Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Ifølge sporten på nrk, blir Nordlie presentrert som ny trener imorgen kveld, eller Torsdag!! Forhandlingene ble startet idag, og Nordlie velger å flytte hjem til hjembyen!!
VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!
Og han krever at Rambekk blir, og etter det jeg så på nyhetene vil nok dette skje. Dermed tror jeg vi kan si at Nordlie og Rambekk blir klare for 2007. (=
Jeg er ikke så sinnsykt glad for dette, tror ikke dette kommer til å funke i det hele tatt. Jeg tror det hadde vært smart å ta en runde med spillerene i hans forrige klubber å spørre hvorfor det ikke funket der for at problemene som følger med Nordlie ikke blir et problem her...
Kjipt. Men det var vel kanskje noe av det bedre vi kunne fått når vi først skulle sparke en bra trener, som spilte en formasjon som det ble kjøpt inn spillere som passa til. Lurer på hvilken klubb myklebust bøtter inn mål for i 2008 eller 2009.
Kommentar