Hvis han tar med Koren til Viking da? Er alle fortsatt like happy?
Burde Uwe tilbys livstidsmedlemskap i Kanari-Fansen?
Collapse
X
-
Er det så rart at han fortsatt vil jobbe med tippeligaens beste spiller?
Jeg kan forresten ikke se for meg at Koren stikker til en annen klubb i Tippeligaen som ikke er kvalifisert for spill i Europa.Alle veier fører til Kløfta. Bortsett fra motorveien som går rett forbi.Kommentar
-
Et livstidsmedlemskap i KFL er en påskjønnelse for den innsats og det engasjement Uwe viste for Kanari-Fansen i den tiden han var i LSK.
Nå har han en annen rolle: I de neste 3 årene er Uwe trener for Viking, og han kommer sikkert til å si og gjøre mye som vi ikke liker. Naturlig nok. De to klubbene er jo konkurrenter og Uwe sånn sett en leiesoldat. Og han er som vi vet 100 % profesjonell. Men det er vel ingen tvil om at han helst ville ha brakt fugla frem til gull....Kommentar
-
Et livstidsmedlemskap i KFL er en påskjønnelse for den innsats og det engasjement Uwe viste for Kanari-Fansen i den tiden han var i LSK.
Nå har han en annen rolle: I de neste 3 årene er Uwe trener for Viking, og han kommer sikkert til å si og gjøre mye som vi ikke liker. Naturlig nok. De to klubbene er jo konkurrenter og Uwe sånn sett en leiesoldat. Og han er som vi vet 100 % profesjonell. Men det er vel ingen tvil om at han helst ville ha brakt fugla frem til gull....BølerkanarisKommentar
-
Tull
Om Koren ender opp i Viking er han vel for pokker ikke Judas, det er kjipt gjort men ikke noe mer enn det. Bergdølmo han var/er Judas han.
Og Üwe bør ikke få/bli tilbudt livstids medlemskap i kfl, er ikke sikkert han vil takke ja til det en gang.Gul og svart
Team Wenche MyhreKommentar
-
Judas er vel en overdrivelse, men alikevel er d koren som er dusten og ikke uwe om det skjer.
at uwe digger kanarifansen tviler jeg ikke på et sekund. Og makan til støtte vi fikk fra den mannen har jeg ikke sett noe annet sted så jeg er definitivt for!
Om han ikke vil ha det får være han sak.. Kanskje litt feil nå som han trener viking, men han skal vel ikke trene de for alltid?
Han har en historie og en fortid i LSK, så at LSK kommer til å være nærmere hjertet hans en Viking uansett hvordan det går der borte tviler jeg ikke på et sekund.Kommentar
-
Jeg er ikke i tvil om at Rösler nå har full fokus på Viking. Her vil han nok gjøre det samme - satae offensivt sportslig, samtidig som han frir til supporterne. Han vil fremheve vikingsupporterne på samme måte som han gjorde med Kanarifansen. Han vil feire seirene samme med dem, skåle med dem på puben og rose dem i mediene. De vil elske ham for den sportslige suksessen han uomtvistelig bringer til Savanger og for det løftet supporterne vil oppleve.
På mange måter er han ikke ulik Mifsud og Koren - han vil videre i karrieren for å nå sitt mål: Manager/trener i Manchester City, klubben i hans hjerte. Klubben han uttalte at han ville forlate lillestrøm øyeblikkelig for. Så får dere avgjøre om han hører til Bjarmann-kategorien, som gav alt for fugla hele karrieren og for alltid vil være fugl på tross av jobb i annen klubb.Kommentar
-
Jeg er ikke i tvil om at Rösler nå har full fokus på Viking. Her vil han nok gjøre det samme - satae offensivt sportslig, samtidig som han frir til supporterne. Han vil fremheve vikingsupporterne på samme måte som han gjorde med Kanarifansen. Han vil feire seirene samme med dem, skåle med dem på puben og rose dem i mediene. De vil elske ham for den sportslige suksessen han uomtvistelig bringer til Savanger og for det løftet supporterne vil oppleve.
På mange måter er han ikke ulik Mifsud og Koren - han vil videre i karrieren for å nå sitt mål: Manager/trener i Manchester City, klubben i hans hjerte. Klubben han uttalte at han ville forlate lillestrøm øyeblikkelig for. Så får dere avgjøre om han hører til Bjarmann-kategorien, som gav alt for fugla hele karrieren og for alltid vil være fugl på tross av jobb i annen klubb.Kommentar
-
Man kan godt komme med argumenter mot at KFL ikke bør gi Uwe Rösler æresmedlemskap, men typen at han er blitt Viking-trener og gir uttrykk for at Koren er en klassespiller han gjerne skulle hatt på laget faller på steingrunn hos meg.
Hva forventa egentlig folk etter at han blei tuppa ut av klubben? At han skulle sette seg ned i sofaen og satse på arbeidsløshetstrygd? At han skulle følge alle LSK-treninger og gi oss utførlige referater her på Forumet?
Klubben hadde ikke bruk for Rösler, og han så seg om etter noe annet.
Off topic: Til de som vurderer å kalle Koren for "Judas" er det på tide å ta KRL-faget på skolen eller bibelhistorien sin på alvor. LSK henter Bosman-spillere og vi avgir Bosman-spillere. "Jævla Bosman!", i såfall. Ikke bland Judas borti dette her!Vidar Evje
Kommentar
-
Man kan godt komme med argumenter mot at KFL ikke bør gi Uwe Rösler æresmedlemskap, men typen at han er blitt Viking-trener og gir uttrykk for at Koren er en klassespiller han gjerne skulle hatt på laget faller på steingrunn hos meg.
Hva forventa egentlig folk etter at han blei tuppa ut av klubben? At han skulle sette seg ned i sofaen og satse på arbeidsløshetstrygd? At han skulle følge alle LSK-treninger og gi oss utførlige referater her på Forumet?
Klubben hadde ikke bruk for Rösler, og han så seg om etter noe annet.
Off topic: Til de som vurderer å kalle Koren for "Judas" er det på tide å ta KRL-faget på skolen eller bibelhistorien sin på alvor. LSK henter Bosman-spillere og vi avgir Bosman-spillere. "Jævla Bosman!", i såfall. Ikke bland Judas borti dette her!
Han var her et par år som spiller og et par år som trener, er mange andre jeg hadde sett fått livtids medlemsap før Üwe R.
Finnes det noe liste noe sted over folk som har fått livstids medelmskap i KFL?Gul og svart
-
Kommentar
-
Pga. at det fåtall av medlemene i KFL mener det???
Misund Werni og Bjarmann er mye mye mer verdig et medlemsap en Rösler, om det er snakk om at noen i dagens stall som burde få medlemskap er det bare en jeg kan tenke meg og det er Espen Sørgaard. (og han kommer vel sansynligvis til å få det den dagen han legger opp, eller blir solgt av håpløse grunner)Gul og svart
-
Alle kan ikke være enige i alt styret gjør, men man kan være trygg på at de som er i styret i dag ikke tar en avgjørelse uten at de mener at det er til det beste for KFL. Hvis de mener at Uwe fortjener et æresmedlemsskap i KFL er i alle fall jeg overbevist om at mannen fortjener det.Kommentar
-
Jeg synes ikke det er naturlig at Rösler er nestemann i den rekken. Da blir den for lite eksklusiv i mine øyne. Nestemann bør bli Søgård, eller eventuelt Kippe eller Sundgot. Klubbspillere som er i kubben vår mesteparten av karrieren og er godt likt i fansen.Kommentar
Kommentar