Uwe Rösler har fått sparken

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • KimFL
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2003
    • 1410

    -----------Müller-------------
    -Anton--Steffi-Kippe---Shane-
    Søgård-Wehrman/mouelhi-Island
    Riise------Occean-------Husar
    Ville vel kanskje satt opp en litt annen 4-3-3 variant.....
    -----------Müller-------------
    -Anton--Steffi-Kippe---Shane/Husar-
    Søgård/Riise-Wehrman/mouelhi---Husar/Island
    Riise/Myklebust---Occean------Sundgot

    ....en slik kombinasjon hadde vært morsomt å se. Men Nordlie ville vel kanskje hatt litt andre spillertyper. Og han er vel heller ikke låst til et 4-3-3-system. Det kommer jo helt an på hva slags spillere du har til rådighet.


    KimFL

    Kommentar

    • Juven
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • May 2006
      • 212

      Sjokkert!!! Åssen er det mulig, Uwe ga meg trua på gull igjen. Må si jeg ikke vet helt om Tom N er vår mann, virker som om han bare er god en sesong i slengen. Kjempetrist nå
      Man velger klubb bare en gang i livet, Lsk for evig!

      Kommentar

      • Gale Isbre
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2005
        • 1164

        Dersom det skulle vise seg at Keiko overtar, så hadde det jo blitt mye, mye riktigere hvis Uwe hadde trukket seg Free Willy...

        Kommentar

        • Gjest

          Opprinnelig skrevet av FC Lillestrøm
          En annen kandidat som jeg trur ikke er nevnt enda er jo Ola By Rise. :???:
          Ola By, jeg må spy! Ola By, jeg må spy! Hehe, hvorfor ikke?
          Last edited by Gjest; 13.11.2006, 18:18.

          Kommentar

          • emilas
            Juniormedlem
            Ferskenpels
            • Sep 2006
            • 6

            E9 med styret

            En lettelsen dag det her, alle husker vel problematikken da Arne hadde et år igjen av kontrakten, det samme ville skjedd med Røsler nå, derfor mener jeg det var helt riktig å avslutte kontrakten nå.

            Disse to seongen med Uwe har vært helt ok resultatmessig, men spillemessig tror jeg de fleste syntes det har vært langt under pari.. fortell meg den som har sett LSK spille underholdene angrepsfotball dette året?

            Stiller meg noget kritisk til Uwes disposisjoner dette året og, føler han har gjort en del feilvalg, så mener nå styret har gjort helt rett i av avslutte kontrakten med han og Halle.

            Nå må vi se å få Tom Nordlie til Flisbyen da, han vil gjøre utmerket jobb for fugla..

            Behold robbie så kan neste seong bli stor..

            Kommentar

            • Rønnern
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6690

              Opprinnelig skrevet av 119589
              Vi som er klubb-patrioter, er faktist de eneste som har hjertet i klubben. For vi vet hvor det svir når Vålerenga slår oss på målforskjell. Og det er ikke i lommeboka. Vårt lodd i livet er faktisk at vi støtter opp en innleid hær med fotballsparkere og forretningsfolk. Ønsker vi å heie på et lag som selger vafler på dugnad og gjør en forskjell for innbyggerne i regionen, er Odd et godt produkt.
              Vi som er klubbpatrioter steiler over at en investor som Per Berg bestemmer over klubben.

              Vi som er klubbpatrioter bryr oss om klubben, ikke bare A-laget.

              Vi som er klubbpatrioter heier på LSK uansett tabellposisjon og divisjon.

              Vi som er klubbpatrioter tar heller en sesong eller to i lavere divisjoner, fremfor å selge sjela i klubben.

              Vi som er klubbpatrioter ser at vi er til for klubben, klubben er ikke til for oss.
              Mvh Ronnie "The Runner"
              LSK for alltid

              Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

              Kommentar

              • bjarmann
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 2939

                jeg håper hvertfall vi får en trenertype som uwe var, litt uortodoks og spesiell, en som nordlie. og ikke en kjedelig fyr som prahl...
                I år så tar vi alt

                Kommentar

                • holmiz
                  The kjøkken-kanariz
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 6064

                  da har jeg endelig fått roet meg ned såpass, slik at jeg tror jeg kan stå for det jeg sier..

                  Fikk meldinga midt i matteforelesninga og satte matriser, determinanter og kaffe i halsen! Jeg ble utrolig skuffa, sinna og lei meg! Kaste Uwe og Gunnar på dør på den måten! Hvor mange trenere kan vise til to 4. plasser, cupfinaleplass og RL finale i sitt første år som trener?

                  I mine øyne gir vi her slipp på en stor ressurs! Hva skyldes dette?
                  • Personkonflikt mellom trener(e) og styre/ evt. investorer?
                  • Ønske om å få inn Tom Nordlie, og for å få inn han måtte det handles raskt med tanke på Viking sitt tilbud?
                  • Mistanke om at Uwe har høyere trenerambisjoner og derfor ville kunne forsvinne til en annen klubb/liga midt i sesongen, kanskje allerede neste sesong?
                  Uansett, dette blir bare spekulasjoner, og de kunne jeg listet opp mange av. Jeg håper ihvertfall at styret i klubben har innsett at de nå har lagt lista meget, meget høyt for den som skal overta som trener. Fallhøyden kan bli farlig stor...!

                  Ønsker uansett Uwe og Gunnar lykke til videre, og tusen takk for innsatsen og alle de store øyeblikkene dere gav oss!
                  Hilsen Anders

                  Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                  Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                  Kommentar

                  • occean-fan!
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2006
                    • 737

                    så lenge det ikke blir normark,stavrum,grodås,eller reka er jg fornøyd

                    Kommentar

                    • heidar
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2004
                      • 2129

                      188 svar og 24 stemmer.... Folket er i sjokk ennå???
                      En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                      Endelig er mørketida over.

                      Kommentar

                      • Gullstrupa
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • Sep 2005
                        • 190

                        Skjønner ikke hva alle er så skuffet over. Jeg er enig i at uwe har gjort bra ting for Lsk og at han brenner for klubben. Men to fjerdeplasser ikke faktisk ikke så mye å skryte av for en klubb som har ambisjoner.
                        Takk for alt og lykke til Uwe.
                        Håper Tom Norli blir vår neste trener.
                        Vålrenga gutta ække som andre, driter i fitta og puler hverandre.

                        Kommentar

                        • Håkon
                          Medlem
                          Hoffnarr
                          • Nov 2006
                          • 40

                          >Var inne på nettsiden til aftenposten der står det referert til at Per Berg er observert på Gardermoen i går. Står også at det på BBC sine sider står at Kevin Keegan kan være på vei til Norge for trener jobb??????
                          Silly season, ja, kan man håpe på noe mer snart???? huff blir gal av dette.

                          Opprinnelig skrevet av bjarmann
                          jeg håper hvertfall vi får en trenertype som uwe var, litt uortodoks og spesiell, en som nordlie. og ikke en kjedelig fyr som prahl...

                          Kommentar

                          • KFL109
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2003
                            • 1958

                            Opprinnelig skrevet av emilas
                            Disse to seongen med Uwe har vært helt ok resultatmessig, men spillemessig tror jeg de fleste syntes det har vært langt under pari.. fortell meg den som har sett LSK spille underholdene angrepsfotball dette året?
                            Folk glemmer utrolig fort. Hvem savner de endeløse langballene over midtbanen hvor kriging om ballen var eneste angrepsvåpen? Jeg mener at spillestilen blei radikalt lagt om under Rösler. Etter 2001-sesongen blei det tre så magre år at for meg så har sesongene med Rösler resultatmessig vært høyere enn OK.
                            Vidar Evje

                            Kommentar

                            • occean-fan!
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2006
                              • 737

                              koren....

                              på fxt står det at grunnen til sparkingen kan ha vært at røsler tipset man city om koren for noen dager siden og city stolte på røsler og vil prøve å skaffe han

                              Kommentar

                              • Chessheim-kanaris
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Oct 2005
                                • 1022

                                spekulasjoner, spekulasjoner..
                                er vel ingen her inne som kan si noe sikkert hverken for eller imot sannheten på dette.
                                mvh Lsk's nye fysioterapeut

                                Kommentar

                                • Matti
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2005
                                  • 895

                                  Opprinnelig skrevet av KFL109
                                  Folk glemmer utrolig fort. Hvem savner de endeløse langballene over midtbanen hvor kriging om ballen var eneste angrepsvåpen? Jeg mener at spillestilen blei radikalt lagt om under Rösler. Etter 2001-sesongen blei det tre så magre år at for meg så har sesongene med Rösler resultatmessig vært høyere enn OK.
                                  Ser helst noen langballer fremfor 11 mann i forsvar. Vanskelig å si hvem som er mest destruktive og kjedeligst å se på, men man agrep i det minste under Erlandsen.

                                  Kommentar

                                  • gj
                                    Seniormedlem
                                    • Nov 2003
                                    • 3360

                                    Opprinnelig skrevet av Håkon
                                    >Står også at det på BBC sine sider står at Kevin Keegan kan være på vei til Norge for trener jobb??????
                                    Dette kan du spare deg for!

                                    Søker på Kevin Keegan på BBC, og finner ingenting. Når du viser til en faktisk nyhetskilde PÅ NETTET, og dette attpåtil er verdens mest troverdige nyhetskilde (i mine øyne) kan du jaggu slenge på en link også!

                                    Men du "glemte" kanskje bare å si at det var på "606 debate"-siden (tilsvarende VG Diskuter)?
                                    Last edited by gj; 13.11.2006, 18:36.

                                    Kommentar

                                    • Fugl1120
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2005
                                      • 3528

                                      Så akkurat innslaget om Uwe på Tv2 nå. Jeg må si meg meget skuffet over avgjørelsen, og jeg synes det er ekstremt skuffende at Rösler ikke får lov til å fullføre sin 3-årsplan.

                                      Forøvrig en stor opplevelse å se Uwe på tv2 idag. Fantastisk øyeblikk da han svarte reporteren på norsk ved fler annledninger.
                                      Lauken er vår venn!

                                      Kommentar

                                      • Canário
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Sep 2005
                                        • 1471

                                        Forbausende at Uwe ble sendt på dør. Personlig mener jeg et trenerbytte skal ha en langsiktig plan og være gjennomtenkt, uten å skape for store omveltninger i spillerstil og innkjøpspolitikk. Det Uwe har hentet inn, er rettet mot hans måte å spille fotball på. Ved f.eks. Nordlie ved roret med ulik fotballfilosofi, kan det skape utskiftninger i laget og omveltninger i spillerstil enn det dagens LSK har godt av. Første punkt bør være å ha en kandidat som har en fotballfilosofi som ikke er stikk i strid med dagens og som kan videreutvikle det forløpet LSK har oppbygd. Vi må for all del slippe det Viking har opplevd de siste årå. Viking er et skoleekspempel på hvorfor konitinutet er vikitig i fotball. Klubben ansatte to vidt forskjellige trenere på to år med hver sin ulike fotballfilosofi, det Hodgson bygde opp har blitt forkastet av Prahl og svensken har skapte null stabilitet i klubben blandt annet ved å skifte ut halve stallen.

                                        Ingen tvil om at jeg personlig er større tilhenger av forutsigbarhet, kontinutett og videreutvikling, enn endringer som er et usikkert kort å satse på. Uwe burde fått videreutvikle det han har bygd opp og fått fullført 3-årsplanen sin.

                                        Dersom Tom Nordlie blir spurt er jeg ikke i fnugg av tvil om at han takker ja til heltene sine i barndommen Tom Lund og Per Berg. Vokste vel opp bare noen langpassninger fra Åråsen, og har vel aldri heller lagt skjul på at han er villig til å trene Sportsklubben. Jeg har tidligere uttrykt min skepisk til Nordlie, men samtidig får vi håpe “ryktet” om at han lager gull av gråstein har sannhet i seg om han signerer for fugla.

                                        Uansett; takk for alt Uwe!

                                        Kommentar

                                        • Bolsen3
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jan 2004
                                          • 1061

                                          Utrolig trist! Nå begynner vi å se det negative ved å gi makta til en mann...

                                          Kommentar

                                          Working...