Hehe... At VIF kan kalles vellykket er nok bare oss kanarifans som mener. Det er ingen tvil om at han har lykkes med Start. Det som går igjen i karrieren hans er at han har fått bygget opp laget i 1. divisjon. Unntaket er enga og Viking der han rykket ned med den ene og berget plassen til det andre.
Nordlie klar (endelig bekreftet)
Collapse
X
-
Gjennomgangsmelodioen her er jo at han er best når han kan slå oppover.
Få mye ut av små ressurser, Odd, Sandefjord og Start som gode eksempler.
Viking lå allerede på sisteplass når hanovertok og han hadde vel egentlig ingenting å tape her heller.
Er spent på om han aklrer å takle forventeningene, og om Fugla klare å takle 4-3-3.Kommentar
-
Ingen 100% kilde, men i skrivende stund står det på NRK text tv s214 at Nordli blir ny Lillestrøm trener. Oppsummerer det som var nevnt tidligere i tråden fra NRK sporten. Dette (kun) til info
(men når agenten til Tom heter Bjarne Sogness, er det vel egentlig bare å legge sammen 2 og to)Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Mvh
Martin RathsKommentar
-
Jeg anbefaler denne dokumentaren fra NRK om Tom Nordllie: http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/156580
Der får man se litt hvordan han jobber, og hvordan han er som type. Jeg ble veldig overbevist av det vi så hvertfall. Dokumentaren gikk på NRK i vår."A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
Interessant at NRK kommentatoren nevnte at NRK VET at Nordli krever at Rambekk skal bli i LSK for at han skal skrive under. Med trykk på VET..
Jeg gleder meg til å få Tom inn i klubben. Han har jeg alltid hatt stor tro på. Skjarsfjord er jeg mer usikker på, ser at han allerede har meritter å vise til.Kommentar
-
-
Rimelig sikker på at Nordli blir presantert på Torsdag(ikke onsdag pga svarfrist). Han er den beste vi kunne få på dette tidspunktet. Nordli er en trener med følser og et enormt engasjement.
Nordli hadde ikke samme premisser som reka(økonomi), i Start hadde han suksess(alltid vanskelig 2`dre året), Sandefjord var minutter og dommertabbe unna opprykk(kvalikk mot søpla).
Har sinnsykt trua på denne mannen.... Bare han har materiale til spillestil osv. Men dog så blir det alltid kjøp ved trenerbytter.Kommentar
-
Skal ikke skyve under en stein at den nye NRK-reporteren Morten Stokstad har meget godt kontaktnett i fotball-Norge generelt, og LSK spesielt, også.Kommentar
-
Jeg er smittet av drømmen, og drømmer allerede det samme..
Fra en drøm til en annen drøm. Det er helt sikkert en stor drøm som går i oppfyllelse for Tom Nordli i det han skriver under for oss. Bare det å få diskutert fatballfaglige temaer face to face med sitt store forbilde og navnebror Tom Lund daglig er nok en våt drøm som går i oppfyllelse.
Og nettopp Tom Lund er nok mannen som kan være med å få Tom Nordli til å bli det samme for Lillestrøm som Nils Arne Eggen var for RBK.
Noen kan ikke fordra autoriteter, men elsker alikevell råd fra personer de ser opp til. Jeg tror mr. Nordli er av det kaliberet og vil vokse seg til en gigant ved å ha Tom Lund som sparringspartner. Slik at vi kanskje en dag gjør som RBK, kommer til kvartfinalen i Champions Leage - eller lenger!Kommentar
-
Jeg anbefaler denne dokumentaren fra NRK om Tom Nordllie: http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/156580
Der får man se litt hvordan han jobber, og hvordan han er som type. Jeg ble veldig overbevist av det vi så hvertfall. Dokumentaren gikk på NRK i vår.
Så litt nøyere på kampene Start spilte under Nordlie i år. I tillegg til at de var skaderammet, så var det definitivt mange tøffe oppgjør tidlig. Etter at Bjørneby tok over fikk de flere spillere friskmeldt, i tillegg til at de strengt tatt møtte mange lag på riktig tidspunkt. Så var det dette med den andre sesongen (fotballens mest sanne klisjé etter min mening).FerdigskåraKommentar
-
Hvor ange har vi nå som ikke skjønner norsk?
Kiko, Shane, Bjarki, Müller, Kali, Husár, Ollie, (Diomande)
Det er en del spillere det.Kommentar
-
Daglig Fugla leder Bjarne Sognes er Nordli's agent.
Viking er et møkkalag for en by av semidansker.
Bare rolig, detta går i boks.LSK Norges beste lagKommentar
Kommentar