Fotballmagasinet: Kniksen-pris til Robert Koren
Collapse
X
-
-
Hele greia er bare forvirrende..NøFF burde legges ned på dagenLillestrøm Sportsklubb for evig og alltidKommentar
-
Nøff
Problemet her er vel ikke NøFF, men at "alle" andre også skal dele ut priser. På denne måten blir det et virvar av ulike priser som igjen fører til kaos og usikkerhet....Mvh
Martin RathsKommentar
-
Kommentar
-
Det er det ikke. Den prisen som gir UEFA-cup ble delt ut til Fredrikstad i pausen i cupfinalen i dag. Selv har jeg vanskeligheter med å akseptere at FFK får pris for fair play etter at Toth viljehandset inn det målet mot Molde. Det er det tarveligste jukset jeg har sett på norske fotballbaner i år, og da regner jeg også med David Nielsen. Men jeg tror NFF-prisen først og fremt baserer seg på telling av gule og røde kort, og da kan det jo gå så galt.Kommentar
-
Toth er en ting, men Mika Koppinen sin "slå ballen ut av henda på keeper"-episode i nest siste runde, er vel det som slår meg som det mest usportslige jeg har sett. Koppinen har tydeligvis lært av Riseth allerede.... Måtte han brenne:evil:En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.
Endelig er mørketida over.Kommentar
Kommentar