Takk for alt, Uwe. Dette hadde du ikke fortjent. Ønsker deg alt mulig hell videre på veien og i karrieren. Samme til deg, Gunnar.
Takk for alt, Uwe!
Collapse
X
-
Takk for alltid 100% på banen og benken. Takk for at du har proffesjonalisert LSK enda mer.
Takk for Brann-LSK 1-2 i Bergen. Det vet jeg at jeg ALDRI kommer til å glemme.
Lykke til videre.Kommentar
-
Lykke til vider Uwe! Synes det var merkelig med sparken på grunn av svake resultater i en relativt kort periode. Var tross alt ikke langt unna målet som ble satt for i år. Tror Uwe har et stort trenerpotensial!Åråsen er våres hjem - vi er fugla!Kommentar
-
Danke gut, üwe!!!
Du bist eine gut coach!!
Lykke til videre, stå på! Vil aldri glemme deg!Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltidKommentar
-
Det er ingen tvil om at Uwe er en høyt respektert mann i KFL!
At trener-teemet nå skulle bli sparket var for meg en stor nedtur. tror treårs planen hadde gjort knallsuksess i 07, men det får vi dessverre aldri se.
det tar tid å bygge opp et lag med gode resultater!! at ikke Uwe og Gunnar får den tiden er vanvittig. var jo så inmari godt på vei!
tusen takk for all insatsen du har lagt i LSK Uwe! det har vært gull værdt for oss som supportere
lykke til videre i trenerkarrieren! den kommer til å blomstre!!
tusen takk også til Gunnar Halle for all jobb du har gjortmvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
-
Kjære Uwe,- Takk for at du reddet klubben fra nedrykk i 2002.
- Takk for respekten og lojaliteten du alltid viste til supporterne.
- Takk for åpenheten og menneskeligheten du brakte med deg.
- Takk for at du tok oss til cupfinalen.
- Takk for seieren mot Brøndby i fjor.
- Takk for Royal League-finalen.
- Takk for seieren mot RBK på Lerkendal
- Takk for at LSK aldri tapte mot VIF under deg.
- Takk for at du fikk slutt på alle syvendeplassene.
- Takk for at du alltid ga alt, og viljen du viste til å vinne.
- Takk for ingenting.
Kommentar
-
-
Tusen takk for alt Uwe. Du har alltid gitt 100% for Sportsklubben både som spiller og som trener. En person med et like stort konkurranse-innstinkt må man leite lenge etter. Har utrolig sansen for Uwe, og tror han kommer til å bli en veldig bra trener når han får litt mer erfaring.Kommentar
-
Takk for disse minnerike årene Uwe og Gunnar! Lykke til videre!A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Twitter-brukerKommentar
-
lykke til. Du er en god trener og hvis du klarer å få spillera til å gi 100% på slutten også så tror jeg du kan bli stor! Synd at du måtte gå og ikke fikk et år til!Kommentar
-
Takk Uwe og Gunnar!
Dere har all grunn til å være stolte av jobben dere har gjort!----------------------------------------------------------------------------
Sometimes I drink a glass of water. Just to surprise my liver...
----------------------------------------------------------------------------Kommentar
Kommentar