Rune Skarsfjord takket nei til å bli assistenttrener

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • RoyVaadal
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2004
    • 4055

    Rune Skarsfjord takket nei til å bli assistenttrener

    Diverse tråder om Tom Nordlie.
    Men hva med den lanserte assistenttrener Rune Skarsfjord?
    Er han uansett klar eller er det avhengig av Nordlie, og er det
    helt sikkert hvis det blir Nordlie?

    Må han kjøpes fri fra FK Haugesund?

    Han er sønn til den legendariske treneren Terje Skarsfjord. En trener som jeg alltid har hatt stor respekt for. Far Skarsfjord har både hatt stor suksess med Tromsø, men var også med mesteparten av sesongen i 2001 da TIL rykket ned.

    Hva veit vi om Rune Skarsfjord? Er han rett mann som assistenttrener?
    RoyVaadal.
  • 10.09.50
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Oct 2005
    • 1410

    #2
    Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
    Hva veit vi om Rune Skarsfjord? Er han rett mann som assistenttrener?
    Vi vet iallfall at han er født i 1970 og at han spilte for Mjølner, Tromsdalen, Lyn, Moss, Skjetten, Fossum og Bærum. Han ble ansatt som trener på fotballinja ved NTG i 1997, under daværende fotballsjef Tor Thodesen. Etter fem år på NTG gikk han til RBK i 2002. Der innbiller jeg meg at han først var juniortrener, og senere assistenttrener på A-laget. Da Høgmo tok over ville han ha med seg Tørum, og Skarsfjord overtok Haugesund som hovedtrener. Det endte med 38 poeng og 9. plass.

    Om han er rett mann er vanskelig å si, men jeg har hørt flere omtale ham som en fremtidig topptrener. Bl.a. Tor Thodesen.

    Kommentar

    • Øyvind
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Oct 2006
      • 292

      #3
      Dagens pressekonferanse kommer det frem at han er kandidat, og må evt firgis fra FK Haugesund. Ser ut som det er han Tom vil ha med seg. Har Skarsfjord lyst, tror jeg det skal mye til at han ikke blir med i trenerteamet.

      Kommentar

      • pondus73
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Feb 2004
        • 612

        #4
        Spørs om ikke Nordlie alt har snakket med Skarsfjord i forbindelse med Viking og at mye alt er klart der?! Men nå er det jo l itt lenger å flytte\pendle fra Haugesund til Stavanger enn det evt blir til Åråsen
        ------eLSKe-------

        Kommentar

        • RSP
          Moderator
          • Aug 2004
          • 10498

          #5
          Skarsfjord har takket nei til LSK, se nyhetstråden.

          Kommentar

          Working...