Uwe Rösler har fått sparken

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • blue
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2004
    • 1429

    Opprinnelig skrevet av Lars
    Jeg bruker sjelden store bokstaver og store ord, men hva FAEN er det som skjer med folk? Hva i helvete er det folk tenker på når de presterer å skrive ting som "Vi klarte oss fint før maktsyke Berg kom til Åråsen!"?

    Herregud! Skjerpings for faen!
    Må vel nesten svare for meg her.

    Jeg tenker blant annet på at vi er den klubben som har vært lengst i øverste divisjon. At klubben nesten gikk konkurs på et tidspunkt må ledelsen ta ansvaret for, og såvidt jeg vet har Grønlund vært høyt oppe i systemet en del år. Jeg takker Berg for at han har reddet oss fra det som blir kalt en konkurstrussel, men jeg er særdeles ukomfortabel med at med at en mann med mye penger skal ha all makt i LSK. Og jeg håper ingen er så naive at de ikke skjønner at Berg bestemmer i klubben vår. Dette bekreftet Fjøra i dagens sportssending på TV2. Penga er dessverre viktigere enn kontinuitet. Hvis Uwes avgang fører til at vi mister Fjøra også har det sportslige utvalget virkelig lagt egget!

    Jeg er en stor fan av Uwe Rösler, og jeg tror klubben tar vann over hodet når de mener at en ny trener (Keiko) kan levere bedre resultater enn Uwe på kort sikt. LSK valgte å ansette Uwe som helt uerfaren trener for to år siden. Jeg kan ikke fatte og begripe at de resultatene vi har sett de siste to år kan ha skuffet noen.

    Så jeg vil si til Berg: Takk for det økonomiske bidraget, men nå er det på tide at du holder deg til entrepenørbransjen!
    Fugla 4 Life!

    Kommentar

    • KFL41
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2004
      • 3648

      hmmm. Noen spekulerer i om at Rösler er aktuell for Viking... Jaja. Det hadde vært interessant.

      Kommentar

      • holmiz
        The kjøkken-kanariz
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 6064

        Opprinnelig skrevet av KFL41
        hmmm. Noen spekulerer i om at Rösler er aktuell for Viking... Jaja. Det hadde vært interessant.
        Isåfall snakker vi om tidenes konebytte! Noe for tv3 kanskje?
        Hilsen Anders

        Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
        Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

        Kommentar

        • meg
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2004
          • 290

          lsk.no

          Er flaut at lsk.no ikke klarer å oppdatere sidene sine 2 dager etter at Rössler og Halle har fått fyken http://www.lsk.no/?aid=9064080
          Gul og svart
          Team Wenche Myhre

          Kommentar

          • holmiz
            The kjøkken-kanariz
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 6064

            Opprinnelig skrevet av meg
            Er flaut at lsk.no ikke klarer å oppdatere sidene sine 2 dager etter at Rössler og Halle har fått fyken http://www.lsk.no/?aid=9064080
            Det bruker å ta sin tid med de sidene der ja... Men det er da ingen nyhet!

            De kunne jo i det minste få det fram på forsia på lsk.no, nyheten som har vært på samtlige nettaviser nå...
            Hilsen Anders

            Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
            Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

            Kommentar

            • KanariEngel
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Jun 2006
              • 154

              Opprinnelig skrevet av holmiz
              Det bruker å ta sin tid med de sidene der ja... Men det er da ingen nyhet!

              De kunne jo i det minste få det fram på forsia på lsk.no, nyheten som har vært på samtlige nettaviser nå...
              De hadde på mandag skrevet at de ville ha pressekonferanse kl 13 på lsk.no, men de fjernet den etter konferansen var over.

              BTW, hadde jeg vært Uwe nå hadde jeg følt litt sånn når en dame gjør det slutt med typen... og bare "jeg lover, det er ikke noen andre"... og noen dager etterpå blir a sammen en annen fyr... :neutral:
              Jäg trodda ängarla fanns bara bara i himmalan, jag trodda änglarna fanns bara bara u himmalan, men det var innan jeg møtte mej, nu har jag en ängal her hos mej.

              Kommentar

              Working...