Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
FXT.no mener at Tom Nordlie står høyt på ønskelista.
"Tom Nordlie skal stå høyt på Lillestrøms ønskeliste over mulige erstattere. Nordlie styrte som kjent Stavanger-laget til ny tippeligakontrakt da han ble hentet inn da Tom Prahl fikk sparken, og har siden siste serierunde forhandlet med Viking om en permanent kontrakt."
Sesongen 2006: året da vi gikk på trynet? Opp som en løve og ned som en skinnfell. I alle fall føles det slik ut - akkurat her og nå.
Nå som tullinga i styret har greid å kaste både Uwe og Gunnar, får de faen meg komme opp med en skikkelig joker. Her nytter det ikke med middelmådigheter. Tar gjerne en fra utlandet. Nå må styret svare på min misstillit!
Bare dem holder seg unna Reka ihverfall, den muntre snusleppa har jeg ikke sansen for. Tror ikke han er istand til å få noe som helst til å yte sitt beste.
Tja kan jo begynne med hjelpetreneren som nesten helt sikkert blir Erland Johnsen, hoved trener blir med 85 % sikkerhet Tom Nordlie eller 15% Nils Arne Eggen som har varslett at han kunne tenkt seg og trene et lag igjen.Tullebukk vet også at Lsk er i samtaler med en 15 åring som spiller på Fjellhammer sitt A-lag og en spiller som spiller på Sørumsand som vist nok har prøvespilt for en Tysk storklubb.
Tja kan jo begynne med hjelpetreneren som nesten helt sikkert blir Erland Johnsen, hoved trener blir med 85 % sikkerhet Tom Nordlie eller 15% Nils Arne Eggen som har varslett at han kunne tenkt seg og trene et lag igjen.Tullebukk vet også at Lsk er i samtaler med en 15 åring som spiller på Fjellhammer sitt A-lag og en spiller som spiller på Sørumsand som vist nok har prøvespilt for en Tysk storklubb.
er denne 15 åringen abdi?? eller er d bare tullebukk som tuller?
Blir vel ikke noe avklaring på dette med det første....
Men dersom vi skal stole på nostrodamus tullebukk at det er stor sjangse for Nordlie og liten sjangse for Eggen så tror jeg nesten jeg kunne tenkte meg gamlefar eggen som sjef.
Han har jo gjort en god jobb før i å bygge opp en klubb og få til go-fot tankegang.
En av norges beste trenere gjennom tidene skal nok få litt å bryne seg på dersom han tar over fugla. Men er det en som kan gjøre gull av gråstein så er det han.
Og Nordlie kan fort bli en suksess trener. Ser likheter mellom disse to også. Begge er fryktelig engasjerte på treninger og kamper, og store profiler i norsk fotball.
LSK trenger en stor profil.
Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*
Tror jeg ønsker Eggen faktisk som trener. LSK har et godt lag, og er det en som klarer å bringe suksess til en klubb, er det han. Nordie er, slik jeg ser det, bedre til å lede et dårlig lag, og å piske dem til seirer. Jeg synes ikke LSK trenger det nå. Men Nordie er en av Norges beste trenere, så jeg har han som nummer to ikke langt bak, siden jeg liker Nordie bedre enn Eggen som person.
A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Kommentar