Billetten må vel brukes, for at den skal være med i tellingen, eller?
Publikumsoppslutning i Royal League
Collapse
X
-
Eller hva om klubben inviterer alle barnehagene i Lillestrøm & omegn til pepperkaker, buljong, og foppalkamp? Dem kommer jo uansett inn gratis, som barn u/8 år, så det koster vel ikke mer enn kaloriene det trengs for å snakke med de nødvendige kontaktpersonene?Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
lubben burde vært tidlig ute med å selge billettpakker (da mener jeg ikke 1 billett+flagg+skjerf) men Alle 3 gruppespill kampa til prisen av 2 og at denne pakken inkluderte reduserte priser på evt sluttspillkamperDet er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Jeg tror vi bare må innse at Royal League i november ikke drar spesielt mange folk. Mye kommer an på været, men også det at de fleste er ferdige med sesongen. Hadde man i stedet kjørt turneringen opp mot sesongstart neste år tror jeg vi ville fått en helt annen tilskuerskare.
-okb!Kommentar
-
Jeg tror vi bare må innse at Royal League i november ikke drar spesielt mange folk. Mye kommer an på været, men også det at de fleste er ferdige med sesongen. Hadde man i stedet kjørt turneringen opp mot sesongstart neste år tror jeg vi ville fått en helt annen tilskuerskare.
Nå må folk ta seg en bolle eller sju og kutte sammenligningen med den norske serien. Der kommer aldri RL opp på samme nivå. Sammenlign heller med cupen og e-cup, da får vi et mye bedre sammenligningsgrunnlag og sett opp mot de to, så er ikke tallene for RL så dårlige.
Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Jeg tror uansett likevel at kampene ville vært litt bedre besøkt opp mot sesongen, og ikke når sesongen akkurat er avsluttet.
-okb!Kommentar
-
Hva om alle voksne kjøper én voksen-billett til seg selv, og to barnebilletter (til å kaste)..? Det blir tre tilskuere. Eventuelt en av hver (150,- kroner), så blir det to tilskuere..?
Henrik erklærte jo at han skulle kjøpe to billetter mot FCK, siden han ikke fikk vært der mot HIF. Han burde kjøpe én voksen til seg, og to barnebilletter i tillegg til prisen av en voksen, i stedet... See?
Hehe. Her snakker vi manipulering...Kommentar
-
Kommentar
-
Tilskuertoppen etter den 30. november
5 755...RBK - Brann (9. nov)
5 399...Hammarby - Lillestrøm (18. nov)
4 966...Brøndby - Hammarby (30. nov)
4 512...AIK - VIF (26. nov)
4 443...Hammarby - Brøndby (23. nov)
4 412...Helsingborg - RBK (19. nov)
3 535...Brann - Helsingborg (26. nov)
3 453...AIK - Viborg (30. nov)
3 375...Elfsborg - AIK (12. nov)
3 359...Viborg - Elfsborg (26. nov)
3 068...VIF - Elfsborg (19. nov)
2 858...Odense - RBK (26. nov)
2 161...Lillestrøm - FCK (30. nov)
2 040...VIF - Viborg (23. nov)
1 981...Lillestrøm - Hammarby (26. nov)Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
2000 ser rett og slett ut til å være normalen for årets Royal League, dessverre. Kanskje det blir bedre hvis/når vi spiller hjemme i sluttspillet, og at vi på lengre sikt klarer å bygge mer interesse for Royal League sesong for sesong.
Gleder meg i det minste stort over at vi ser ut til å få litt suksess og prispenger ut av turneringa i år også.Kommentar
-
Flere folk til RL
2000 ser rett og slett ut til å være normalen for årets Royal League, dessverre. Kanskje det blir bedre hvis/når vi spiller hjemme i sluttspillet, og at vi på lengre sikt klarer å bygge mer interesse for Royal League sesong for sesong.
Gleder meg i det minste stort over at vi ser ut til å få litt suksess og prispenger ut av turneringa i år også.
Tror faktisk noe av grunnen til at det er så få på kampene er at det er minimal pressedekning rundt kampene. Det er noe jeg ikke forstår. Hvorfor er dette ikke intesant for pressen. Skandinavias beste lag møtes for å gjøre opp seg imellom.
Hadde pressen og de andre medie/frontpersonene i de mest innflytelsesrike klubbene i norge, utelukkende sett på RL som en utfordring, og ikke et problem .
Da hadde man kansje kommet litt lenger.
2161 tillskuere er for lite på Åråsen. Dette bør dobbles.Lillestrøm Kanaris........................................... .................................................. .........................Kommentar
-
Ikke dårlig vær, bare dårlig klær
:roll:Lillestrøm Kanaris........................................... .................................................. .........................Kommentar
-
Men folk møter jo opp på vinteridrett selv om det er 20minus ute. Dette burde ikke være et problem for nordmenn som er vant til 6 mnd. med minusgrader. For de som sitter er det bare å ta med sitteunderlag og bolejakke, lue og LSKsjerf. Ellers kan jo de som står være med å hoppe for fugla i 2 x 45min. så er det problemet løst.
:roll:
Hehe litt artig; bolejakke faktisk, er det oppfølgeren til bolebukse?
Ikke meninga å henge seg opp i skriveleifer (da jeg selv har nok av dem..) , bare syntes den var morsom på en koselig måteHilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Festlig skriveleif. Dette ble jo skillelig humor ut av. Noen som har noen gamle bolebukser på loftet eller? Så vi kommer i stil.Lillestrøm Kanaris........................................... .................................................. .........................Kommentar
-
Neste kamper
Kamper den 3.12.:
kl. 13:55 Brann - Odense
kl. 18:00 Rosenborg - Helsingborg
kl. 16:00 Vålerenga - AIK
kl. 16:00 København - Lillestrøm
Snitt i Eliteserien/Royal Leage/Prosent av Eliteserie-snittet for de norske
Rosenborg 19440 / 5 755 / 29,6%
Lillestrøm 8 616 / 2 071 / 24%
Brann 16781 / 3 535 / 21%
Vålerenga 13871 / 2 554 / 18,4%
Her i landet er det altså 1/4 av oss som følger laget vårt i Eliteserien, som også går på Royal League-kampene. Brann og RBK har sin andre hjemmekamp i dag.Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
Vell å merke før neste runde er at vif lar alle under _18_ år få _GRATIS_ inngang til deres neste hjemmekamp mot AIK.
Kommentar
Kommentar