med disse stedene for å styre folk dit i håp om å få de til å bruke en masse penger på andre ting samtidig som de kjøper billetter?? Skal folk som bor utenfor Lillestrøm være nødt til å kjøre milevis for å oppfylle dette kriteriet som så mange tydeligvis ikke har hørt om tdligere? LSK - et lag for bare Lillestrøm by, eller hele Romerikes stolthet?

                      I tillegg lanserte klubben for en tid tilbake ei pakke med billetter til de siste seriekampene og cupkampen mot RBK. Det ble lovet forkjøpsrett til billetter til eventuell semifinale og cupfinale for de som kjøpte denne pakka også! Problemet med tidspunktet for lanseringen av dette tilbudet var at det kom på et tidspunkt der de fleste av oss trofaste medgangssupportere allerede hadde sikret oss billetter til RBK-kampen. Pakka innbefattet også billett til hjemmekampen mot Viking og den kampen var den sist som var med i halvårspakka pakka som ble lansert før seriestart. Ergo måtte man betale dobbelt både for seriekampen mot Viking og cupkampen mot RBK for å få det fortrinnet som ble markedsført da. Men dette har vel utgått - ser ikke noe om det nå.

                      Syns dette virker merkelig og amatørmessig. Det bør være få og klare regler for hvordan disse billettene skal fordeles, og disse bør være gjengs tilgjengelig. Nå virker det som det stadig popper opp nye kriterier - både fra klubb og kfl - som man må oppfylle for å komme seg til en eventuell cupfinale og det er ikke holdbart.

                      Kommentar

                      • sniper
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 5254

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av ole
                        Hvis man leser det somfaktisk står her:
                        Ved en eventuell cupfnale kan det bli meget stor rift om billettene. Les mer her for å stille deg lengre foran i køen.....
                        Alle som kjøper billett til vg-svingen på forhånd bes ta vare på denne billetten, da dette er et av kriteriene for å få billett til den eventuelle cupfinalen.

                        Billetter på forhånd til semifinalen kjøpes på Martins og LSK-shopen.
                        Det holder ikke med billett til semifinalen. Den må jaggu meg være kjøpt på forhånd på Martins eller LSK-shop! Er dette en avtale som er gjort med disse stedene for å styre folk dit i håp om å få de til å bruke en masse penger på andre ting samtidig som de kjøper billetter?? Skal folk som bor utenfor Lillestrøm være nødt til å kjøre milevis for å oppfylle dette kriteriet som så mange tydeligvis ikke har hørt om tdligere? LSK - et lag for bare Lillestrøm by, eller hele Romerikes stolthet?

                        I tillegg lanserte klubben for en tid tilbake ei pakke med billetter til de siste seriekampene og cupkampen mot RBK. Det ble lovet forkjøpsrett til billetter til eventuell semifinale og cupfinale for de som kjøpte denne pakka også! Problemet med tidspunktet for lanseringen av dette tilbudet var at det kom på et tidspunkt der de fleste av oss trofaste medgangssupportere allerede hadde sikret oss billetter til RBK-kampen. Pakka innbefattet også billett til hjemmekampen mot Viking og den kampen var den sist som var med i halvårspakka pakka som ble lansert før seriestart. Ergo måtte man betale dobbelt både for seriekampen mot Viking og cupkampen mot RBK for å få det fortrinnet som ble markedsført da. Men dette har vel utgått - ser ikke noe om det nå.

                        Syns dette virker merkelig og amatørmessig. Det bør være få og klare regler for hvordan disse billettene skal fordeles, og disse bør være gjengs tilgjengelig. Nå virker det som det stadig popper opp nye kriterier - både fra klubb og kfl - som man må oppfylle for å komme seg til en eventuell cupfinale og det er ikke holdbart.
                        Grunnen til at billettene må kjøpes på Martins/LSK-shop'n er enkel og grei den : Dersom du kjøper i porten på Ullevål får du ikke billett, og da er man like langt der. Men for all del, det fungerer like godt å kjøpe på nettet (ticketmaster eller hvor enn det blir solgt).

                        Hva klubben går ut med av kriterier kan ikke vi i KFL alltid styre, men det er som du sier best om klubben og KFL samarbeider på best mulig måte med dette opplegget.

                        Samme faen er dette her egentlig uansett, ikke vits å begynne å mase før på fredag dersom vi vinner mot Lyn på torsdag.

                        Og en ting til : Istedetfor all denne sutringen, så kan vel dere komme med noen forslag på hvordan fordelingen skal foregå.
                        Du har 7000 som skal ha billett, men får bare 5000 av NFF. Lykke til, og det beste forslaget stiller foran i køen til en eventuell cupfinalebillett (og ja, det var kødd!).

                        Petter

                        Kommentar

                        • ole
                          Medlem
                          Hoffnarr
                          • Nov 2003
                          • 64

                          #13
                          Lykke til, og det beste forslaget stiller foran i køen til en eventuell cupfinalebillett (og ja, det var kødd!).
                          He he...

                          Nei får man ikke noe håndfast dokumentasjon i form av billett ved kjøp på stadion blir det vanskelig, da blir det vel en tur til Lillestrøm i kveld da... :?

                          Og når det gjelder forslag til fordeling av billetter følte i hvertfall jeg at det var rimelig rettferdig slik det ble gjort ved forhåndssalget til kampen mot RBK. Kan jo foreslå noe da:
                          Pri 1: Sesongkort og medlemsskap i enten klubb eller kfl.
                          Pri 2: De med en av delene.
                          Pri 3: Røkla

                          Samme faen er dette her egentlig uansett, ikke vits å begynne å mase før på fredag dersom vi vinner mot Lyn på torsdag.
                          Selvsagt skal vi det, vi gir max og gutta på matta gir max!

                          Kommentar

                          • PrebenKanari
                            Juniormedlem
                            Ferskenpels
                            • Sep 2004
                            • 5

                            #14
                            Gleder meg uansett...

                            I finalen blir det stas å være uansett, party blir det med seier, men jeg husker godt den bitre ettersmaken i 92, dette vil jeg ikke oppleve igjen, billetter får vi tak i uansett, og jeg gleder meg masse for første gang på 12 år å oppleve det største i fotballnorge, CL, RL eller ikke, å vinne cupen er unikt.

                            Lykke til 8)
                            Preben Ølkjær

                            Kommentar

                            • Joppe
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • Dec 2003
                              • 173

                              #15
                              Jeg er nok en av "pampene" som blir sponsa av NFF :wink:

                              Kommentar

                              • bøffelkanari
                                Medlem
                                Hoffnarr
                                • May 2004
                                • 45

                                #16
                                Det er på å tide å gjøre noe med NFFs politikk i forhold til billetter. Spørsmålet er hvordan vi skal få tydeliggjort dette. Jeg vil gjerne rette fokus på det enten vi kommer til finalen eller ikke. Vet ikke hva dere andre synes.

                                I stedet for å kjempe med hverandre og være sure for å få billetter, kunne vi f.eks hatt en solidaritetsaksjon der vi nekter å gå på kampen hvis ikke alle får billett (på bekostning av pampene). Får se hvor stats det blir med cupfinale da... Vi er jo tross alt organisert i kanarifansen...

                                Kommentar

                                • Håkon Henriksen
                                  Administrator
                                  • Nov 2003
                                  • 6411

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av bøffelkanari
                                  Det er på å tide å gjøre noe med NFFs politikk i forhold til billetter. Spørsmålet er hvordan vi skal få tydeliggjort dette. Jeg vil gjerne rette fokus på det enten vi kommer til finalen eller ikke. Vet ikke hva dere andre synes.
                                  Hva med et banner som sier :

                                  Vi står her borte, vi er supportere, hvem faen er dere andre ???



                                  .
                                  Håkon Henriksen
                                  -
                                  Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                                  -
                                  ALT FOR FUGLA

                                  Kommentar

                                  • Fugla
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2004
                                    • 1718

                                    #18
                                    Re: Billetter til finalen

                                    Skal jeg si deg hva som burde vært et av kriteriene Petter?

                                    Hvor LENGE du har vært medlem av KFL!!

                                    På dette forumet kritiseres det stadig over medgangssupportere etc...
                                    La de som har vært medlemmer lengst ha en fordel!

                                    Synes det blir rimelig tåpelig når det skal brukes semifinalen som inngangsbillett til finalen...

                                    Jeg regner med at også du Petter steller deg sammen med de andre medlemmene og er heldig hvis du blir trukket ut og får en billett??
                                    Homer Simpson.



                                    www.ultrassarp.no

                                    Kommentar

                                    • Fugla
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2004
                                      • 1718

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av Håkon Henriksen
                                      Opprinnelig skrevet av bøffelkanari
                                      Det er på å tide å gjøre noe med NFFs politikk i forhold til billetter. Spørsmålet er hvordan vi skal få tydeliggjort dette. Jeg vil gjerne rette fokus på det enten vi kommer til finalen eller ikke. Vet ikke hva dere andre synes.
                                      Hva med et banner som sier :

                                      Vi står her borte, vi er supportere, hvem faen er dere andre ???



                                      .
                                      Den er jeg klar for :lol:
                                      Homer Simpson.



                                      www.ultrassarp.no

                                      Kommentar

                                      • King_Raymond
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 4987

                                        #20
                                        Har det ingenting å si hvem som har størst tiss? Var sikker på at dette var en av kriteriene?
                                        Ultras Felt C Lillestrøm

                                        Kommentar

                                        Working...