Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
ÅRÅSEN:
Uwe Rösler har fått sparken som trener i LSK.
Saken blir oppdatert.
LSK har innkalt til pressekonferanse om sportslige valg for framtiden klokka 13.00. RB-sporten kan avsløre hva som er tema: Uwe Rösler har fått sparken som LSK-trener.
- Jeg fikk beskjed klokka 08.30 mandag, sier Uwe Rösler.
195
- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Dette kom som et sjokk. Følte at beslutningen var tatt, jf. Grønlunds uttalelser forrige uke. Uansett: Mye tyder vel da på at Tom Nordlie nå er påtenkt.
(En liten kuriositet: Nordlie har trent Sanefjord, Odd, Enga, Start og Viking. LSK vil dermed - eventuelt - bli den 6. tippeligaklubben han trener. Men han er nå fra Lillestrøm).
Nå ble jeg redd! Etter to 4. plasser, en cupfinale og en royal league finale.. Da håper jeg endelig at det er en bra trener på vei inn.
Drømmen er Ståle Solbakken, men han er vel ikke ledig på markedet.
Tom Nordlie.... Skeptisk. Han gjorde det bra i start der han fikk innføre systemet sitt 100%, noe av det samme har han sikkert fått lov til i Viking. I Lillestrøm er jeg redd for at han ikke får så frie tøyler. Dermed kan det gå veldig galt.
P.S. Hva er galt med norsk fotball 8 av 12 klubber har fått byttet trener på en sessong!!!! Dette er helt utrolig!!!!
Relativt uprofesjonelt av LSK-ledelsen. Først gå ut med at han får en sesong til og så tverrvende uka etter.
Kan det være Gunnar Halle som rykker opp til hovedtrener da ??
\"Halle can be an infuriating player to watch - in the space of five minutes he will make a great tackle, clear the ball off the line....and then slip and let somebody in or pass the ball to an opposition player in the area.\"
Kommentar