Nordlie klar (endelig bekreftet)
Collapse
X
-
Kommentar
-
Hadde vært litt artig med uwe som trener for viking, husker jo fing'ern han ga stavanger-publikummet for en stund siden!
Det er nesten så jeg synes Per Berg fortjener at Uwe tar over Vikng og fører dem til gull, mens LSk blir nummer 4, uten at jeg håper på det da....Kommentar
-
Nordlie ringt Østenstad
Leste i kommentarer på Stavanger Aftenblad at velinformerte kilder sier at Nordlie har ringt og takket nei til jobb i Viking..
Skal vi annonsere pressekonferanse kl.13.00 imorgen? Og la alle media få infoen på forhånd?
Forøvrig mitt første innlegg.. og det er jo egentlig på tide etter å ha fulgt LSk siden cuptapet mot Strømsgodset året før de rykket opp i eliten..Kommentar
-
Jeg var også på nevnte cupkamp. Lille, fæle keeper-Thun reddet Godset, selv om Tommye herjet med dem.
Mvh
Gammer´nMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Det var jo nå Bjørge startet å bli lyrisk.Han elsket fugla og særlig Tom Lund.
Vi har hatt Tom Lund ,vi har hatt Tom Sundby ,vi har hatt Tom Gulbrandsen(og Tom Buer) nå får vi Tom Nordlie ,en ny stor epoke er på gang , hør mitt ord.Uwe var en kjempe,nå får vi en hærfører som vil gi oss mang en seierJeg har sett alt.Tom lunds 4 mål mot clausnengen 73,solomålet mot Mjøndalen,Norges raskeste hat.trick av Erik Karlsen.Grønlunds Brassespark mot Rbk.og redningene til St.ClausKommentar
-
Fra lsk.no
Innkalling til pressekonferanse
Lillestrøm Sportsklubb inviterer til pressekonferanse i dag kl 1200 på Åråsen Konferansesenter.
Lillestrøm Sportsklubb inviterer til pressekonferanse i dag kl 1200 på Åråsen Konferansesenter.
LSK vil her presenterer treneren som skal ha ansvaret for LSK fra d.d og ut 2009.
Tilstede fra LSK:
Per Mathisen, leder
Frank Grønlund, daglig leder
Velkommen!
For mer informasjon og kommentarer, kontakt:
Robert Lauritsen, Markedssjef i LSK, tlf. 907 75 186.
[/FONT][/SIZE]BølerkanarisKommentar
-
Ikke veldig overraskende! Sånn er jo pressen for tida. Blåser kun opp det som er negativt, ikke rart vi nordmenn ikke klarer å glede oss over å bo i ett av verdens beste land!!!(en liten digresjon der )------eLSKe-------Kommentar
Kommentar