Takk for alt Uwe og Gunnar. Dere har bringt trua om og vinne serien igjenn tilbake til Romerike. Synd att det skulle ende sånn. håper og se dere igjen på Åråsen.
Takk for alt, Uwe!
Collapse
X
-
-
Tusen Takk for alt dere har gjort for klubben, Uwe og Gunnar! Jeg er utrolig skuffet over at sportsklubben sparker dere og det er ikke rettferdig! Ble veldig lei meg da jeg hørte dette i dagtidlig! synd!Kommentar
-
Vil takke denne store tyske mannen for hva han har tilført Sportsklubben! Jeg skulle veldig gjerne likt å vite hva som ville blitt utfallet om vi hadde nådd årets mål, nemlig medalje. Vi er 5 mål unna... Jeg håper for guds skyld at sportslig utvalg har et sparess i ermet nå..Snart neste hælj.....
Always Hardcore
TS05Kommentar
-
Takk Uwe for at du lot oss være med et steg videre!
Lykke til videre i trenerkarieren, bare vi slipper å se deg i norge
Takk også til deg Gunnar!Kommentar
-
Takk!
Tusen takk for alt dere har fått til i klubben..
Dere har fortjent mye bedre...
skjønner ikke hva de brøhuene i ledelsen der driver med...Kommentar
-
Jeg ble skikkelig forbanna og trist. De som tok denne avgjørelsen skulle hatt bank. Gjerne av noen andre enn meg. Idioter. De bør skaffe en jævlig god erstatter/forklaring.
Tusen takk til Uwe og Gunnar for alt sammen. De hadde fortjent å fortsette. Ønsker Uwe så utrolig mye lykke til videre, han blir SAVNET.
Og Nordlie SKAL IKKE ta over. NEI!
(Dette var noe annet enn det forrige trenerskiftet, gitt.)Kommentar
-
Tusen takk skal du ha for at du ga oss trua tilbake. Du hadde fortjent så mye bedre enn dette. Ønsker deg alt hell videre og håber du aldri kommer til å trene ett annet norsk lag
Takk til deg og Gunnar!Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Takk fot alt Uwe! Dette hadde du ikke fortjent.....Jaren-kanari
Fugla tar gull, fugla tar gullet i år !!Kommentar
-
trist
Jeg må innrømme jeg ikke har skrevet no særlig her inne tidligere, men nå er jeg litt forbanna merker jeg.. Uwe har gjort mye for oss, både som spiller og trener, og jeg stiller meg sammen med de som er skuffa og uenige når Uwe fikk fyken idag, han fortjener mer!
Hva han har gjort på 2 år med Gunnar er stort, han elsker klubben, fansen og drakta, og han har for f stått på for klubben, se hvor vi er nå, med mer flyt og litt bedre prestasjoner hadde vi vært seriemestere i år, tenk på det, er noen år siden sist det ..
Uwe for alltid, lykke til videre!!Kommentar
-
-
:cry: Det er så trist detta her.. Ingen LSK uten Uwe...
Elsker deg<3
Lykke til videre<3 Du er alt(`’·.¸(`’·.¸...................................... .¸.·’´)¸.·’´)
«´`·♥1917 Lillestrøm Sportsklubb 2012♥·´`»
(¸.·’´(¸.·’´'''''''''''''''''''''''''''''''''''''' ''''''''''''''`’·.¸)`’·.¸)Kommentar
-
Takk for alt Gunnar og Uwe!
Takk for ingenting til dere som tok denne beslutningen!!Kommentar
-
Takk der Uwe og Gunnar! Dere har gjort en strålende jobb for klubben, og løftet oss opp til å bli et stabilt topplag igjen. Det står det all mulig respekt av! Jeg misunner ikke mannen som skal overta, det blir nesten som å hoppe etter Wirkola.En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.
Endelig er mørketida over.Kommentar
Kommentar