Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Velkommen hjem, Tom Nordlie! (lykkeønsknings-tråd)
Ønsker deg lykke til Tom. Håper du kan ta LSK de siste hakkene oppover på tabellen, og ikke minst ta etter forgjengeren din når det gjelder forholdet til supporterne....
Ønsker min gamle gymlærer lykke til som trener i LSK. Er helt sikker på at dette er et godt valg av trener. Tom er en energibombe, og klarer man å kontrollere de høyeste toppene, så er han et like stort trenertalent som det Eggen var i sin tid.
Velkommen hjem, Tom! Jeg tror du er mannen som kan gjøre LSK til et stabilt topplag igjen. Håper du om ti år har oppnådd samme status i LSK som Nils Arne Eggen i Rosenborg.
Har alltid hatt sansen for Nordlie. Han er en morsom og en mann som virkelig elsker spillet. Og han eLSKer fugla! Han elsker mat og fnyser salat, Tom Nordlie, Tom Nordlie!
A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Jeg har vært, og er litt avventende, men det er ingen tvil om at jeg er spent, og entusiastisk om dagen. Så får vi se om det bunner ut i optimisme, og min forkjærlighet for forandring, eller om det vil bringe klubben...sånne ordentlige medaljer.
Kommentar