jeg håper vi for Nordlie jeg også. trur han er en mann LSK kunne trenge.
Nordlie signerer ikke for Viking
Collapse
X
-
Team Wenche Myhre
Skjettengutta
"Si meg, har Pascal Simpson fått for liten shorts, eller er han bare feit?!"Kommentar
-
Jeg ønsker meg Kjetil Rekdal som ny trener, da slipper vi å reise rundt i norge for å bli pissa på....Vålrenga gutta ække som andre, driter i fitta og puler hverandre.Kommentar
-
-
Det kan godt hende at det blir en rask avklaring, men GARANTERT er det ikke. Husk at både Uwe og Nordlie (og Halle for den del) er medlemmer av Trenerforeningen. Foreningen opererer med en stående oppfordring til alle medlemmer om ikke å inngå kontrakt med en klubb før Klubbens forhold til forgjengeren er avklart. Hvis Nordlie viser den solidariteten foreningen anmoder om, betyr det at LSK må rydde opp med Uwe før Nordlie kan være på plass. Og Uwe har jævla gode kort...Kommentar
-
Det kan godt hende at det blir en rask avklaring, men GARANTERT er det ikke. Husk at både Uwe og Nordlie (og Halle for den del) er medlemmer av Trenerforeningen. Foreningen opererer med en stående oppfordring til alle medlemmer om ikke å inngå kontrakt med en klubb før Klubbens forhold til forgjengeren er avklart. Hvis Nordlie viser den solidariteten foreningen anmoder om, betyr det at LSK må rydde opp med Uwe før Nordlie kan være på plass. Og Uwe har jævla gode kort...
PetterKommentar
-
Kommentar
-
gi mannen den sluttpakka han fortjener. Han redda klubben i 2002, han ble ramma av kreft, kjempa seg tilbake og ville fortsette i klubben. Det er lojalitet. Selv om noen mektige menn oppe i systemet ville kvitte seg med han så får de for pokker gi han en kompansasjon for det ogDet er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Jeg tolket aviskildene dithen at det da ble skrevet en toårskontrakt, med mulighet for avslutting etter ett år. I praksis en ettårskontrakt, med opsjon på et år til. Tipper det er tilsvarende greie nå.Kommentar
-
Foreningen opererer med en stående oppfordring til alle medlemmer om ikke å inngå kontrakt med en klubb før Klubbens forhold til forgjengeren er avklart. Hvis Nordlie viser den solidariteten foreningen anmoder om, betyr det at LSK må rydde opp med Uwe før Nordlie kan være på plass. Og Uwe har jævla gode kort...Dette problemet støtte jeg også på når jeg skrev om David Hay på Kanaripedia.
Jeg tolket aviskildene dithen at det da ble skrevet en toårskontrakt, med mulighet for avslutting etter ett år. I praksis en ettårskontrakt, med opsjon på et år til. Tipper det er tilsvarende greie nå.BølerkanarisKommentar
-
Det blir for enkelt å konkludere med det. Jeg regner med at det er en klausul i kontrakten som spesifiserer hvilket vederlag Rösler og Halle skal få hvis de blir løst fra kontrakten etter to år.Kommentar
-
Lurer på hva slags kotrakt Nordlie evnt får med LSK? Jeg regner med at han har ufattelig sterke kort på hånda nå, og vil vel kunne sikre seg et vern mot oppsiglese i lang tid fremover. Kontraktsforhandlingene blir nok harde, men TN har bukta og begge endene.
Tenker med gru på hva som kan skje hvis sportslig utvalg og Nordli kommer på kant etter svake resultater - kan bli en konflikt vi må leve med i lang tid pga kontraktsbetingelser, og som kan gå ut kraftig over resultatene og klubbfølelsen for de fleste involverte.Kommentar
-
Jeg har hørt at de kan sies opp etter 2 år med en engangssum på 1 mill som kompensasjon.Født i glasshus med lomma full av småsteinKommentar
-
Jeg håper Petter og du har rett.Kommentar
-
-okb!Kommentar
Kommentar