Nordlie klar (endelig bekreftet)
Collapse
X
-
jaja da er ikke jeg og se på åråsen så lenge trilla er trener...BOIKOTT
hører fanken meg bestefattern og resten av oldisa på gravlunden jamrer seg her nå...
bare håpe på jeg ikke treffer på berg eller noe kan hende neven min fyker ut lissom men kan hende lissom at jeg for tics og kommer borti med albuen min helt sånn lissom...og rykker fugla ned da kan ting utarte seg morsomt for trille...hmmm kan tolkes som en trusel kaller det affekt jeg....
sees igjen når trilla Nordlie er borte...sukk
MAKAN til pissinnlegg er det lenge jeg har lest her inne på forumet...
Har du ikke noe bedre å bidra med, bør du holde deg unna lista.
FrodethaiFrode Johansen
styremedlem KFLKommentar
-
er noe som heter TV radio for med meg det meste der i grunn av oppturer og nedturer...
har faktisk hatt Nordlie og ja jeg kaller han trilla som trener selv for mange år siden ja han er flink med resultater men husk det men....
husk hva pellerud gjorde for lsk det blir verre med Nordli...
men det handler og om respekt slik respekt som Per Berg viser...
så da viser jeg min respekt med og sitte og glo på tv...
blir det gull har jeg driti meg ut men gla blir jeg seffe men jeg skal innrømme da jeg dreit meg ut..og rykker lsk ned da vet vi alle hvem som har driti seg ut...men så lenge Nordli er på åråsen skal ikke noen av mine penger gå til han....altså Boikott...tar jeg kampa på tven...Kommentar
-
hehe, du er en jævel på å skrive innlegg Marius33
skulle ikke forundre meg om du egentlig er et alias av Occean-fan!
samme kategori er dere hvertfall..
kos deg i go'stolen du. så er vi andre å støtter lskmvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
-
Det er vel egentlig ganske likegyldig hva du sier. Dette forumet er vel hovedsaklig for LSK-supportere uansett. Folk som boikotter LSK på grunn av enkeltpersoner ser i hvert fall ikke jeg på som supportere. Uansett om du ikke liker Tom Nordlie vil han bare være en liten del av klubben LSK. Jeg var stor fan av Uwe og er fortsatt trist og lei for at han fikk sparken. Det betyr ikke at jeg ikke dukker opp på Åråsen framover av den grunn. Klubben er større enn enkeltpersoner. Alltid.Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
-
jeg vil ikke sponse Nordlie trilla med noen penger rett og slett..det betyr at jeg ikke drar på åråsen så lenge han er trener
....
lsk er alltid i mitt hjerte så klart...men jeg protesterer mot Nordlie...jeg boikotter Nordlie...og tar lsk gull neste sesong med Nordlie har jeg driti meg ut...rykker LSK ned hvem har driti seg ut da kanjse ?
Hadde muligens forstådt deg bedre om det var snakk om Reka som tok over... men what ever!
Du får Kose deg uten fugla noen år du da...Team Wenche Myhre
Skjettengutta
"Si meg, har Pascal Simpson fått for liten shorts, eller er han bare feit?!"Kommentar
-
Kommentar
-
men takk skal da haKommentar
-
Kommentar
-
Last edited by mr.Jordbakke; 15.11.2006, 17:44.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
sant det men jeg ser på rævbk sine kamper og...for ikke noe er sådigg som og se når dem taper.....
og jeg heier på lsk må jo følge med..og godstolen er i grunn helt grei...men samma det ...skal slutte og kvervullere og provosere her...er jo en del som tar ting litt personlig....
ellers ha en trivlig aften...det har jeg...Kommentar
-
-
Kommentar
Kommentar