Uwe Rösler har fått sparken
Collapse
X
-
Å ønske at Rösler kan brenne, den kunne du spart deg for. Ingen supporter verdig den kommentaren der.Kommentar
-
Kommentar
-
Greit det tar poenget
Men jeg har jo bare referert ifra en blogg/debatt på Aftenposten sine sider hvor dette stod, men skal selvfølgelig aldri gjøre det mer.
Behøver egentlig ikke komme med noe her hvis man blir så pisst.
Dette kan du spare deg for!
Søker på Kevin Keegan på BBC, og finner ingenting. Når du viser til en faktisk nyhetskilde PÅ NETTET, og dette attpåtil er verdens mest troverdige nyhetskilde (i mine øyne) kan du jaggu slenge på en link også!
Men du "glemte" kanskje bare å si at det var på "606 debate"-siden (tilsvarende VG Diskuter)?Kommentar
-
Hva er i såfall grunnen til at Halle sparkes? Jeg legger ingen vekt på dette ryktet før det bekreftes at dette har noe med saken å gjøre.Kommentar
-
Ellers syntes også jeg at det var trist at Rössler fikk fyken, aldri hyggelig at noen får fyken.Gul og svart
Team Wenche MyhreKommentar
-
Uwe og Gunnar har operert som et team. Tilnærmet sidestilte.
-okb!Kommentar
-
Før vi vet noe om at Manchester City har noe med saken å gjøre, syns jeg ikke vi skal dømme Uwe for dette. Ikke sverte en manns navn, på bakgrunn av sladder i en engelsk avis.Kommentar
-
Det er vel ikke mer vanskelig enn at Halle har like mye ansvar for at de sportslige reultatene som brukes som begrunnelse.
Dessuten har jo Ivar Hoff et poeng når han kritiserer klubbene som har gitt hovedtrenere sparken og latt assistenten overta.Kommentar
-
Vg har også en undersøkelse om det var riktig å sparke Uwe.
Av de 15534 som har stemt mener:
82.74 % at det var en feil avgjørelse, mens
17.25 % mener det var en riktig avgjørelse."A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
Dette sa Eggen i aftenpoften for et par dager sida: "det farligste med å sparke treneren er at du tar ansvaret bort fra spillerne". Kunne ikke vært mer enig! En ting er å sparke treneren hvis alt går til hælvete, en helt annen ting er å sparke treneren når det kanskje ikke har gått 100% som forventet. Det lå ikke i klubbens plan å ta gull i år, man skulle ta medalje. Når man er målforskjellen unna å klare målet, så er det helt feil å legge all skyld på treneren! Dette er meget uprofft, Per! Jeg er redd dette kan få konsekvenser neste år....Kommentar
Kommentar