Det har jo blitt sendt ut en meldig fra kanari-fansen om å oppfordre til å dra på kampen på søndag og sende den videre! sendte den til 15 personer ellernoe! haha kanskje detta hjelper til å få fler folk til søndag
Publikumsoppslutning i Royal League
Collapse
X
-
Ja. Det finnes ikke noe sånt som å ta seg fri fra fritid!
Og fotball, det er heltids engasjement.
Jeg synes sesongen er altfor kort, og det spilles altfor få kamper i norsk serie. Derfor hilser jeg Royal League velkommen. Håper Tom Nordlie kan forsette der Uwe slapp, stabilisere laget slik at vi er fast inventar i turneringen der Start, VIF og nå RBK dreit på draget etter tur og vi leverte varene med stolthet, for Fuglas og hele Norges ære i NordenLSK Norges beste lagKommentar
-
Kampen hadde julegatetenning i Storgata å konkurrere med. Vil anta at det var minst dobbelt så mange mennesker der. At kampen endte bare ti minutter før arrangementet i sentrum holdt nok ikke for de som vil planlegge litt og ta ting med ro på en søndag.- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
Kommentar
-
Hvor mye bonus får LSK om vi har fler enn 3600 tilskuere? Hvis alle kjøper 2 biletter hver til neste kamp, så klarer vi sikkert den grensa. Og da får lsk bonus som de kan dekke den 100 lappen ekstra det koster for oss, så får lsk resten!
JEG ER SÅ SMART!!Jäg trodda ängarla fanns bara bara i himmalan, jag trodda änglarna fanns bara bara u himmalan, men det var innan jeg møtte mej, nu har jag en ängal her hos mej.Kommentar
-
Det har vært null hyping om denne kampen i forkant. RB har hatt skrivetørke og da burde Sportsklubben vært på banen og pitchet noen saker:
- Birger Karlsen på huk foran gressmatta hvor han forteller hvor fin den er og hvor godt egnet den er til fotballspill mot slutten av november.
- Robert Lauritsen med billettpakker i hånda. "Tre kamper for 200,- kroner. Kjøpes i resepsjonen på Åråen hele uka, eller i billettluka på Åråsen 3 timer før kampstart.
- Jan Åge Fjørtoft med rosende ord om vårt nye islandske superkjøp, Viktor Arnason.
- Arild Myklebust som lover å denge all tribunemotstand og forteller om målet på over 3.000 tilskuere og om bonusen det utløser fra RL.
Nå er det for seint og tilskuertallene som til å dale ytterligere. Merkelig at en bonus på 80.000 spenn ikke inspirerer til en drive for å lokke tilskuerne til Åråsen.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Hvorfor ansetter de ikke bare en person til å arbeide med presse, web osv? Virker helt uforståelig for meg.BølerkanarisKommentar
-
Det har vært null hyping om denne kampen i forkant. RB har hatt skrivetørke og da burde Sportsklubben vært på banen og pitchet noen saker:
- Birger Karlsen på huk foran gressmatta hvor han forteller hvor fin den er og hvor godt egnet den er til fotballspill mot slutten av november.
- Robert Lauritsen med billettpakker i hånda. "Tre kamper for 200,- kroner. Kjøpes i resepsjonen på Åråen hele uka, eller i billettluka på Åråsen 3 timer før kampstart.
- Jan Åge Fjørtoft med rosende ord om vårt nye islandske superkjøp, Viktor Arnason.
- Arild Myklebust som lover å denge all tribunemotstand og forteller om målet på over 3.000 tilskuere og om bonusen det utløser fra RL.
Nå er det for seint og tilskuertallene som til å dale ytterligere. Merkelig at en bonus på 80.000 spenn ikke inspirerer til en drive for å lokke tilskuerne til Åråsen.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Kommentar
-
Tilskuertoppen
5 755...RBK - Brann (9. nov)
5 399...Hammarby - Lillestrøm (18. nov)
4 512...AIK - VIF (26. nov)
4 443...Hammarby - Brøndby (23. nov)
4 412...Helsingborg - RBK (19. nov)
3 535...Brann - Helsingborg (26. nov)
3 375...Elfsborg - AIK (12. nov)
3 359...Viborg - Elfsborg (26. nov)
3 068...VIF - Elfsborg (19. nov)
2 858...Odense - RBK (26. nov)
2 040...VIF - Viborg (23. nov)
1 981...Lillestrøm - Hammarby (26. nov)
De neste kampene spilles den 30. november, mellom:
Lillestrøm - FCK
Brøndby - Hammarby
AIK - ViborgStøtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
Dette er revansjeoppgjøret fra vinterens finale i Parken. FCKs første kamp i RL, og tre dager før det betydningsløse (for dem sin del) Mesterliga-oppgjøret hjemme mot Celtic. Det holder tydeligvis ikke å ta med en person ekstra, så nå må vi satse på å ta med tre personer ekstra, du som leser detteStøtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
Henrik erklærte jo at han skulle kjøpe to billetter mot FCK, siden han ikke fikk vært der mot HIF. Han burde kjøpe én voksen til seg, og to barnebilletter i tillegg til prisen av en voksen, i stedet... See?
Hehe. Her snakker vi manipulering...Kommentar
Kommentar