Tusen Takk Røsler og Halle. dere har gjort en veldig god jobb med LSK! lykke til videre, begge to!
Takk for alt, Uwe!
Collapse
X
-
Takk Uwe
Takk for den solide jobben du gjorde med LSK.
Takk for ditt hyggelige vesen og åpenheten ovenfor oss supportere.
Takk for at du har bygget opp Tippeligaens mest solide lag.
Bare så synd du ikke fikk sjansen til å gjennomføre din treårsplan.
Jeg kommer til å savne deg!Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Sakset fra RB, se nyhetstråden:
"Den avgåtte treneren har også en avskjedshilsen til sine fans.
– Kanari-Fansen har vært en fantastisk støtte. Vi har satt stor pris på tida i klubben, og vi kan bare ønske alle i LSK lykke til videre. Dessverre skilles våre veier nå, sier Rösler."
Dagen har vært vemodig. Sitatet ovenfor sier mye om Uwes ekte engasjement for klubben og fansen. Sånt betyr mye for meg.Kommentar
-
Takk for alt Uwe! Jeg mottok beskjeden med skuffelse, sjokk og sinne. Du har alltid gitt jernet! Og jeg forstår ikke denne avgjørelsen. Uansett, takk Uwe! Du blir for meg den største LSK spilleren. Du var enorm. Vi hadde rykka ned i 2002 uten deg. Jeg er deg evig takknemlig. Stå på!Kommentar
-
Kan bare si meg enig med det meste som står her Uwe! Liker at treneren vår har engasjement og utstråler vinner vilje. Håper for klubben sin del at de vet hva de har gjort. Takk for alt du ga til klubben i mitt hjerte.
Kommentar
-
takk owe
når en lsk kompis i klassa mi i dag ropte høyt i klasserommet. silje det er krise owe har fått sparken,fikk jeg sjokk
jeg skjønner ikkje hvordan dette skal være den beste løsningen
tusen tusen takk owe for alt du har gitt lsk. du har gitt oss så mye.
å man kan ikkje ha en trener som elsker klubben og suportnerne mer. f.eks treningskampen på jessheim stadion mellom oss og møkka, du sto der LENGE ha ga autografer klemmer osv.
TAKK FOR ALT OWE, DU VIL ALLTID VÆRE EN KONGE I MITT HJERTE
takk også til deg gunnar- du er en bra mann
ønsker dere alt godtKommentar
-
Takk for oppturene du bragte inn i LSK, Uwe.
Du ga oss endelig drømmer igjen, da vi hadde glemt hva drømmer var.
Du ga oss endelig smaken av suksess og svunnede tider igjen, selv om det dessverre ikke holdt helt inn.
Jeg ble også overrasket over at du og Gunnar ble kastet etter meldingene som kom fra LSK-ledelsen forrige uke.
Jeg ønsker deg lykke til videre i din trenerkarriere.
mvh
Glenn,
som også sendte deg SMSKommentar
-
Miss you, my man...
Thank you for everything.
Jeg er veldig glad for at jeg fikk lov å bli litt kjent med deg, Uwe...
Good fucking luck on your way to coach for Manchester City in the Future...
Say Hi to Robbie from Bjorn "Rösler" Lindahl...
I am known as Rösler-Lindahl in Kanari-Fansen, and I admire you, Uwe...FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD
Bjørn LindahlKommentar
-
Du har tilført LSK mye ..Takk og lykke til videreKommentar
-
Tusen takk Uwe og Gunnar, for mange herlige øyeblikk! Personlig synes jeg det er veldig trist, at vi ikke får se fortsettelsen på noe som kunne ha blitt noe stort!
Uansett, lykke til videre!Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
Kommentar