Erland Johnsen til LSK?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rønnern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6690

    #21
    Opprinnelig skrevet av Greven
    Jeg tror at han kan hjelpe Uwe med å få ut det siste ekstra i alle spillerene så han er mer enn velkommen til Åråsen.
    Som spillerutvikler i LSK, så er rollen å jobbe med rekrutter, skoleakademiet og juniorer.
    Mvh Ronnie "The Runner"
    LSK for alltid

    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

    Kommentar

    • Greven
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Aug 2005
      • 133

      #22
      Opprinnelig skrevet av Rønnern
      Som spillerutvikler i LSK, så er rollen å jobbe med rekrutter, skoleakademiet og juniorer.
      Så vdt jeg husker (mulig jeg tar feil) så var også Halvar Thoresen spillerutvikler og han var da også innvolvert i A-laget.
      Uansett så vil det være for dumt å ikke benytter Johnsens sin sterke sider og erfaring.
      Født i glasshus med lomma full av småstein

      Kommentar

      • Rønnern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6690

        #23
        Opprinnelig skrevet av Greven
        Så vdt jeg husker (mulig jeg tar feil) så var også Halvar Thoresen spillerutvikler og han var da også innvolvert i A-laget.
        Hallvar var først og fremst assistenttrener, med fokus på spillerutvikling. Som nevnt tidligere så forsvant Torve etter denne sesongen og det er vel først og fremst denne stillingen LSK må besette. Og det innebærer lite jobbing med A-laget.
        Mvh Ronnie "The Runner"
        LSK for alltid

        Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

        Kommentar

        • Koren
          Medlem
          Hoffnarr
          • Feb 2004
          • 43

          #24
          Har sjelden lest mere bullshit en det som har stått i denne tråden.

          Johnsen sterk fotballfaglig..?

          Johnsen godt likt av follo supporterne..?

          Flink med junior spillerne?

          Man legger opp taktikken etter hvilke spillerne man har..?

          Johnsen er en eneste stor vits hva anngår fotballfaglighet! Alle de follo supporterne jeg kjenner(ikke medlem av followers) var dritt lei av kick`n run stilen hans.

          Når det gjelder arbeidet med jr spillere syns jeg det sier det meste når han ikke setter innpå u landslagsspillere før i det 85 minutt i kamper når på forhånd har rykket ned.

          Kommentar

          • Bolsen3
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2004
            • 1061

            #25
            Opprinnelig skrevet av Koren
            Har sjelden lest mere bullshit en det som har stått i denne tråden.

            Johnsen sterk fotballfaglig..?

            Johnsen godt likt av follo supporterne..?

            Flink med junior spillerne?

            Man legger opp taktikken etter hvilke spillerne man har..?

            Johnsen er en eneste stor vits hva anngår fotballfaglighet! Alle de follo supporterne jeg kjenner(ikke medlem av followers) var dritt lei av kick`n run stilen hans.

            Når det gjelder arbeidet med jr spillere syns jeg det sier det meste når han ikke setter innpå u landslagsspillere før i det 85 minutt i kamper når på forhånd har rykket ned.
            Han var hvertfall populær blant followers, det vet jeg med sikkerhet. ALt det andre der vet jeg for lite om til å kommentere...

            Kommentar

            • Lillestrøm Kirke
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Oct 2004
              • 1470

              #26
              Opprinnelig skrevet av Rønnern
              Som spillerutvikler i LSK, så er rollen å jobbe med rekrutter, skoleakademiet og juniorer.
              Iflg dagens papir-rb er Erland klar for LSK som spillerutvikler.
              "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

              Kommentar

              • okb
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 2377

                #27
                Opprinnelig skrevet av Lillestrøm Kirke
                Iflg dagens papir-rb er Erland klar for LSK som spillerutvikler.
                Ingen skal i alle fall komme og si at LSK ikke knytter til seg personer med kjent navn innen fotball.

                For ti år siden jeg var i England for å se Chelsea - Manchester City. Da satt Erland på benken for Chelsea. Få av de ihuga Chelsea-supporterne skjønte spesielt mye når vi sa at vi var der for å se Erland ;-)

                -okb! - bajen neste!
                Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

                Kommentar

                • Lillestrøm Kirke
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Oct 2004
                  • 1470

                  #28
                  Avskjedshilsen til Erland fra Follo FK



                  Stor takk til Erland!!
                  Follo FK skylder Erland Johnsen en stor takk. Den tidligere forsvarkjempen har gjennom fire år brakt Follo FK inn på fotballkartet. Opprykk til Adeccoligaen i 2004, kunststykke med å overleve i Adeccoligaen 2005 og kvartfinale i NM-cupen 2006, er alle bragder Erland skal være stolt av. Follo-treneren har stått oppreist både i blåst og stille. Ikke alt har vært like lett de fire årene mossingen har vært trener. Med små ressurser og mye motgang klarte Erland å få til mer enn noen hadde forventet. Nedrykket til 2.div må mange ta skylden for.

                  Skjelden eller aldri skal noen møte ærligere og redligere person enn Erland Johnsen. For undertegnede og mange med han, er dagens oppsigelse det samme som en bauta er borte i Follo FK. Erland Johnsen vil alltid ha mange venner i Follos fotballmiljø.
                  Follo FK takker for mange hyggelige opplevelser, og ønsker Erland lykke til videre i trenergjerningen.
                  "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

                  Kommentar

                  • iL
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Jan 2004
                    • 10771

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av okb
                    Ingen skal i alle fall komme og si at LSK ikke knytter til seg personer med kjent navn innen fotball.

                    For ti år siden jeg var i England for å se Chelsea - Manchester City. Da satt Erland på benken for Chelsea. Få av de ihuga Chelsea-supporterne skjønte spesielt mye når vi sa at vi var der for å se Erland ;-)

                    -okb! - bajen neste!
                    Er du Chelsea okb?
                    Kanarifugla flyr høyt i år!

                    Kommentar

                    • okb
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 2377

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av iL
                      Er du Chelsea okb?
                      Nei. Liverpool og Wolves. Var bare over for å se to matcher. Chelsea - Man.City og Tottenham-Blackburn. Generelt fotballinteressert kan du si..

                      Har skjerf hjemme med "Ruud Gullit - Pride of Stamford Bridge". Høhø.

                      -okb!
                      Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

                      Kommentar

                      • McGuffy
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 5099

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av okb
                        "Ruud Gullit - Pride of Stamford Bridge"
                        Det tror jeg ikke Frode Grodås er enig i...

                        Kommentar

                        Working...