Kanskje det kommer noe nytt på tv2 sporten nå snart.. De har jo rettighetene til TL.. Men dette blir nok presentert på en pressekonferanse i morgen tenker jeg.. Fristen med viking går jo ut da..
Nordlie klar (endelig bekreftet)
Collapse
X
-
Trodde det kom til å ta tid før vi fikk noen ny trener. Siden det ikke var noen i bakhånd.
Men nå ser det jo spenende ut med Nordli som trener.
Noen som vet hvor mange av dagens tippeliga lag han har trent? må være en del.
Hvis denne nyheten stemmer så ønsker jeg vel bare lykke till..........Lillestrøm Kanaris........................................... .................................................. .........................Kommentar
-
Odd kan kalles vellykket.
VIF kan kalles vellykket.
Sandefjord kan kalles delvis vellykket selv om de aldri rykket opp, men to kvalikker med begrenset spillemateriale.
Start kan kalles delvis vellykket.
Viking også vellykket.
PetterKommentar
-
Dette må du være alene i verden om å mene...Kommentar
-
Vil definetivt kalle Startperioden vellykket. Han vant nesten tippeligaen med et lag som starta i adeccoligaen.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Ankepunkt...
Er nervøs for at TN, etter en bra første sesong, bidrar til sterke splittelser innad i spillegruppen og ledelsen i klubben...Mvh
Martin RathsKommentar
-
PetterKommentar
-
PetterKommentar
-
Hvorfor i all verden skulle Per Berg vende seg mot Nordlie? Nordlie har alltif presentert en fantastisk fin fotball. Røsler presentrerte skikkelig "ræva-fotball". Røsler har ikke den taktiske kløkten og kapasiteten det krever å føre et lag til seier etter seier. Der er Nordlie en ekstremt god mann, han angriper og angriper. Og som kjent er angrep beste forsvar. Start spilte fletta av _alle_ lag i den første sesongen. Synes det er helt fantastisk at en mann med hjerte for Lillestrøm nå vender hjem.Kommentar
-
Noe som tilsier at Myklebust drar? Eller har du gått på en mine og fått det for deg at Nordlie har noe personlig i mot Myklebust?Kommentar
-
Jøss! Dette var bra nyheter å køye til.
Driter i hva som skjer med Per Berg og Fjøra. Myklebust blir nok bra i 4-3-3 skal vi se, men hvis ikke - so fucking what? Skal vi basere hele spillestilen vår på EN "talentfull" spiller?
Nå skjer det noe i Lillestrøm. Digg følelse at en ettertraktet trener som Nordlie valgte oss. Ser faktisk jævlig lyst på neste sesong nå. (Klart, det gjorde jeg før i år også).Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg har stor tro på Nordlie som trener. Hvis man snakker om at Røsler ville utvikle seg som trener, gjelder det samme for Tom Nordlie selvfølgelig.
Det er mange som er tvilsomme til hans personlighet, og virker vel som det er det de fleste som er usikre henger seg opp i. Et godt poeng forsåvidt, men jeg tror LSK er en klubb som takler slikt.
LSK har gjort det best med sterke trenerpersonligheter, og de som tør å gå foran og gjøre endringer. Uwe var vel heller ingen "enkel" mann, men det gikk da i all hovedsak bra. Rambekk ønsker også Nordlie velkommen og har jo hatt han som trener tidligere.
Andre klubber der Nordlie har fått sparken, har ikke hatt den samme klubbmentaliteten som sportsklubben mener jeg.
Vålerenga har vært og er mye opp og ned. Bohem-mentalitet og mye rot.
Start kom nærmest fra intet og opplevde store forandringer på et par år.
Sandefjord var i Adecco-ligaen og mangler historien/tradisjonene.
Odd er en middelhavsfarer.
Nei, er det et sted man tåler Nordlie, så er det på Åråsen.BølerkanarisKommentar
Kommentar