Hvem vil du ha på høyrebacken neste år?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    Hvem vil du ha på høyrebacken neste år?

    Selv velger jeg Rambekk med PSA og Kippe som stoppere. Hva med dere?
    77
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
  • Vicarious
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2006
    • 391

    #2
    For en glimrende tråd!
    Hva med å legge inn en poll også?
    Isåfall melder jeg meg gjerne som leder i "anything but Danton"-foreningen.

    Fra spøk til revolver... Som jeg tidligere har uttrykt uttallige ganger tror jeg både Rambekk, Kippe og PSA vil gjøre en milevis bedre jobb på høyreback enn vår danske hobbit-venn. Siden Kippe og PSA ser ut til å være det beste stopperparet (holdt jo nullen i de to siste kampene) blir det Rambekk på back. Han har jo fått sjansen der på landslaget også. Dog litt merkelig at han selv har uttrykt misnøye med å spille back. Hva faen er galt med back? Selv syns jeg seriøst det er den morsomste posisjonen på banen å spille.

    Kommentar

    • Erickano
      Medlem
      Hoffnarr
      • May 2005
      • 45

      #3
      Meget enig..

      Er Rambekk god nok for landslaget (og det er han jo), så er han pokker meg god nok for LSK..


      Danton kan dra tilbake til Danmark, makan til elendige greier.. Samme med Kali, tilbake med han. Mener det er mer fornuftig å satse på et ungt talent framfor denne karen..

      Nicolas Sparby eller hva han heter foreks..
      Erickano
      \"I år fårru faen meg tru oss\"

      Kommentar

      • Kjell.T.Ring
        Poll St. Ring
        --==FORUMRUNKER==--
        • Dec 2005
        • 11796

        #4
        Ser mange vil ha Riise på backen. Trur han hadde løst det bra, men det hadde definetivt svekket høyrekanten offensivt. Riise er blandt de absolut beste høyrekantene i TL
        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

        Kommentar

        • fjacob82
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2005
          • 1507

          #5
          Danton spilte bra de siste kampene. Men savner fortsatt disse innleggene hans som skulle være så sinnsyke..
          Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
          *Brasseberget*

          Kommentar

          • Rathsmeister
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2006
            • 561

            #6
            4-3-3....

            Jeg legger til grunn at Tom Nordlie blir trener, og innfører sin kjære 4-3-3- formasjon. Dette vil etter mitt skjønn medføre et større defensivt ansvar på begge backene, ettersom det bare er tre på midten. Dette medfører større rom på kantene.
            Vil med dette foretrekke Rambekk fremfor Danton og Riise, grunnet den defensive kapasiteten Rambekk besitter. Vil også trekke frem potet-egenskapene Rambekk innehar ved eventuelle skader, da han vil gjøre en bra figur på samtlige plasser i den bakre fireren. Dette gjør det svært viktig å beholde Rambekk i stallen.
            Å satse på en lang sesong uten skader i den bakre fireren er idioti, og i Rambekk har vi en potet som gjør at kabalen går opp uansett hvem som blir skadet i de bakre rekker....

            For å oppsummere, Rambekk på høyreback, og Riise som høyreflanke...
            Mvh
            Martin Raths

            Kommentar

            • Kopperud
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2006
              • 1697

              #7
              eller bare bruke Cyril som er en klasse back
              Ultras Felt C 2005x2015

              Lillestrøm & Bajen

              Kommentar

              • lsk_fugl
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jun 2004
                • 864

                #8
                jepp! synd at cali ikke har fått noen sjanser på A laget.. utenom cupkampen mot lørenskog da.. men trur han kan være et godt alternativ på høyre! bare han får litt tillit kan han bli god!

                Kommentar

                • heidar
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2004
                  • 2122

                  #9
                  Hva med denne mannen:



                  Han sitter på benken til et bunnlag i Bundesliga, men tror allikevel han kunne gjort en brukbar jobb....
                  En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                  Endelig er mørketida over.

                  Kommentar

                  • larsbøffel
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Sep 2005
                    • 1028

                    #10
                    hvis det blir Tom Nordli og 4-4-3 kunne jo riise vært et godt alternativ. Spørs hvordan han bruker 4-4-3. Med riise som en av spissene eller mer occean, sundgot myklebust eller no.. Men hareida har jo sagt han vil ha riise som back og han skal jo spille det på landskampen så han burde jo holde som det for fugla han og. uansett så har vi jo rambekk som er absolutt god nok.

                    Kommentar

                    • Torolf
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2004
                      • 9574

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av sverdfisk
                      hvis det blir Tom Nordli og 4-4-3 kunne jo riise vært et godt alternativ. Spørs hvordan han bruker 4-4-3. Med riise som en av spissene eller mer occean, sundgot myklebust eller no.. Men hareida har jo sagt han vil ha riise som back og han skal jo spille det på landskampen så han burde jo holde som det for fugla han og. uansett så har vi jo rambekk som er absolutt god nok.
                      4-4-3 blir vel litt i meste laget?

                      Kommentar

                      • Rathsmeister
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2006
                        • 561

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Torolf
                        4-4-3 blir vel litt i meste laget?
                        Kjører opp Heinz som spiss. Her skal det satses offensivt....
                        Mvh
                        Martin Raths

                        Kommentar

                        • Snerten
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Aug 2006
                          • 458

                          #13
                          Jeg har sagt det tidligere i en tråd som var hær på forumet at jeg ønsker at LSK signerer ny kontrakt med Kali. Det jeg så av ham mot Lørenskog så mener jeg han absolutt burde satses mer på. Han spilte vel bortekampen mot Newcastle også og gjorde det bra da han kom inn for en skadet JPW(rett på meg her om jeg tar feil, hukommelsen på denne 16 åringen her er ikke den beste)

                          Jeg mener at Lillestrøm burde bruke enten Kali eller Rambekk på høyreback.
                          Evig LSK

                          Kommentar

                          • Torolf
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2004
                            • 9574

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Snerten
                            Jeg har sagt det tidligere i en tråd som var hær på forumet at jeg ønsker at LSK signerer ny kontrakt med Kali. Det jeg så av ham mot Lørenskog så mener jeg han absolutt burde satses mer på.
                            Han var frisk offensivt, men horribel defensivt. Direkte ansvarlig for baklengsmålene.

                            Kommentar

                            • Snerten
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2006
                              • 458

                              #15
                              Jeg mener fortsatt at man burde signere ny kontrakt med han. Hvor lenge hadde Kali vært i klubben foresten da?

                              Og spilte ikke han mot Newcastle også. Mener og ha fått med meg det. Og at han spilte bra da
                              Evig LSK

                              Kommentar

                              Working...