Uwe Rösler har fått sparken

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • RSP
    Moderator
    • Aug 2004
    • 10498

Opprinnelig skrevet av FC Lillestrøm
    Syntes dette er en trist dag for alle kanari-fans. Å sparke en trener som har oppnådd cupfinale, Royal League og to 4. plasser er faen meg på trynet. Spessielt med tanke på at han kun har vært trener i to år. Nils Arne Eggen blei ingen legende i løpet av to år han heller, men han fikk fortsette med sin plan, det burde også Uwe og Gunnar.
    Nils Arne Eggen ble RBK-trener i 1988, og trøndra begynte gullrekka først 4 år etter, i 1992. Er enig i at Uwe og Gunnar burde ha fått fortsette: Hadde ikke bronsen ryki pga. målforskjellen hadde 3 års-planen vært oppfylt til punkt og prikke.

Kommentar

• Henrik
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2006
      • 2110

Vant ikke RBK i 1988 og 1990 også?

Kommentar

• PA
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2004
        • 500

Jeg har hørt rykter om at Uwe har tipset Man City om Koren.. Så hvis dette stemmer kan Uwe bare brenne! Og dolka klubben sånn i ryggen når vi kjemper om og få underskriften hans!
        Noen som kan bekrefte dette?

Kommentar

• RSP
          Moderator
          • Aug 2004
          • 10498

Opprinnelig skrevet av Henrik
          Vant ikke RBK i 1988 og 1990 også?
          Jo, du har rett. Beklager feilinfo.

Kommentar

• SirBusby
            Medlem
            Møteplager
            • Sep 2006
            • 88

Opprinnelig skrevet av PA
            Jeg har hørt rykter om at Uwe har tipset Man City om Koren.. Så hvis dette stemmer kan Uwe bare brenne! Og dolka klubben sånn i ryggen når vi kjemper om og få underskriften hans!
            Tja, står vel noe i nyhetstråden. Men er vel ikke kun det som har vært avgjørende, men at det kan ha hatt en avgjørende betydning skal man ikke se bort i fra.

Å ønske at Rösler kan brenne, den kunne du spart deg for. Ingen supporter verdig den kommentaren der.

Kommentar

• Torolf
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2004
              • 9574

Opprinnelig skrevet av SirBusby
              Tja, står vel noe i nyhetstråden. Men er vel ikke kun det som har vært avgjørende, men at det kan ha hatt en avgjørende betydning skal man ikke se bort i fra.
              Ikke avgjørende, men avgjørende. Bestem deg, Sir!

Kommentar

• PA
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Mar 2004
                • 500

Den skal jeg være enig i... men ble skuffet da jeg hørte det:???:
                Men han har ihvertfall ikke noe i klubben og gjøre! det står jeg for.

Kommentar

• SirBusby
                  Medlem
                  Møteplager
                  • Sep 2006
                  • 88

Opprinnelig skrevet av Torolf
                  Ikke avgjørende, men avgjørende. Bestem deg, Sir!
                  Det kan ha hatt en avgjørende betydning at Rösler anbefalte City Koren.

Kommentar

• Martine
                    Medlem
                    Hoffnarr
                    • Jan 2006
                    • 45

Synes det er helt talentløst jeg. :evil:
                    Bjasunge. Nah, not me.

Kommentar

• Håkon
                      Medlem
                      Hoffnarr
                      • Nov 2006
                      • 40

Greit det tar poenget

Men jeg har jo bare referert ifra en blogg/debatt på Aftenposten sine sider hvor dette stod, men skal selvfølgelig aldri gjøre det mer.
                      Behøver egentlig ikke komme med noe her hvis man blir så pisst.

Opprinnelig skrevet av Glenn
                      Dette kan du spare deg for!

Søker på Kevin Keegan på BBC, og finner ingenting. Når du viser til en faktisk nyhetskilde PÅ NETTET, og dette attpåtil er verdens mest troverdige nyhetskilde (i mine øyne) kan du jaggu slenge på en link også!

Men du "glemte" kanskje bare å si at det var på "606 debate"-siden (tilsvarende VG Diskuter)?

Kommentar

• Bondekanari
                        Seniormedlem
                        Forumsadist
                        • Mar 2004
                        • 146

Opprinnelig skrevet av PA
                        Hva er i såfall grunnen til at Halle sparkes? Jeg legger ingen vekt på dette ryktet før det bekreftes at dette har noe med saken å gjøre.

Kommentar

• meg
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Feb 2004
                          • 290

Opprinnelig skrevet av Håkon
                          Men jeg har jo bare referert ifra en blogg/debatt på Aftenposten sine sider hvor dette stod, men skal selvfølgelig aldri gjøre det mer.
                          Behøver egentlig ikke komme med noe her hvis man blir så pisst.
                          Da burde du kansje ha referet til at det var en på debatt siden du hadde hørt det fra ja, om jeg går inn på VGD og leser at Slade skriver at LSK har blitt fra tatt 10poeng, skriver jeg ikke at jeg har lest på VG nett at LSK mister 10 poeng.

Ellers syntes også jeg at det var trist at Rössler fikk fyken, aldri hyggelig at noen får fyken.
                          Gul og svart
                          Team Wenche Myhre

Kommentar

• okb
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 2377

Opprinnelig skrevet av Bondekanari
                            Hva er i såfall grunnen til at Halle sparkes? Jeg legger ingen vekt på dette ryktet før det bekreftes at dette har noe med saken å gjøre.
                            Jeg vil tro at Gunnar ikke ville være hvis Uwe måtte gå. Eventuelt hvis Uwe valgte å gå.

Uwe og Gunnar har operert som et team. Tilnærmet sidestilte.

-okb!
                            Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

Kommentar

• Bondekanari
                              Seniormedlem
                              Forumsadist
                              • Mar 2004
                              • 146

Opprinnelig skrevet av okb
                              Jeg vil tro at Gunnar ikke ville være hvis Uwe måtte gå. Eventuelt hvis Uwe valgte å gå.

Uwe og Gunnar har operert som et team. Tilnærmet sidestilte.
                              Ser den, men da burde vel dette vært kommunisert som at Uwe mistet jobben og Gunnar selv valgte å gå.

Før vi vet noe om at Manchester City har noe med saken å gjøre, syns jeg ikke vi skal dømme Uwe for dette. Ikke sverte en manns navn, på bakgrunn av sladder i en engelsk avis.

Kommentar

• xeR
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Jan 2004
                                • 11206

i følge pressekonferansen så virka det som om at det var LSK sin avgjørelse at begge gikk...
                                Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• pasirasi
                                  Juniormedlem
                                  Bøffelpromp
                                  • Nov 2006
                                  • 18

Det er vel ikke mer vanskelig enn at Halle har like mye ansvar for at de sportslige reultatene som brukes som begrunnelse.

Dessuten har jo Ivar Hoff et poeng når han kritiserer klubbene som har gitt hovedtrenere sparken og latt assistenten overta.

Kommentar

• hoyt
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2004
                                    • 2850

Vg har også en undersøkelse om det var riktig å sparke Uwe.

Av de 15534 som har stemt mener:

82.74 % at det var en feil avgjørelse, mens
                                    17.25 % mener det var en riktig avgjørelse.
                                    "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                                    - Nosa

Kommentar

• Bolsen3
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jan 2004
                                      • 1061

Dette sa Eggen i aftenpoften for et par dager sida: "det farligste med å sparke treneren er at du tar ansvaret bort fra spillerne". Kunne ikke vært mer enig! En ting er å sparke treneren hvis alt går til hælvete, en helt annen ting er å sparke treneren når det kanskje ikke har gått 100% som forventet. Det lå ikke i klubbens plan å ta gull i år, man skulle ta medalje. Når man er målforskjellen unna å klare målet, så er det helt feil å legge all skyld på treneren! Dette er meget uprofft, Per! Jeg er redd dette kan få konsekvenser neste år....

Kommentar

• PA
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Mar 2004
                                        • 500

Opprinnelig skrevet av Bondekanari

Det vet jeg ikke... Som sagt er det jo bare et rykte..!

Kommentar

• ratata
                                          Juniormedlem
                                          Ferskenpels
                                          • Nov 2006
                                          • 1

Ny Trener?

Bare de ikke slipper Semb innefor portene på Åråsen:evil: , da melder jeg overgang til Tufte....Makan til møkkafotball han representerer....Da er det i hvert fall sikkert at Mr.Magic Koren pakker bagen og drar...

Kommentar

Working...