Uwe Rösler har fått sparken

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MedlemNR35
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2004
    • 905

    Kippe er skuffet.

    Kommentar

    • Greven
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Aug 2005
      • 133

      SIden Erlandsen har skrevet under for Kamma så er det kun Nordlie som holder den standarden vi trenger, mener jeg.

      Hvis vi ikke får Nordlie så mener jeg klubben må ut til andre land for å hente trener som har erfaring og har resultater å vise til.

      Kommer Nordmark, Høgmo eller noe annet subb fra TL så melder jeg overgang til sjakk.
      Født i glasshus med lomma full av småstein

      Kommentar

      • bjarmann
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2005
        • 2939

        faen. jeg må sii at jeg likte uwe og jeg er ganske sikker på at han kunne ha gitt oss en bra sesong neste år. men nå håper jeg vi får se nordlie
        I år så tar vi alt

        Kommentar

        • KimFL
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2003
          • 1410

          Kanskje Rambekk vil bli alikevel. Han ville ihvertfall se an fremover. Og Koren har ikke bestemt seg enda, men sier at sparkingen av Rösler ikke har noe å si for om han blir eller ikke......


          KimFL

          Kommentar

          • Vicarious
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2006
            • 391

            Media: Dere sier at ingen i LSK har vært i kontakt med nye trenere. Inkluderer dette også Per Berg, og Tom Lund?
            "Nei, jeg inkluderte ikke disse i den betegnelsen. Tom lund og Per Berg sitter i ASA".

            Jeg tolker dette utdraget fra pressekonferansen dithen at Berg har vært i kontakt med Nordli, og at han har sagt ja "under bordet". Så for syns skyld avsluttes kontakten med Uwe før det opprettes formell kontakt med ny trener.

            Opprinnelig skrevet av TheFugl
            Nordlie ? Erlandsen ? nei og nei
            Erlandsen er ikke lenger på markedet, han er trener i HamKam..
            Derimot har vi Nordmark, Høgmo, Prahl, Stavrum, Semb, Drillo og Ingvar Stadheim (hehe..).

            Må vel si at jeg velger Nordli fremfor noen av disse. Bare Nordli blir klar nå, så skal jeg joggumeg greie å hente fram litt optimisme.

            Kommentar

            • pasirasi
              Juniormedlem
              Bøffelpromp
              • Nov 2006
              • 18

              Per Berg har utvilsomt fått for mye makt.

              Utspillet hans i RB for noen dager siden levner ingen tvil om hvem det er som har stått bak denne avgjørelsen.

              Det er forskjell på å drive et stort entreprenørselskap og drive en moderne fotballklubb. Dessuten er det mange år siden Per Berg selv var aktiv fotballspiller, og noe sier meg at han mangler kompetanse på en del områder.

              Jeg er også skuffet over prosessen her. I dette sportslige utvalget sitter det bedriftsledere som burde vite alt om personalpolitikk. Det de har vist de siste ukene er flaut, flaut og atter flaut.

              Historien har vist det gang på gang. En sterk leder med all makt fører sjelden til noe bra.

              Kommentar

              • Gjest

                Jeg er veldig forundret over at de valgte å sparke Uwe.
                Han har gjort en fantastisk jobb, og lagt ned ufattelig mye energi og vinnerglød. Men han har gjort noen spesielle disponeringer som sannsynlighvis har kostet fugla noen viktige poeng. Men som trener er jo Uwe uerfaren, og har sikkert tatt til seg mye lærdom av feilene som ble gjort. Jeg tror derfor at vi hadde tatt noen skritt framover ved å hatt han som trener også neste år. Jeg synes Uwe utståler en karisma og vinnervilje som går utenpå noen, og regner med at han vil oppnå stor suksess som trener.
                Men nå som han er sparket ønsker jeg en bestemt trener som dyrker en tydelig definert spillestil som det lukter samba av.
                Jeg håper denne treneren kan vise til gode resultater av offensivt kaliber. Det gjør meg ikke noe om jeg ikke har hørt om han før, bare han tilfører oss vakker offensiv fotball, og selvfølgelig gode resultater..

                Kommentar

                • bjarmann
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2005
                  • 2939

                  hva med tom lund eller torgeir bjarmann som nye trenere?
                  I år så tar vi alt

                  Kommentar

                  • Greven
                    Seniormedlem
                    Forumsadist
                    • Aug 2005
                    • 133

                    Opprinnelig skrevet av pasirasi
                    Det er forskjell på å drive et stort entreprenørselskap og drive en moderne fotballklubb. Dessuten er det mange år siden Per Berg selv var aktiv fotballspiller, og noe sier meg at han mangler kompetanse på en del områder.
                    Det er nok ikke så store forskjeller som du vil ha det til. Hus at Per Berg kom inn med penger en tid da LSK var langt nede økonomisk, og de som har pengene bestemmer. Sånn har det vært siden tidenes morgen.
                    En annen ting er kompetanse som du nevner. Jeg tror Per Berg har kompetanse så det holder. Ikke glem at han har spilt selv, vært trener og han har vært i et fotballmiljø hele sitt liv.

                    Opprinnelig skrevet av pasirasi
                    Jeg er også skuffet over prosessen her. I dette sportslige utvalget sitter det bedriftsledere som burde vite alt om personalpolitikk. Det de har vist de siste ukene er flaut, flaut og atter flaut.
                    Jeg er enig i at prosessen har vært klanderverdig. Jeg tror at de har gått ut med opplysninger uten at dette har vært klargjort innad i gruppa. De må, som gutta på banen, snakke sammen.

                    Og til slutt, en sterk leder er hundre ganger bedre enn en svak en.
                    Født i glasshus med lomma full av småstein

                    Kommentar

                    • FC Lillestrøm
                      I karantene
                      Forumonanist
                      • Aug 2006
                      • 198

                      Syntes dette er en trist dag for alle kanari-fans. Å sparke en trener som har oppnådd cupfinale, Royal League og to 4. plasser er faen meg på trynet. Spessielt med tanke på at han kun har vært trener i to år. Nils Arne Eggen blei ingen legende i løpet av to år han heller, men han fikk fortsette med sin plan, det burde også Uwe og Gunnar.
                      Kjøper ikke Per Bergs argument med at det har vært for dårlig underholding. Skal man ha underholding i form av god fotball så drar man ikke på tippeligakamper, da ser man heller engelsk, spansk eller italiensk fotball. Ut i fra norsk standard så syntes jeg lsk har underholdt bra og det har jo faen meg aldri vært så høyt tilskuersnitt som i år.
                      En av grunnen til at folk går på kamp er nærheten og kjærligheten til klubben, og den føler jeg er i ferd med å forsvinne med dette idiotiske grepet syret nå har tatt.
                      Syntes det jævla styret alltid klare å finne på no tull. Har alltid vært en stor fan av tom Nordlie, hadde vært morro å se han i lsk, men det blir jo til de grader gambling. Hvis spillergruppa vr misfornøyde med Uwe etter to sesonger så frykter jeg hva som vil skje når Nordlie står på linja og skriker og banner.

                      En annen kandidat som jeg trur ikke er nevnt enda er jo Ola By Rise. :???:

                      Kommentar

                      • FC Lillestrøm
                        I karantene
                        Forumonanist
                        • Aug 2006
                        • 198

                        Her er forøvrig oddsen som tilbys på bet 24.
                        Next Permanent Lillestrøm Coach Fredag 01.12.2006 » 15:00 CET NavnDin innsatsOddsTom Nordlie1.65Sture Fladmark4.00Nils Johan Semb6.00Erland Johnsen 9.00Tom Prahl15.00Per Mathias Høgmo15.00Jan Åge Fjørtoft17.00Kjetil Rekdal17.00Egil "Drillo" Olsen27.00Gunnar Halle31.00Nils Arne Eggen51.00Ivar Morten Normark57.00Benny Lennartson101.00Ivar Hoff201.00
                        Jeg velger å gå for legendariske Ivar Hoff til 201 i odds. Hvis vi alle satser en 1000 lapp så kan vi jo kjøpe tilbake klubben hvis den går inn.

                        Kommentar

                        • HSft
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2004
                          • 6084

                          Opprinnelig skrevet av bjarmann
                          hva med tom lund eller torgeir bjarmann som nye trenere?

                          Tom Lund som ny trener hadde vært artig. HAr ikke lyst til å se nordlie på benken neste år, ettersom jeg ikke vil ha kun 433. Om vi ansetter nordlie nå så ødlegger vi sansynligvis blant annet magnus myklebust sin fremtid på åråsen. Syne troppen vår passer mye bedre til 442 enn 433.

                          -----------Müller-------------
                          -Anton--Steffi-Kippe---Shane-
                          Søgård-Wehrman/mouelhi-Island
                          Riise------Occean-------Husar

                          Vet ikek om dette laget er nevneverdig bedre enn start i 433 formasjon. Vet ikke om nordlie kan få til så mye mer her. men kommer han så får vi vel være positive selv om jeg hadde gleda meg til myklebust occean på topp.

                          Kommentar

                          • JhnY
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2005
                            • 975

                            Åpner for å bli i LSK

                            Anders Rambekk fikk Rösler-beskjed i Beograd

                            BEOGRAD (VG Nett) Lillestrøm-spiller Anders Rambekk medgir at Uwe Röslers avgang kan øke sjansene for at han blir værende i klubben.




                            Det bekrefter forsvarsspilleren overfor VG Nett i
                            Beograd i dag.

                            - Det kan nok hende at det gjør det, ja. Nå får vi
                            en ny trener og det kan bli spennende, erkjenner han.

                            Rambekk har fått tillit av landslagssjef åge Hareide
                            de siste månedene, men slet likevel tidvis benken i
                            LSK i serieavslutningen. Strømsgodset var lenge med
                            i kampen om underskriften hans, før overgangen
                            strandet.

                            Nå tyder alt på at valget står mellom Lillestrøm
                            eller Odd Grenland.

                            - Vil du ta deg bedre tid før du tar en avgjørelse
                            etter dagens nyhet?

                            - Det vil jeg nok. Nå har jeg ikke dårlig tid og jeg
                            kan godt vente litt, sier Rambekk til VG Nett.

                            Han synes det er trist når trenere får sparken, men
                            understreker at trenerskifte samtidig kan være
                            spennende for Lillestrøms del. Forsvarsspilleren
                            ønsker imidlertid ikke å avsløre om han er
                            overrasket over Röslers avgang.

                            - Jeg har lest hva dere i media har skrevet. Stort
                            mer enn det ønsker jeg ikke å si. Men spillerne har
                            ikke vært involvert i prosessen i det hele tatt,
                            sier Anders Rambek.

                            Kommentar

                            • Matti
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2005
                              • 895

                              Veldig positiv til den avgjørelsen om det ligger en erstatter i bakhånd. Tom Nordlie ville vært perfekt. Røsler er en bra mann, men sitter inne med lite faglig kompetanse.

                              Kommentar

                              • A.Bilet
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Apr 2005
                                • 808

                                Mister LSK Jan Åge i tillegg som Ronnie skriver på forsiden, blir jeg oppriktig deprimert. Ille nok at vi har mistet Uwe OG Gunnar.
                                A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.

                                Twitter-bruker

                                Kommentar

                                • MedlemNR35
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Mar 2004
                                  • 905

                                  Opprinnelig skrevet av A.Bilet
                                  Mister LSK Jan Åge i tillegg som Ronnie skriver på forsiden, blir jeg oppriktig deprimert. Ille nok at vi har mistet Uwe OG Gunnar.
                                  Blir ikke deprimert.Da blir jeg fly forbanna!

                                  JÅF gjør en knalljobb for LSK!

                                  Kommentar

                                  • fuglaForLife
                                    Juniormedlem
                                    Ferskenpels
                                    • Nov 2006
                                    • 6

                                    hva faen!?

                                    :???: :sad: Hva faen skjer med å sparke rösler og halle a? :???:

                                    Kommentar

                                    • Hadeland kanari
                                      Medlem
                                      Bøffel
                                      • Jan 2006
                                      • 30

                                      Sparke uwe? Det passer bra i det nrk programmet (Du skal høre mye)
                                      Møkka mann i fra Hadeland

                                      Kommentar

                                      • kunden
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2005
                                        • 2382

                                        Forandring fryder. Nå har folk syti og klagd under hele sesongen. Nå tok de store herrer et grep, og det fører som regel bare gode ting med seg.
                                        Tror også ev nye spillere, spesielt norske, vil finne LSK mer attraktive med f.eks Tom Nordli ved roret. Uwe har nok ingen magisk evner som magnet på unge lovende spillere. Både Riise(ifjor) og Myklebust har fått slite benken mye.
                                        Tror ikke det har hendt tidligere at LSK to sesonger på rad ikke har scoret mer enn 3 mål i en kamp.
                                        At en trener sparkes etter såpass greie meritter som Uwe har med klubben, viser hvilke visjoner eierne har. Det lover godt.

                                        Kommentar

                                        • lsk_fugl
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jun 2004
                                          • 864

                                          trur da Fjøra så på pressekonferansen att han ble i LSK. det MÅ han bare bli. han er utrolig viktig, han gjør en meget god jobb for oss.

                                          Kommentar

                                          Working...