Hvem tar over som sjef for verdens beste klubb

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • bjarmann
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 2889

    #21
    lillestrøm bør hvertfall få fingeren ut av rævva å kontakte nordlie snart. han skal svare viking i morgen...
    I år så tar vi alt

    Kommentar

    • KimFL
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2003
      • 1410

      #22
      Opprinnelig skrevet av bjarmann
      lillestrøm bør hvertfall få fingeren ut av rævva å kontakte nordlie snart. han skal svare viking i morgen...
      Akkurat det trur jeg sportselig utvalg har full kontroll på. Noen annet ville ha vært katastrofalt, og burde ført til en grenseløs hoderulling.




      KimFL

      Kommentar

      • fjacob82
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2005
        • 1507

        #23
        Opprinnelig skrevet av KimFL
        Akkurat det trur jeg sportselig utvalg har full kontroll på. Noen annet ville ha vært katastrofalt, og burde ført til en grenseløs hoderulling.




        KimFL

        Nåja....har sett litt rare krumspring fra det o så store sportslige utvalg at jeg ikke trur noe på at de har full kontroll. De burde etter alle tegn ha kontaktet Nordlie allerede, men det er ikke et faktum enda. Og det er ikke et faktum før jeg kan lese om det på fxt, rb og vg.
        Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
        *Brasseberget*

        Kommentar

        • Soo
          Medlem
          Møteplager
          • Apr 2004
          • 80

          #24
          Eller kanskje det hele er klart på bakrommet (bare for å bidra til litt ekstra spekulasjon )

          Hentet fra aftenposten debattside:

          LSK-Klar 14.11.06 - 11:49 Tom Nordlie er allerede klar for LSK folkens. Søstera hans er løssluppen i munnen.
          Av: Kai Jensen

          Kommentar

          • Kjell.T.Ring
            Poll St. Ring
            --==FORUMRUNKER==--
            • Dec 2005
            • 11796

            #25
            Veldig bra! hehe :lol: Kvinnfolk klarer aldri å holde kjeft.
            Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

            Kommentar

            • heidar
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2004
              • 2122

              #26
              Jeg satser på at vi holder oss til den tyske spiss-strategien, og henter inn Jürgen Klinsmann som ny trener!
              En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

              Endelig er mørketida over.

              Kommentar

              • E-Rud Kanaris
                Juniormedlem
                Ferskenpels
                • Nov 2006
                • 4

                #27
                Hva?!Har alle glemt Normark?

                Kommentar

                • KimFL
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Nov 2003
                  • 1410

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av E-Rud Kanaris
                  Hva?!Har alle glemt Normark?

                  Hvem?


                  KimFL

                  Kommentar

                  • GulMann
                    Medlem
                    Hoffnarr
                    • Sep 2006
                    • 43

                    #29
                    Mye taler for tiden om Tom Nordlie.

                    For meg er det bare Guden Ståle som kan redde oss fra uløkka men men.
                    blir det Tom Nordlie gleder jeg meg virkelig til å se hvilke albuerom han får
                    i sportslig utvalg.

                    Det er en trener som krever masse albuerom så kan bli spennende.

                    Kommentar

                    • heidar
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2004
                      • 2122

                      #30
                      Ser vi på årets sesong, og poengsnittet til henholdsvis Tom Nordlie og Uwe, finner vi:

                      Uwe: 44 poeng på 26 kamper: 1,69 poeng i snitt

                      Tom: 24 poeng på 19 kamper: 1,26 poeng i snitt

                      Samtidig kan det nevnes at Start tok 45 poeng i fjorårets eliteserie. Hvor mye bedre vi eventuelt kan bli med Nordlie, gjenstår å se. Spesielt med tanke på at Koren m/flere kan forsvinne.

                      heidar - som allerede er forberedt på 7. plass neste år :???:
                      En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                      Endelig er mørketida over.

                      Kommentar

                      • scages
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2003
                        • 1292

                        #31
                        En ny trener kommer uansett til å måtte gå på nåleputer, med det helvetes tåplige opplegge som Per Berg setter for dagen. Trygghet er et stikkord for å kunne lykkes! Per Bergs politikk tror jeg bare kommer til å skape utrygghet og uro i alle ledd i sportsklubben.

                        Et kjipt scenario er at alt går til helvete, Per Berg trekker seg ut, og vi sitter igjen med Svarteper. Da blire morro da.....

                        Kommentar

                        • Ballkunstneren
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2006
                          • 780

                          #32
                          Kanskje noe for oss?

                          Laudrup tidenes beste

                          Michael Laudrup er kåret til tidenes beste danske fotballspiller.





                          Den tidligere Real Madrid, Barcelona og Juventus-stjernen stakk av med prisen på den danske fotballgallaen mandag kveld.
                          Laudrup fikk den prestisjetunge og ærefulle prisen etter å ha fått 58 prosent av stemmene.


                          - Jeg vil gjerne takke alle for de stemmene jeg har fått, sa Laudrup etter å ha blitt kåret til Danmarks beste fotballspiller gjennom tidene.


                          - Det er helt unikt å bli hedret for en hel karriere - og ikke bare for en enkelt sesong, mente en tydelig stolt Laudrup.
                          Michael Laudrup har etter at han la opp fotballkarrieren jobbet som trener. Den tidligere storspilleren trente sist Brøndby - men er nå ledig på markedet.


                          Kanskje noe for norske klubber på trenerjakt?


                          MIN KOMMENTAR:


                          Kanskje noe for oss?
                          http://www.nettavisen.no/sport/fotba...icle803115.ece
                          Last edited by Ballkunstneren; 14.11.2006, 19:45.

                          Kommentar

                          • Rønnern
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 6690

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av scages
                            En ny trener kommer uansett til å måtte gå på nåleputer, med det helvetes tåplige opplegge som Per Berg setter for dagen.
                            Synes Per Berg har vært klar på hva han ønsker seg. Offensiv og positiv fotball. Jeg ber igjen at dere legger merke til at Berg sa før kampen mot Lyn at resultatet i den kampen var betydningsløs for hva han mente om Uwe Röslers fremtid i klubben. Ergo om LSK hadde endt på 3. plass, ville Uwe fått fyken. rett og slett fordi Berg mener at Uwe ikke spilte offensiv og underholdende fotball.

                            Det er klare, tydelige mål som en ny trener kan forholde seg til.
                            Mvh Ronnie "The Runner"
                            LSK for alltid

                            Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                            Kommentar

                            • Henrik
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2006
                              • 2110

                              #34
                              Fjøra sa vel også i intervjuet på NRK at hva Per Berg mente hadde vært klart i over et år...

                              Kommentar

                              • scages
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Nov 2003
                                • 1292

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                Synes Per Berg har vært klar på hva han ønsker seg. Offensiv og positiv fotball. Jeg ber igjen at dere legger merke til at Berg sa før kampen mot Lyn at resultatet i den kampen var betydningsløs for hva han mente om Uwe Röslers fremtid i klubben. Ergo om LSK hadde endt på 3. plass, ville Uwe fått fyken. rett og slett fordi Berg mener at Uwe ikke spilte offensiv og underholdende fotball.

                                Det er klare, tydelige mål som en ny trener kan forholde seg til.
                                Okay. Skjønner. Så hvis Nordli og laget neste år skulle ende på 5 plass etter offensiv og positiv fotball, så går sjampis korken i taket hjemme hos Per B, og man skåler lett med glassene over sportslig framgang.

                                Flotte saker!

                                Kommentar

                                • 007

                                  #36
                                  Kanskje en fordel å avslutte denne avstemming nå!!!!
                                  Tom Nordlie er ansatt allerede!!!
                                  Ser at det står at undersøkelsen avsluttes 22/2-07?!?!?!?!?!????

                                  Kommentar

                                  Working...