Nordlie klar (endelig bekreftet)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • keepern
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2005
    • 281

    Opprinnelig skrevet av Rubinho
    Tør vi håpe på koren også?
    Kanskje, men hvis vi får behold han tviler jeg på at han er her etter sommer'n 2007... Men for all del, et halvt år er bedre enn ingenting.


    Kommentar

    • pasirasi
      Juniormedlem
      Bøffelpromp
      • Nov 2006
      • 18

      Da har jeg lest nyhetene fra pressekonferansen. Jeg trodde jeg skulle være glad og lykkelig i dag, men hvis jeg kjenner etter er ikke det tilfellet.

      Det er noe med hele denne prosessen og utfallet som gjør at jeg ikke er fornøyd. Tom har skrevet under for 3 år - lenger enn han har vært i noen klubb i sin mangeårige trenerkarriere.

      Gode kamerater: Jeg frykter dette trenerskifte er som å pisse i buksa. Det blir varmt og godt i noen måneder nå. Når høsten kommer igjen neste år blir det kaldt.

      Iskaldt.

      Kommentar

      • gamle-perta
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2004
        • 2418

        Opprinnelig skrevet av pasirasi
        Det er noe med hele denne prosessen og utfallet som gjør at jeg ikke er fornøyd.

        Alle må selvfølgelig mene hva de vil om denne "prosessen".
        Men på et eller annet tidspunkt må jo livet gå videre. Selv for oss Fugla-folk,eller?

        Tom er faglig god nok. Han er veldig pedagogisk og har et perspektiv på fotballen som jeg tror er veldig sundt: nemlig at det finnes ting i denne verden som er viktigere.
        Han har nå fått jobben han innerst inne har ønsket seg i alle år. Det betyr maks innsats fra hans side, garantert!

        Da må vi som supportere støtte ham alt vi kan, og ikke grave oss nede fordi vi er skuffet over "prosessen".

        Mvh
        Gammer´n
        Last edited by gamle-perta; 16.11.2006, 14:15.
        Mvh
        Gammer´n (Per T)

        Kommentar

        • christoffer
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2004
          • 326

          Opprinnelig skrevet av gamle-perta
          Alle må selvfølgelig mene hva de vil om denne "prosessen".
          Men på et eller annet tidspunkt må jo livet gå videre. Selv for oss Fugla-folk,eller?

          Tom er faglig god nok. Han er veldig pedagogisk og har et perspektiv på fotballen som jeg tror er veldig sundt: nemlig at det finnes ting i denne verden som er viktigere.
          Han har nå fått jobben han innerst inne har ønsket seg i alle år. Det betyr maks innsats fra hans side, garantert!

          Da må vi som supportere støtte ham alt vi kan, og ikke grave oss nede fordi vi er skuffet over "prosessen".

          Mvh
          Gammer´n
          Kunne ikke vært mer enig!

          Gråt ikke over spilt melk, vent med det til du mister pol-posen i bakken 5 over ett lille jul-aften.

          Kommentar

          • RSP
            Moderator
            • Aug 2004
            • 10498

            Heller ikke jeg er glad over prosessen som førte til at Uwe og Gunnar fikk sparken - synes de gjorde en god jobb og brakte klubben et skritt videre. Tror også at Uwe har et potensiale som trener som ennå ikke fullt ut er forløst. Likevel - toppfotballen i dag er et tøft game, og nå må vi se videre: Takke Uwe og Gunnar for innsatsen, og støtte ny trener.

            Tom Nordlie er utvilsomt en svært god trener, i stand til å få til det helt store. Samtidig er jo ikke kontinuitet/langsiktig arbeid i en og samme klubb det som kjennetegner hans trenerkarriere hittil. Men en gang må være den første. Og Nordlie kommer nå til en profesjonell klubb som forhåpentligvis er i stand til å gi ham den støtte, og samtidig den motstand/det korrektiv, som en så sterk trenertype trenger. Synes Fjøra fikk frem dette poenget et intervju med RB, se nyhetstråden:

            "Om jeg hadde dratt fra LSK nå, ville det vært usedvanlig dårlig timing fra min side. Det er nå klubben trenger en manager for å ivareta kontinuiteten og kvalitetssikre en ny trener."

            Lykke til !

            Kommentar

            • Speeder
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2006
              • 951

              Opprinnelig skrevet av pasirasi
              Gode kamerater: Jeg frykter dette trenerskifte er som å pisse i buksa. Det blir varmt og godt i noen måneder nå. Når høsten kommer igjen neste år blir det kaldt.

              Iskaldt.
              Du må slutte å høre så mye på Sponheim



              Jeg tror dette kan bli spennede til neste år. Tom har gjort mye bra i de klubbene han har trent. I Lillestrøm med gode sparringspartnere(som han også trekker frem) trtor jeg att han kan ta ett steg videre, opp til toppen.
              Tore Galgerud

              Kommentar

              • Rathsmeister
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2006
                • 561

                Sparringspartnere...

                Sparringspartnere var jo også noe han hadde savnet i de tidligere klubbene. Kan ha noe med at slitasjen blir for stor, i og med at ingen kunne "sette han på plass"....
                Mvh
                Martin Raths

                Kommentar

                • KimFL
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Nov 2003
                  • 1410

                  ...en ting er ihvertfall sikkert....det er aldri kjedelig å være LSK-supporter



                  Selv om jeg synes Rösler var en bra mann for LSK (kanskje den beste på mange år), så ønsker jeg Nordlie lykke til jobb, og håper han kan ta oss det lille steget opp til toppen. Blir også spennende å se hvilke spiller han ønsker å bytte ut, og hente inn...


                  KimFL

                  Kommentar

                  • heidar
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2004
                    • 2129

                    Spørsmålet som bare må komme:

                    Er det en 3-årskontrakt, eller en 2+1-årskontrakt??
                    En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                    Endelig er mørketida over.

                    Kommentar

                    • Ghostwriter
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Sep 2006
                      • 254

                      jeg sitter med en litt rar følelse.. det er som å få ei dame du har hatt lyst på lenge, men når du først får ho så er liksom spenningen borte.. så blir man usikker på om man har valgt riktig dame.

                      Men lykke til Tom!

                      Kommentar

                      • Trondeo
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2005
                        • 3062

                        Skulle likt å sett et svaralternativ som er "tja" under avstemningen...

                        Kommentar

                        • heidar
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2004
                          • 2129

                          Det er vel som å bytte ei bra dame, med ei dame du ikke veit så mye om, bortsett fra at hun er "underholdende"....
                          En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                          Endelig er mørketida over.

                          Kommentar

                          • FinnLizzy
                            Seniormedlem
                            Forumsadist
                            • Aug 2006
                            • 109

                            Opprinnelig skrevet av heidar
                            Det er vel som å bytte ei bra dame, med ei dame du ikke veit så mye om, bortsett fra at hun er "underholdende"....
                            "Den nye dama" har iallefall større pupper enn den forrige....
                            Gul fugl i Bærrgæn.

                            Kommentar

                            • Lars_K!
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2006
                              • 271

                              Opprinnelig skrevet av FinnLizzy
                              "Den nye dama" har iallefall større pupper enn den forrige....
                              Alikevel betyr det ikke at hu er finere...

                              Kommentar

                              • Trondeo
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jun 2005
                                • 3062

                                Opprinnelig skrevet av Lars_K!
                                Alikevel betyr det ikke at hu er finere...
                                Mer å ta i, mer å være glad i.


                                Men blir spennende å se fotballen Nordlie har å gi oss. Håper det blir mye ballspilling og god offensiv spilling.

                                Selv om jeg er en smule redd for at han bare holde ut sånn ca. et år, så blir opptil flere sentrale personer lei.

                                Kommentar

                                • Hamburg & Kanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2005
                                  • 3006

                                  Opprinnelig skrevet av Trondeo
                                  Mer å ta i, mer å være glad i.


                                  Men blir spennende å se fotballen Nordlie har å gi oss. Håper det blir mye ballspilling og god offensiv spilling.

                                  Selv om jeg er en smule redd for at han bare holde ut sånn ca. et år, så blir opptil flere sentrale personer lei.
                                  Med den innstillingen til Nordli, der han spøker om at han vanligvis IKKE blir hele tiden, så tror jeg det nå kan bli et langvarig forhold. Når man vet om det på forhånd...
                                  LSK Norges beste lag

                                  Kommentar

                                  • Lars_K!
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jan 2006
                                    • 271

                                    Opprinnelig skrevet av Trondeo

                                    Selv om jeg er en smule redd for at han bare holde ut sånn ca. et år, så blir opptil flere sentrale personer lei.
                                    Som han sa selv; jeg har en tre årkontrakt, men pleier ikke å være der så lenge..

                                    For håpe at denne gang må blir den første ,håper jeg, med gode sportslige resultater vill det nok kanskje skje, hvis ikke så kjenner vi regla...

                                    Kommentar

                                    • Sem
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2005
                                      • 1626

                                      Vanvittig mange damemetaforer i forbindelse med denna saken.

                                      Kommentar

                                      • 007

                                        4 - 3 - 3

                                        Tom N. har vel uttalt at han skal fortsette å endre LSK's spillestil, som han mener Uwe R. begynte med.
                                        Han skal også endre formasjonen fra 4-4-2 til 4-3-3.
                                        Blir spennende å se hvordan disse endringene slår ut for LSK.

                                        Tar gjerne The Treble i 2007...

                                        Forza Fugla (og Tom N....)

                                        Kommentar

                                        • InZane_Mungsgård
                                          Juniormedlem
                                          Bøffelpromp
                                          • Mar 2006
                                          • 12

                                          Tom Nordlie er norges beste trener

                                          Av dagens tippeligatrenere har jeg ment at Tom Nordlie er den beste og skjønte lite av Starts beslutning i sommer. Er likevel ikke like optimistisk med tanke på neste sesong. Vil gjerne se at troppen som i år holdt til 4. plass blir bedre neste år og foreløpig så ser det jo ikke bra ut.

                                          Kommentar

                                          Working...