TV2 Nettavisen: Fjørtoft nølende om egen fremtid

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7104

    #21
    Opprinnelig skrevet av maxpayne
    Jeg har støtta opp om fugla selv om jeg har vært riv ruskende uenig i mye av det som har skjedd i klubben etter Fjørtoft og Rösler kom inn. Nå får jaggu de som er uenig i trenerskifte også vise at de står bak klubben selv om de aldri så mye skulle være uenig. Her på forumet får dere mene hva dere vil, men hvis noen slutter å støtte våres kjære LSK etter dagens hendelser som jeg har sett blitt uttalt litt både her og der i dag, ja da har dere jaggu ingen ting i Kanarifansen eller på Åråsen å gjøre.

    "Støtta opp"? Er det dèt du kaller den innsjøen av dritt om ledere og trenere du har spydd ut av deg det siste halve året? I en periode klarte du kunststykket å bli den første som havnet på ignore-lista mi på forumet. "Støtta opp om fugla", du liksom. Spar meg for hykleriet ditt.

    Folk må få rett til å reagere når en så høyt respektert og elsket trener blir sparket ut av klubben på en så til de grader råtten, kynisk og hjerteløs måte.
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

    Kommentar

    • limafox
      Juniormedlem
      Bøffel
      • Nov 2006
      • 21

      #22
      Hva gjør Fjøra i Bodø i kveld?

      Kommentar

      • Ketil Cantona
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 6813

        #23
        Opprinnelig skrevet av limafox
        Hva gjør Fjøra i Bodø i kveld?
        Det må du nesten spørre deg selv om... Kanskje spillersøk. Men dog så trener han LSK om dagen så hvor har du dette fra??

        Kommentar

        • SuperErik
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2004
          • 535

          #24
          Opprinnelig skrevet av Paddis
          Det må du nesten spørre deg selv om... Kanskje spillersøk. Men dog så trener han LSK om dagen så hvor har du dette fra??
          En inne på Glimt-forumet som påstår han er observert der oppe..

          - Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -

          <Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>

          Kommentar

          • BennyLem
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 2902

            #25
            Opprinnelig skrevet av trigz
            Folk må få rett til å reagere når en så høyt respektert og elsket trener blir sparket ut av klubben på en så til de grader råtten, kynisk og hjerteløs måte.
            Her skriver du nok mer med hjertet enn hjernen.

            Bytte av trenere er sjeldent pent, men her har det vel skjedd så ryddig som det kan få blitt.

            Uwe og Gunnar hadde vel en 2+1 årskontrakt. Med et år igjen ønsket Uwe forlengelse, noe ikke LSK ønsket. I den 2+1 kontrakten ligger det sikkert en mekanisme som utløser en kompensasjon for Uwe og Gunnar.

            Dette skjer også rett etter sesongslutt, noe som gjør mulighetene for å skaffe ny jobb gode.

            Begrunnelsen for å ikke forlenge kontakten er vel også saklig fra LSK: Ikke gode nok resultater og ikke underholdende spill.

            Hvis du kaller denne avskjeden "råtten, kynisk og hjerteløs" har du en merkelig referanseramme. Dette er profesjonell fotball på høyeste nivå. De fleste avskjeder i TL i år (og tidligere) har vært langt styggere.
            Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

            Kommentar

            • Dandy
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2004
              • 346

              #26
              Jeg håper ikke Fjør blir nødt til å gå han også.... Jeg syntes han har gjort en utrolig god jobb med å få lillestrøm ut i media! noe som jeg mener er bra for oss!
              så håper ikke han må dra
              UFC 05!

              Kommentar

              • Ketil Cantona
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 6813

                #27
                Dette skjedde forsåvidt på en fin og ryddig måte, husk på at det var selv Uwe som maste seg til et svar ang fremtiden.

                Dette blir blåst noe så jævlig opp i media, og de liker å lage storm i et lite glass.

                Kommentar

                • bøllefrø
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2004
                  • 462

                  #28
                  Hva skjer med Fjørtoft?

                  Det har vært mye frem og tilbake denne her uka, og jeg lurer litt på hvor JAf plasserer seg i dette spillet. Det er helt tydelig at han er meget ukomfortabel med det som er skjedd, og hvis det er Per Berg som har brukt makten og presset gjennom avgjørelsen uten å fundamentere den først, kan det være vanskelig for Fjøra.

                  Senest i dag utspilte det seg et scenario: mens Nordli ble presentert i en pressekonferanse, ledet JAF treningen for spillerne. Greit at noen må gjøre det, men strengt tatt er det meget unormalt at sportsdirektøren ikke er med og presenterer den nye treneren. På NRK Her og Nå ble Fjørtoft intervjuet, og på direkte spørsmål om han blir, svarer han unnvikende. Det tyder enten på at han for sin egen del føler for å holde seg litt borte, eller at han fortsatt er så motstander av avtalen at han ikke kan sitte og "holde maska".

                  Jeg frykter at det som er skjedd presser JAF ut av klubben. Jan Åge er en meget ambisiøs og sterk personlighet, og det å ha blitt så kraftig satt på plass, kan være for mye. Samtidig er ikke dette en heldig situasjon. Han er dyktig, kunnskapsrik og har et stort kontaktnett. Og selvom han har vært litt vel stor i kjeften et par ganger, har han generelt et meget godt mediatekke. Jeg tror derfor vi mister en stor ressurs dersom han forlater oss.

                  Eller vet noen andre noe annet? Forumet flommer jo over av rykter om dagen, men det har vært ganske stille rundt Fjøra.

                  Kommentar

                  • McGuffy
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 5099

                    #29
                    Fra RB 15.11-06

                    – Det betyr at du ikke har noen problemer med å fortsette i din jobb?
                    – Det er korrekt.

                    Kommentar

                    • bøllefrø
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Sep 2004
                      • 462

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av McGuffy
                      Fra RB 15.11-06

                      – Det betyr at du ikke har noen problemer med å fortsette i din jobb?
                      – Det er korrekt.

                      http://www.rb.no/lokal_sport/lsk-mag...cle2412141.ece
                      Joa, jeg har sett den. Men han er så unnvikende i forhold til spørsmål på radio, begynner jeg å tvile. Og å svare bekreftende på det spørsmålet over betyr strengt tatt ikke mer enn at han uten problemer blir i klubben og loser ny trener inn i jobben. Jeg frykter seriøst for at vi står uten Fjørtoft fra nyttår.

                      Kommentar

                      • veiron
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6267

                        #31
                        Ikke les alt for mye i dette da. Mannen var skuffa og har hatt noen tøffe dager. Men nå virker det som om han er full av pågangsmot igjen!

                        Kommentar

                        • bøllefrø
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Sep 2004
                          • 462

                          #32
                          Sikkert... han virka bare ganske "down" når han ble intervjua på NRK tidligere i dag. Fikk bare følelsen av at alt ikke akkurat var rydda opp i.

                          Håper ihvertfall vi klarer å beholde Jan Åge på åråsen i mange år fremover. han er en dyktig mann.

                          Kommentar

                          Working...