Livstids medlemskap støttes helt klart
Burde Uwe tilbys livstidsmedlemskap i Kanari-Fansen?
Collapse
X
-
-
Hvem skal gjøre det.....
Når dette er sagt vil jeg selvfølgelig støtte forslaget 100%. Uwe er og har vært en svært betydningsfull mann for et overveldende flertall i KFL, ved sin åpne og imøtekommende holdning overfor supporterne....Mvh
Martin RathsKommentar
-
Og hvem var trådstarter????
Tja.. meg...
Og derfor jeg lurte på hvem som tar iniativ for å få bringt denne ideen ut i verden..Erickano
\"I år fårru faen meg tru oss\"Kommentar
-
Da får bare Petter og KFL sette igang arbeidet og få Uwe som æresmedlem og livstidsmedlem av Kanari fansen.
Her snakker vi en som virkelig ville vinne for fansen. Da bør vi jaggu gjøre det vi kan for å hedre han.Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Er enig at dette bør gjøres, men da også til Halle som har en noe lengre karriere hos oss!
Go idèKommentar
-
Opprinnelig skrevet av McGuffyPostet, leste tråd, endret.
Men, er det kun Werni og kanskje Claus som har fått livstidsmedlemskap?
Ingen som vet?"A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
Misund
Werni
Bjarmann
Det er de jeg vet om, og det er Werni og Misund som har fått så lenge jeg har sitti styret, Bjarmann fikk noen år tidligere. Før dette igjen vet jeg ikke, da loggingen av dette har vært mangelfull. Forhåpentligvis er det noen andre travere som vet dette og kan komme med inputs
PetterKommentar
-
Uwe for life
Det er et fantastisk forslag.
Når klubben ikke setter pris på han, så får vi vise hvilken status han har blandt KFL folka.Lillestrøm Kanaris........................................... .................................................. .........................Kommentar
-
Jeg mener at Uwe burde tilbys livstids medlemskap i Kanari-Fansen. En trener som elsker fansen mer skal man pokker meg lete lenge etter.
Uwe forsto virkelig hvor viktig Kanari-Fansen var, og viste det tydelig. Et av høydepunktene for meg personlig er når Uwe danset foran Kanari-Fansen på Briskeby foran Fansen etter å ha vunnet 3-2 over HamKam. Det var rett og slett herlig...
I tillegg, hvis Kanari-Fansen går ut i media og viser at vi fortsatt elsker Uwe (med å gi han livstids medlemskap), viser vi også ovenfor Per Berg at vi ikke er enig i avgjørelsen hans.
For meg er det lang viktigere at trenerteamet har et bra forhold til folk internt i klubben enn å klovne for fansen.
Fansen i Start glemte fort Nordli og Kanarifansen glemmer fort Rösler når en ny trener er på plass.Last edited by maxpayne; 14.11.2006, 15:00.Kommentar
Kommentar