Herremin!Håper virkelig ledelsen har en plan med dette. Sparker de Uwe uten å ha en erstatter på plass er dette helt på jordet.
Uwe Rösler har fått sparken
Collapse
X
-
-
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
"A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
Synd med Røsler. Feil avgjørelse etter min mening. Velger heller å tenke framover på ny trener. Det er vel en annen ledig trener der ute jeg ikke kan se noen har nevnt. Tanken gjør meg kvalm, så la meg bare si at han er gammel og har en nær familierelasjon til vinnende trener i gårsdagens cupfinal. Med han som trener blir det sterk bismak på eventuelle titler i framtida.Kommentar
-
FY FAEN!!!!!!!!! Sitter i norsktimen og får en mld fra mamma som jeg tror handler om hva vi skal ha til middag. OG alt som står er Uwe har fått sparken! Hva faen? De kan ikke bare sparkes. LSK har hatt framgang siden Røsler har tatt over, han fortjener en sjanse til så han virkelig kan bevise hva han kan få til med laget. Fy faen å provosert jeg ble ass. DETTA HÅPER JEG SLÅR TILBAKE PÅ LEDELSEN I LSK!! FY JÆVLA DRITT FAEN!!! herregud...Yaaa Maaan ;)
Fugla på topp!Kommentar
-
Pressekonferanse
Er det noen som vet hvor på nettet man kan se på pressekonferansen....Mvh
Martin RathsKommentar
-
Synd med Røsler. Feil avgjørelse etter min mening. Velger heller å tenke framover på ny trener. Det er vel en annen ledig trener der ute jeg ikke kan se noen har nevnt. Tanken gjør meg kvalm, så la meg bare si at han er gammel og har en nær familierelasjon til vinnende trener i gårsdagens cupfinal. Med han som trener blir det sterk bismak på eventuelle titler i framtida.hilsen pålKommentar
-
...eller kanskje Ståle har fått fyken i Kjøben, pga for gode resultater..
KimFLKommentar
-
ååååå! nå ble jeg dritsur!det finnes gode og dårlige måter å gjøre ting på. Dette er F E I L ! Irriterer når man sier noe den ene dagen og så bråsnur den neste. Tusen takk for alt Uwe og lykke til videre!!
Lurer med skrekk og gru på hvem som overtarKommentar
-
Hmmmm...
Observerer at det er en del klare og delte meninger om dette.....men helt ærlig så har vi vel ikke fått de resultatene som var forventet, og mye kan skylles feil disponeringer i år. Det er trenerens ansvar.....og noe styret forholder seg til ut ifra de mål som er satt. Jeg tror heller ikke at Uwe har hatt spillernes fulle tillit lenger....
Nordlie.....jaja, kanskje blir det bra.....Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?Kommentar
-
I følge aftenposten vil det ikke bli presentert ny trener på pressekonferansen i dag. http://fotball.aftenposten.no/elites...ticle69176.ece
Tom Nordlie skal være en het kandidat som ny LSK-trener.
– "Det kan jeg ikke uttale meg om, men en ny trener vil ikke være tilstede på pressekonferansen, sier LSK-formann Per Mathisen til Romerikes Blad. ""A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
Mulige kandidater:
Rekdal = En syk, ond tanke jeg ikke vil tenke. Umulig.
Eggen sr. = Hadde vært fantastisk, men er urealistisk.
Nordlie er eneste kandidat. Det blir Nordlie, jeg setter huset og kona på det. Nesten.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
Kommentar