Er Per Bergs makt bra for LSK?
Collapse
X
-
-
Dette er jeg veldig enig i. LSK trenger Per Berg, og burde være meget takknemmelig for at han velger å bruke flere titalls millioner av egen lomme på klubben på grunn av sin kjærlighet til den.
Per Berg, det beste som har skjedd Lillestrøm siden Tom Lund...Kommentar
-
Vel, vel. Rekkefølgen kan vel diskuteres. Per Berg er fem år eldre enn Tommy og debuterte på LSKs A-lag tre år tidligere, i 1964. Mot Tom Lund i 1967. Hvis du regner med aldersbestemte kamper så har du rett. Per Berg spilte for Frogner før han kom til LSK i 1964.RoyVaadal.Kommentar
-
Min tur:
Ingen Per Berg --> Ingen Tom Lund --> Ingen Tom Nordli --> Ingen Simen Brenne
-og stafetten går videre----------------------------------------------------------------------------
Sometimes I drink a glass of water. Just to surprise my liver...
----------------------------------------------------------------------------Kommentar
-
La meg omformulere. Per Berg som investor er det beste som har skjedd LSK, siden Tom Lund som spillerKommentar
-
Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Hadde vel hatt et snitt på 4500. Sportsklubben hadde overlevd..Kommentar
-
Kommentar
-
Så du ville invistert i noe du ikke hadde tro på? Get real. Per Berg driter ikke penger, og om du/dere setter personlige forhold foran sportslig suksess, så gjerne krev Berg sin avgang og nøy dere med nedrykk. At inkompetente idioter her inne ikke fatter at Lillestrøm`s æra i Norsk toppfotball ville vært over uten Berg er helt idiotisk.Kommentar
-
er vel ikke helt tilfeldig at styret sier at trenerteamet skal fortsette en uke, for så si at de har sparken uka etterAlt For Fugla
Gå Av GrønlundKommentar
-
Så du ville invistert i noe du ikke hadde tro på? Get real. Per Berg driter ikke penger, og om du/dere setter personlige forhold foran sportslig suksess, så gjerne krev Berg sin avgang og nøy dere med nedrykk. At inkompetente idioter her inne ikke fatter at Lillestrøm`s æra i Norsk toppfotball ville vært over uten Berg er helt idiotisk.Alt For Fugla
Gå Av GrønlundKommentar
-
Money talks. Så det du prøver å si er at du ville vært tilfreds med å ligge i sumpa så lenge man har en hyggelig trener?Kommentar
-
Jeg tror sportslig suksess ville kommet med Uwe Røsler, og hvis eneste mulighet for at Uwe kunne fortsette var at Per Berg måtte trekke seg, så ja da ville jeg heller ønsket det. Syns klubbens stolthet er viktig ja, og syns ikke vi kan være så stolte av måten denne saken er blitt behandlet på.
Har aldri likt at investorer skal blande seg inn i det sportslige, heller ikke i denne saken
Ønsker like mye som deg sportslig suksess, men syns vi kan oppnå denne suksessen med verdighet.Alt For Fugla
Gå Av GrønlundKommentar
-
Kommentar
Kommentar