Burde Uwe tilbys livstidsmedlemskap i Kanari-Fansen?

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Bolsen3
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2004
    • 1061

Opprinnelig skrevet av petter
    Ja, det skjer noe med denne saken. Ting går i orden

Petter
    Ja, ingen tvil om at Uwe fortjener det! Håper virkelig at dette går i orden!

Kommentar

• maxpayne
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2006
      • 1308

Hvis Lsk`s trenere skal innlemmes for evig i Kanarifansen så kanskje vi skal begynne med Teitur eller kanskje Owe Rundberg eller hva med David Hay?
      Dette blir bare for dumt. Kan til nød strekke meg til at LSK`s spillere som har tjent klubben i et langt liv kan få evig medlemsskap men der går jammen grensen. Rösler var i LSK i 22 mnd. som trener. Jeg har vært på Åråsen siden jeg var en 5, 6 år så personlig synes jeg at jeg fortjener livslangt medlemsskap i Kanarifansen minst like mye som Rösler.
      Last edited by maxpayne; 17.11.2006, 17:12.

Kommentar

• Flisby`n
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jun 2004
        • 312

Synes et æresmedlemskap bør inneholde flere kriterier enn hva vi nå mener Rössler skal få det på bakgrunn av. Selvsagt har mannen gjort en formidabel jobb, men et æresmedlemskap bør henge særdeles høyt. Et langt og trofast forhold til klubben mener jeg bør være de viktigste kriteriene for et slikt medlemskap.

Og et spørsmål: er livstidsmedlemskap og æresmeldemskap det samme?? Jeg synes det ville være flott om dette var to ulike "utmerkelser". Uwe bør definitivt takkes av med et livstismedlemskap, mens æresmedlemskapet bør henge høyere og basert på andre kriterier enn at vi ønsker å uttrykke takknemlighet og respekt til ulike bidragsytere til sportsklubben.
        En kjeeempescoring av tommy!!

Kommentar

• McGuffy
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 5104

Opprinnelig skrevet av maxpayne
          Rösler var i LSK i 22 mnd.
          At det var? 22 mnd?

Kommentar

• gj
            Seniormedlem
            • Nov 2003
            • 3360

52 tenker jeg vi sier.

Uansett er jeg enig med Vegar i at dette ikke bør settes i gang så tett etter en hendelse. Uwe var LSK-trener for bare en uke siden, og da var det ikke noe krav om livstidsmedlemskap. Dette bør heller tas opp til vurdering på nyåret.

Kommentar

• christoffer
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Dec 2004
              • 326

Hva har han oppnådd som trener i lsk?? Ingenting, det laget han hadde til disp kunne kommet på 4. plass i serien vært år uten trener..

Som spiller var han gud i 10 kamper, Schillern feks var gud i over 10 år.....

Wangen som er lei av sentimentale foppalsupportere!

Kommentar

• Rathsmeister
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2006
                • 561

22/52....?

Opprinnelig skrevet av Glenn
                52 tenker jeg vi sier.
                Ble jo spesifisert at de 22 mnd. Maxpayne nevnte var mens Uwe var TRENER i LSK....

Sånn sett har jo begge to rett
                Mvh
                Martin Raths

Kommentar

• gj
                  Seniormedlem
                  • Nov 2003
                  • 3360

Opprinnelig skrevet av Rathsmeister
                  Ble jo spesifisert at de 22 mnd. Maxpayne nevnte var mens Uwe var TRENER i LSK....
                  Hvis du ser enda nøyere etter, ser du at maxpayne har endret innlegget sitt. Bare til info, ikke for å rakke ned på noe eller noen.

Kommentar

• Rathsmeister
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2006
                    • 561

hehe....

Opprinnelig skrevet av Glenn
                    Hvis du ser enda nøyere etter, ser du at maxpayne har endret innlegget sitt. Bare til info, ikke for å rakke ned på noe eller noen.
                    Tar til meg den
                    Mvh
                    Martin Raths

Kommentar

• Ola
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2003
                      • 1651

En liten digresjon; er Arne Erlandsen æresmedlem i KFL?

Kommentar

• Bolsen3
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2004
                        • 1061

Det må være forskjell på å være æresmedlem av klubben LSK og supporterklubben Kanari-Fansen! En type som Uwe, som har vist så stor respekt og glede for oss som supportere fortjener å få en bemerkning for det. Dog synes jeg ikke han fortjener feks æresmedlemskap i klubben, det er noe annet. Arne Erlandsen feks er vel æresmedlem i LSK men ikke KFL?

Kommentar

• sniper
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 5254

Opprinnelig skrevet av Bolsen3
                          Det må være forskjell på å være æresmedlem av klubben LSK og supporterklubben Kanari-Fansen! En type som Uwe, som har vist så stor respekt og glede for oss som supportere fortjener å få en bemerkning for det. Dog synes jeg ikke han fortjener feks æresmedlemskap i klubben, det er noe annet. Arne Erlandsen feks er vel æresmedlem i LSK men ikke KFL?
                          Arne er ikke æresmedlem i LSK, men er innehaver av LSK-Stauetten.

KFL har en ting å gi bort til mennesker som setter merker i oss, rører ved oss, de trenger faktisk ikke være gode ballsparkere engang. Ikke trenger de å ha vært lenge i klubben heller. Det som er felles med innehaverne av KFLs æresmedlemsskap er at de har vist et strålende engasjement for KFL og vårt ve og vel. Uwe Rösler er en slik mann.
                          Ikke noe stygt om Arne Erlandsen fra min munn, men han var ikke en slik mann.

Petter

Kommentar

• Ola
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2003
                            • 1651

KFL har en ting å gi bort til mennesker som setter merker i oss, rører ved oss, de trenger faktisk ikke være gode ballsparkere engang. Ikke trenger de å ha vært lenge i klubben heller. Det som er felles med innehaverne av KFLs æresmedlemsskap er at de har vist et strålende engasjement for KFL og vårt ve og vel. Uwe Rösler er en slik mann.

Petter
                            Ser poenget ditt, og støtter det fullt ut. Helt enig i at det skal være forskjell på en utmerkelse fra KFL og fra LSK, samtidig som jeg er litt usikker på om jeg støtter at Uwe fortjener en utmerkelse...

Kommentar

• Bolsen3
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2004
                              • 1061

Petter
                              Jepp, er akkurat det du skrev der, jeg også mener! Det er forskjell på å få en bemerkning fra klubben (i form av feks LSK-statuetten til Arne) og det å få en bemerkning fra supporterene. Veldig flott at det ser ut som Uwe får dette, det fortjener han virkelig!

Kommentar

• RSP
                                Moderator
                                • Aug 2004
                                • 10498

Petter
                                Støttes fullt ut. Uwe er en slik mann.

Kommentar

• fjacob82
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2005
                                  • 1509

Sagt det før og sier det igjen. Gi mannem æresmedlemskap.
                                  Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                                  *Brasseberget*

Kommentar

• 007

Han var ikke lenge nok i LSK, og gjorde ikke så mange store ting mens han var her heller, så jeg er imot!!!!
                                    Har Tom Lund fått noe livstidsmedlemskap i KFL, han har gjort STORE ting for LSK, selv om KFL ikke var store når det foregikk. Men han var jo også trener i flere perioder.

Kommentar

• Bolsen3
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jan 2004
                                      • 1061

Opprinnelig skrevet av CC 7
                                      Han var ikke lenge nok i LSK, og gjorde ikke så mange store ting mens han var her heller, så jeg er imot!!!!
                                      Har Tom Lund fått noe livstidsmedlemskap i KFL, han har gjort STORE ting for LSK, selv om KFL ikke var store når det foregikk. Men han var jo også trener i flere perioder.
                                      KFL eksisterte ikke da Tommy hodt på...

Kommentar

• maurakanari
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jul 2005
                                        • 641

Klarer vi å få Røsler til Åråsen på søndag, få overrekt noen blomster i pausen+et medlemsskap i Kanari-Fansen??
                                        VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

Kommentar

• Drillo
                                          Medlem
                                          Hoffnarr
                                          • Sep 2006
                                          • 54

Opprinnelig skrevet av maurakanari
                                          Klarer vi å få Røsler til Åråsen på søndag, få overrekt noen blomster i pausen+et medlemsskap i Kanari-Fansen??
                                          Vil han i det hele takk bli medlem i Kanari-Fansen da? Gir kanskje et litt dårlig inntrykk i Stavanger, tenker han. Men en ordentlig avskjed må han i hvert fall få!

Kommentar

Working...