Vi får bare vente i spenning og se hva som skjer..først må han jo signere for LSK :P
Nordlie klar (endelig bekreftet)
Collapse
X
-
Uansett så er det bedre at en trener i Norge kan norsk, men ikke så mye annet, enn f.eks andre språk. Vi er tross alt en norsk klubb."A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
Han er sikkert stødig i engelsk ja, men det jeg har sett av avanserte spillermøter, pep-talker, og taktikkprater av den mannen, så er jeg ikke like sikker på om det er like lett og formidle det han vil på et fremmed språk.Kommentar
-
-
Trur kanskje NRK var litt tidlig ute. Ifølge Nettavisen, så er det kontraksforhandlinger nå, på et hotell i Østlandsområdet. Fjørtoft forlot møtet etter er par timer for å lede en treningsøkt med laget.
Mer her:
KimFLKommentar
-
Kommentar
-
nå er det ikke engang sikkert om han får jobben i viking selv om han skulle takke ja :PKommentar
-
jaja da er ikke jeg og se på åråsen så lenge trilla er trener...BOIKOTT
hører fanken meg bestefattern og resten av oldisa på gravlunden jamrer seg her nå...
bare håpe på jeg ikke treffer på berg eller noe kan hende neven min fyker ut lissom men kan hende lissom at jeg for tics og kommer borti med albuen min helt sånn lissom...og rykker fugla ned da kan ting utarte seg morsomt for trille...hmmm kan tolkes som en trusel kaller det affekt jeg....
sees igjen når trilla Nordlie er borte...sukkKommentar
-
hører fanken meg bestefattern og resten av oldisa på gravlunden jamrer seg her nå...
bare håpe på jeg ikke treffer på berg eller noe kan hende neven min fyker ut lissom men kan hende lissom at jeg for tics og kommer borti med albuen min helt sånn lissom...og rykker fugla ned da kan ting utarte seg morsomt for trille...hmmm kan tolkes som en trusel kaller det affekt jeg....
sees igjen når trilla Nordlie er borte...sukkKommentar
-
sees igjen når trilla Nordlie er borte...sukk
Har du røyka maling? Du gidder ikke å støtte klubben så lenge Nordlie er trener?
For en fantastisk beslutning.Kommentar
-
helt ærlig er jeg litt skeptisk!!
men bra at Rambekk blir og hvem veit om at Nordlie kom inn var det som skulle til for at Mifsud og Koren blir eller om vent. hvem veit.
men uannsett lsk spiller ganske sikkert 4-3-3 under Nordlie og jeg mener det er det beste for klubben. selvom jeg sikkert får litt pepper for at jeg mener det men:P
Lykke til NordlieLillestrøm evig og for alltid<3Kommentar
-
det vi snakker om er baller...det er at jeg ikke finner meg i hva berg osv gjør pluss personlig synes jeg Nordlie er feil for lsk...og det eneste jeg kan gjøre er boikott..
jeg vil ikke sponse Nordlie trilla med noen penger rett og slett..det betyr at jeg ikke drar på åråsen så lenge han er trener
finner meg ikke i at en klubb oppfører seg slik sparker uwe osv..dette er en måte og si ifra at ting er galt..lsk er avhengig av folk på tribunen...og med og ansette trilla nekter jeg og gi noen penger videre...
lsk er alltid i mitt hjerte så klart...men jeg protesterer mot Nordlie...jeg boikotter Nordlie...og tar lsk gull neste sesong med Nordlie har jeg driti meg ut...rykker LSK ned hvem har driti seg ut da kanjse ?
jeg har vært stolt av LSK i mange år men enkelte episoder fra klubben for en rar bi smak av...
men samme det..jeg gidder ikke og være blind og godta altKommentar
-
-
det vi snakker om er baller...det er at jeg ikke finner meg i hva berg osv gjør pluss personlig synes jeg Nordlie er feil for lsk...og det eneste jeg kan gjøre er boikott..
jeg vil ikke sponse Nordlie trilla med noen penger rett og slett..det betyr at jeg ikke drar på åråsen så lenge han er trener
finner meg ikke i at en klubb oppfører seg slik sparker uwe osv..dette er en måte og si ifra at ting er galt..lsk er avhengig av folk på tribunen...og med og ansette trilla nekter jeg og gi noen penger videre...
lsk er alltid i mitt hjerte så klart...men jeg protesterer mot Nordlie...jeg boikotter Nordlie...og tar lsk gull neste sesong med Nordlie har jeg driti meg ut...rykker LSK ned hvem har driti seg ut da kanjse ?
jeg har vært stolt av LSK i mange år men enkelte episoder fra klubben for en rar bi smak av...
men samme det..jeg gidder ikke og være blind og godta alt
For det andre: Boikott gjerne LSK for min del, men jeg tror du er den eneste som får svi for det. Tenk deg hvor mange opp og nedturer du går glipp av.Kommentar
Kommentar