Hvilke spillere passer inn i Tom Nordlies 4-3-3
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Kasey må da være ypperlig i rollen som aarsheim, fevang(flindt bjerg?), rekdal og en eller annen sandefjordsatan har hatt i de tidligere klubbene hans? Espen passer naturlig nok glimrende som indreløper i doffenrollen, men da må det kombineres med en mye mer spillende(men fortsatt arbeidsom) mann på motsatt side. Jeg tror kiko kan passe fint inn der, og er vi heldige skal man ikke se bort fra at bjarki kan være finfin i en sånn posisjon også. Koren passer ikke inn i en sånn formasjon i det hele tatt, så det er jo jævla greit. Liker tankegangen til de som foreslår husar og riise på hver sin back, begge har potensiale til å bli absolutt klasse i de rollene.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Kasey må da være ypperlig i rollen som aarsheim, fevang(flindt bjerg?), rekdal og en eller annen sandefjordsatan har hatt i de tidligere klubbene hans? Espen passer naturlig nok glimrende som indreløper i doffenrollen, men da må det kombineres med en mye mer spillende(men fortsatt arbeidsom) mann på motsatt side. Jeg tror kiko kan passe fint inn der, og er vi heldige skal man ikke se bort fra at bjarki kan være finfin i en sånn posisjon også.
Personlig tror jeg arbeidsradiusen til Kasey kan tale imot ham som sentral midtbanespiller i et Nordlie-system. Kiko i midten, muligens Søgård som den ene indreløperen - selvom det kanskje ikke er helt optimalt - og så vil vi trenge en offensiv indreløper til. Her er jeg uenig med Grusom og mener Koren ville passet ypperlig i en slik rolle, men glem nå for pokker ham, han er ferdig i LSK.
Spørsmålstegnet er vel backene, venstre flanke og venstre indreløper. Mye venstre der, altså.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
http://www.dagbladet.no/sport/2006/11/15/483016.html
Her er det en som kan være med på midtbanen. Han har vist ikke fått en ny avtale av Start enda og han blomstret på benen når Nordlie trente han.
Vet ikke hvor lang avtale han har.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Det ryktes at Fjørtoft er observert i Bodø.
Ruben Imingen, Tom Høgli eller Trond Olsen?Kommentar
-
Hvordan fungerer egentlig PSA som back? Tenker på høyre. TN har tydeligvis lyst til å beholde rambekk, så da regner jeg med at han vil bruke han som stopper. Funker vel ikke helt bra som back i 4-3-3, da trenger man fart. Det har jo PSA, men innleggsfoten er vel ganske dynge?Kommentar
-
Pasningsfoten, med langpassninger osv, til PSA er vel ingen ting å si på i hvert fall.. Men det er vel kanskje ikke det samme. Tror uansett PSA ikke er like god som Rambekk på backen uansett.A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Twitter-brukerKommentar
-
Ruben Imingen ville være et meget godt kjøp for fremtiden. Besitter helt klart kvaliteter som gjør at han kunne gjort det veldig bra i TL.Kommentar
-
Jeg spurte på Glimts forum og fikk dette svaret:
"Venstreback, fyller 20 i desember, god med ball, rask og offensiv i tankegangen. Ingen svakheter.." (riktignok med et blunkefjes etter den siste kommentaren).FerdigskåraKommentar
-
Økonomi....
Glimt kan jo ikke akkurat være uvillige til å selge heller, i og med at dem ikke akkurat er verdens rikeste klubb...
Solgte jo tross alt toppscoreren til konkurrenten Bryne midt i sesongen....Mvh
Martin RathsKommentar
Kommentar