Ifølge Nettavisen kan Uwe være på vei til viking.
Uwe i samtaler med Viking...
Collapse
X
-
Dette leste jeg, slik jeg forstår det er han en av mange muligheter. Det blir allikevel rart å se Uwe i en annen drakt en Lillestrøm. Da han ble ansatt var jeg sikker på at Lillestrøm ville være hans springbrett ut i Europa.
Men han skal få alle lykke ønskninger av med så lenge Viking havner bak Lillestrøm neste år. (Hvis han blir Viking trener selvfølgelig)Kanarifugl i Bergen By. Jaja Det skal vel være sånn! -
Uwe på vei til Viking.....
STAVANGER: Verken Kjetil Rekdal eller Uwe Rösler er aktuelle som ny Viking-trener.
Av: Jan-Erik Larsen
Publisert: 16.11.2006 kl. 08:57
Molde-direktør Tarje Nordstrand Jacobsen kommenterer overfor Romsdals Budstikke at Rekdal er ute av bildet i Molde, mens agent Stig Lillejord til Aftenbladet kan bekrefte at Viking ikke har tatt kontakt med den sparkede tyskeren.
Derimot skal Rekdal være aktuell for tyske Köln. I tillegg har noen norske klubber tatt kontakt.
- Viking er ikke blant dem, sier Tron Mathisen, Rekdals rådgiver, til Aftenbladet.
Det er ikke kjent hvorfor Rekdal ikke lenger er aktuell som MFK-trener.
- Jeg er verken skuffet eller sint. Det er ikke alltid at det klaffer i fotball. Jeg tror kanskje at mine ambisjoner var for høye for Molde, sier Kjetil Rekdal til Romsdals Budstikke.
Ting endrer seg tydeligvis fort gitt.....Mvh
Martin RathsKommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Skulle gjerne sett at han dro ut av landet, nå som han ikke er i klubben lenger. Orker ikke tanken på at Viking havner over oss på tabellen. Blir som å skyte seg selv i leggen..Those are my prinsiples! And if you don`t like them, i have others
RÅGG 19116Kommentar
-
Men når alt dette cirkuset har skjedd er jeg glad for at vi har fått en ny god trener. Lykke til begge to! Tror du Uwe har sitt hjerte i LSK ennå? Hvor lenge tror du hjerte hans vil være gult og svart (selvom det egentlig er mest lyseblått)Jäg trodda ängarla fanns bara bara i himmalan, jag trodda änglarna fanns bara bara u himmalan, men det var innan jeg møtte mej, nu har jag en ängal her hos mej.Kommentar
-
Ordknapp
Det var en ordknapp Uwe Rösler som måtte vente 20 minutter i ankomsthallen på Sola før hans agent Stig Lillejord kom med et senere fly fra Bergen. Stig Lillejord bekreftet imidlertid at det var den ledige trenerjobben i Viking som var årsaken til Stavanger-turen.
- Vi vet at det er andre kandidater til trenerjobben i Viking, så dette er å regne som et sonderingsmøte. Vi vil vite hva Viking står for og hva de har å si, sier Stig Lillejord til aftenbladet.no
I tillegg leser jeg i Vikingmagasinet til Rogalands-avis (på nettet) at de vil ha Koren... Syns dette her er den rene idioti!!!
Syns Uwe er en super trener og misunner Viking hvis de får han, men syns situasjonen er ganske latterligKommentar
-
Koren i Viking? Jeg ler....
Uwe er en bra Trener, men selv han kan ikke utføre mirakler. Vikings spillerstall tilsier 7. - 14. plass også de neste par åra. Det er en jævli blass gjeng. På hjemmebane drar de for med meste max U, og forøvrig reiser de rundt i Norge for å la seg pisse på, for å bruke Rekdals terminoligi.
De må jo være landets mest kronisk ræva bortelag. Null stolthet.LSK Norges beste lagKommentar
-
Dersom Uwe blir trener for Viking, og de neste år havner over oss på tabellen, var det da riktig å sparke Uwe?
Lurer på hva Per Berg sier da...Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Hvis Uwe blir tilbudt, og takker ja til trenerjobben i Viking, da kan man virkelig begynne å lure på hva som har skjedd med toppfotballen i dette landet. Kanskje trenerne i Tippeligaen kan starte med jobbrotasjon og ta 3-6 måneder i hver klubb? Da slipper man å sparke trenere, man får en ny Messias en gang i halvåret eller så, og alle blir fornøyde, for gresset er jo alltid grønnere på den andre siden av gjerdet osv...
Blir morsomt å følge fortsettelsen her.Kommentar
-
Blir forbanna rart å se han i n annen klubb..Men vi har Tom!
Lykke til Uwe..uansettKommentar
-
enig med deg! kan liksom ikke forestille meg Rösler i en annen norsk klubb:neutral:Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltidKommentar
-
Men, hva kan vi fansen mene - når det er de med penga som styrer.
Uansett så ønsker jeg Rösler lykke til videre - mannen trenger en jobb (det gjør vi jo alle) - så at han havner i en annen norsk klubb vil være en selvfølge (Mange ledige jobber nå...)
Tror nok at dette er det dummeste LSK har gjort noen gang.
Men, jeg har åpnet opp for Tom og han skal føle seg velkommen på Åråsen! Skal sette pris på det han gjør for klubben, for det er klubben som betyr noe.
Men, kommer til å savne Rösler en masse!!! Han har gått rett hjem i hjeret på en ekte kanaris!!Kommentar
Kommentar