Burde Uwe tilbys livstidsmedlemskap i Kanari-Fansen?

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • reka
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Aug 2005
    • 13278

Hvis han tar med Koren til Viking da? Er alle fortsatt like happy?

Kommentar

• Laksen
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jul 2004
      • 287

Er det så rart at han fortsatt vil jobbe med tippeligaens beste spiller?
      Jeg kan forresten ikke se for meg at Koren stikker til en annen klubb i Tippeligaen som ikke er kvalifisert for spill i Europa.
      Alle veier fører til Kløfta. Bortsett fra motorveien som går rett forbi.

Kommentar

• RSP
        Moderator
        • Aug 2004
        • 10498

Et livstidsmedlemskap i KFL er en påskjønnelse for den innsats og det engasjement Uwe viste for Kanari-Fansen i den tiden han var i LSK.

Nå har han en annen rolle: I de neste 3 årene er Uwe trener for Viking, og han kommer sikkert til å si og gjøre mye som vi ikke liker. Naturlig nok. De to klubbene er jo konkurrenter og Uwe sånn sett en leiesoldat. Og han er som vi vet 100 % profesjonell. Men det er vel ingen tvil om at han helst ville ha brakt fugla frem til gull....

Kommentar

• chrissp
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2004
          • 2403

Opprinnelig skrevet av RSP
          Et livstidsmedlemskap i KFL er en påskjønnelse for den innsats og det engasjement Uwe viste for Kanari-Fansen i den tiden han var i LSK.

Nå har han en annen rolle: I de neste 3 årene er Uwe trener for Viking, og han kommer sikkert til å si og gjøre mye som vi ikke liker. Naturlig nok. De to klubbene er jo konkurrenter og Uwe sånn sett en leiesoldat. Og han er som vi vet 100 % profesjonell. Men det er vel ingen tvil om at han helst ville ha brakt fugla frem til gull....
          Helt enig i det. Kan jo ikke forvente at Uwe skal gjøre en dårligere jobb enn han egentlig kan bare fordi han skal skåne LSK for problemer....
          Bølerkanaris

Kommentar

• tullebukk
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2006
            • 5446

Uwe er ikke noen kandidat til og få livstids medlemskap ,og tar han Koren fra oss så er han fort på samme liste som Krekar og Bergdølmo. Tullebukk er ikke i tvil om han fort kan miste helte statusen sin.

Kommentar

• ChriZza
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2005
              • 4265

Om Koren ender opp i Viking er det Koren som er Judas og ikke Uwe.

Kommentar

• meg
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Feb 2004
                • 290

Tull

Opprinnelig skrevet av ChriZza
                Om Koren ender opp i Viking er det Koren som er Judas og ikke Uwe.
                Om Koren ender opp i Viking er han vel for pokker ikke Judas, det er kjipt gjort men ikke noe mer enn det. Bergdølmo han var/er Judas han.

Og Üwe bør ikke få/bli tilbudt livstids medlemskap i kfl, er ikke sikkert han vil takke ja til det en gang.
                Gul og svart
                Team Wenche Myhre

Kommentar

• ChriZza
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2005
                  • 4265

Judas er vel en overdrivelse, men alikevel er d koren som er dusten og ikke uwe om det skjer.

at uwe digger kanarifansen tviler jeg ikke på et sekund. Og makan til støtte vi fikk fra den mannen har jeg ikke sett noe annet sted så jeg er definitivt for!
                  Om han ikke vil ha det får være han sak.. Kanskje litt feil nå som han trener viking, men han skal vel ikke trene de for alltid?
                  Han har en historie og en fortid i LSK, så at LSK kommer til å være nærmere hjertet hans en Viking uansett hvordan det går der borte tviler jeg ikke på et sekund.

Kommentar

• reka
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Aug 2005
                    • 13278

Jeg er ikke i tvil om at Rösler nå har full fokus på Viking. Her vil han nok gjøre det samme - satae offensivt sportslig, samtidig som han frir til supporterne. Han vil fremheve vikingsupporterne på samme måte som han gjorde med Kanarifansen. Han vil feire seirene samme med dem, skåle med dem på puben og rose dem i mediene. De vil elske ham for den sportslige suksessen han uomtvistelig bringer til Savanger og for det løftet supporterne vil oppleve.

På mange måter er han ikke ulik Mifsud og Koren - han vil videre i karrieren for å nå sitt mål: Manager/trener i Manchester City, klubben i hans hjerte. Klubben han uttalte at han ville forlate lillestrøm øyeblikkelig for. Så får dere avgjøre om han hører til Bjarmann-kategorien, som gav alt for fugla hele karrieren og for alltid vil være fugl på tross av jobb i annen klubb.

Kommentar

• Fugla
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2004
                      • 1718

Opprinnelig skrevet av reka
                      Jeg er ikke i tvil om at Rösler nå har full fokus på Viking. Her vil han nok gjøre det samme - satae offensivt sportslig, samtidig som han frir til supporterne. Han vil fremheve vikingsupporterne på samme måte som han gjorde med Kanarifansen. Han vil feire seirene samme med dem, skåle med dem på puben og rose dem i mediene. De vil elske ham for den sportslige suksessen han uomtvistelig bringer til Savanger og for det løftet supporterne vil oppleve.

På mange måter er han ikke ulik Mifsud og Koren - han vil videre i karrieren for å nå sitt mål: Manager/trener i Manchester City, klubben i hans hjerte. Klubben han uttalte at han ville forlate lillestrøm øyeblikkelig for. Så får dere avgjøre om han hører til Bjarmann-kategorien, som gav alt for fugla hele karrieren og for alltid vil være fugl på tross av jobb i annen klubb.
                      Takk for at du skrev ned mine tanker
                      Homer Simpson.

www.ultrassarp.no

Kommentar

• KFL109
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2003
                        • 1958

Man kan godt komme med argumenter mot at KFL ikke bør gi Uwe Rösler æresmedlemskap, men typen at han er blitt Viking-trener og gir uttrykk for at Koren er en klassespiller han gjerne skulle hatt på laget faller på steingrunn hos meg.

Hva forventa egentlig folk etter at han blei tuppa ut av klubben? At han skulle sette seg ned i sofaen og satse på arbeidsløshetstrygd? At han skulle følge alle LSK-treninger og gi oss utførlige referater her på Forumet?

Klubben hadde ikke bruk for Rösler, og han så seg om etter noe annet.

Off topic: Til de som vurderer å kalle Koren for "Judas" er det på tide å ta KRL-faget på skolen eller bibelhistorien sin på alvor. LSK henter Bosman-spillere og vi avgir Bosman-spillere. "Jævla Bosman!", i såfall. Ikke bland Judas borti dette her!
                        Vidar Evje

Kommentar

• meg
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Feb 2004
                          • 290

Opprinnelig skrevet av KFL109
                          Man kan godt komme med argumenter mot at KFL ikke bør gi Uwe Rösler æresmedlemskap, men typen at han er blitt Viking-trener og gir uttrykk for at Koren er en klassespiller han gjerne skulle hatt på laget faller på steingrunn hos meg.

Hva forventa egentlig folk etter at han blei tuppa ut av klubben? At han skulle sette seg ned i sofaen og satse på arbeidsløshetstrygd? At han skulle følge alle LSK-treninger og gi oss utførlige referater her på Forumet?

Klubben hadde ikke bruk for Rösler, og han så seg om etter noe annet.

Off topic: Til de som vurderer å kalle Koren for "Judas" er det på tide å ta KRL-faget på skolen eller bibelhistorien sin på alvor. LSK henter Bosman-spillere og vi avgir Bosman-spillere. "Jævla Bosman!", i såfall. Ikke bland Judas borti dette her!
                          Men hvorfor skal han få livstds/æreds medlemskap i KFL da??
                          Han var her et par år som spiller og et par år som trener, er mange andre jeg hadde sett fått livtids medlemsap før Üwe R.
                          Finnes det noe liste noe sted over folk som har fått livstids medelmskap i KFL?
                          Gul og svart
                          Team Wenche Myhre

Kommentar

• KFL109
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2003
                            • 1958

Opprinnelig skrevet av meg
                            Men hvorfor skal han få livstds/æreds medlemskap i KFL da??
                            Du kan jo lese denne tråden for eksempel.

Finnes det noe liste noe sted over folk som har fått livstids medelmskap i KFL?
                            Står også i tråden, men uansett:

Per Magne Misund
                            Peter Werni
                            Torgeir Bjarmann
                            Vidar Evje

Kommentar

• meg
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Feb 2004
                              • 290

Opprinnelig skrevet av KFL109
                              Du kan jo lese denne tråden for eksempel.

Står også i tråden, men uansett:

Per Magne Misund
                              Peter Werni
                              Torgeir Bjarmann

Pga. at det fåtall av medlemene i KFL mener det???
                              Misund Werni og Bjarmann er mye mye mer verdig et medlemsap en Rösler, om det er snakk om at noen i dagens stall som burde få medlemskap er det bare en jeg kan tenke meg og det er Espen Sørgaard. (og han kommer vel sansynligvis til å få det den dagen han legger opp, eller blir solgt av håpløse grunner)
                              Gul og svart
                              Team Wenche Myhre

Kommentar

• McGuffy
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 5102

Hvem sa du?

Kommentar

• Fritz
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Nov 2004
                                  • 1033

Pga. at det fåtall av medlemene i KFL mener det???
                                  Rent formelt er det vel fordi styret i KFL mener det.

Kommentar

• meg
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Feb 2004
                                    • 290

Opprinnelig skrevet av Fritz
                                    Rent formelt er det vel fordi styret i KFL mener det.
                                    Ja det er sant men jeg regner med at også styret forhører seg litt rundt-omkring, eller?
                                    Gul og svart
                                    Team Wenche Myhre

Kommentar

• Fritz
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Nov 2004
                                      • 1033

Ja det er sant men jeg regner med at også styret forhører seg litt rundt-omkring, eller?
                                      Det tror jeg nok, men man skal huske på at styret i KFL hatt et tettere samarbeid med Uwe enn KFLs vanlige "mannen i gata". Det kan være mange ting i dette samarbeidet som påvirker styrets avgjørelse, og som gjør at vi andre ikke kan vurdere premissene for æresmedlemskap fullt ut.

Alle kan ikke være enige i alt styret gjør, men man kan være trygg på at de som er i styret i dag ikke tar en avgjørelse uten at de mener at det er til det beste for KFL. Hvis de mener at Uwe fortjener et æresmedlemsskap i KFL er i alle fall jeg overbevist om at mannen fortjener det.

Kommentar

• Øyvind
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Oct 2006
                                        • 292

Opprinnelig skrevet av McGuffy
                                        Hvem sa du?
                                        Han mente Espen Søgård, hvis du ikke forsto det......

Kommentar

• BD
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Feb 2006
                                          • 1440

Jeg synes ikke det er naturlig at Rösler er nestemann i den rekken. Da blir den for lite eksklusiv i mine øyne. Nestemann bør bli Søgård, eller eventuelt Kippe eller Sundgot. Klubbspillere som er i kubben vår mesteparten av karrieren og er godt likt i fansen.

Kommentar

Working...