Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Snakk om å bytte trenere ja...
Jeg håper dette ikke er en trend som kommer til å gjøre seg gjeldende de neste sesongene. For det er fler trenere enn vanlig som er sparket/byttet klubb i år, er det ikke?
Snakk om å bytte trenere ja...
Jeg håper dette ikke er en trend som kommer til å gjøre seg gjeldende de neste sesongene. For det er fler trenere enn vanlig som er sparket/byttet klubb i år, er det ikke?
Av en eller annen grunn har det blitt "inn" å sparke trener. Det er ikke lenge sida man snakket om at det ikke måtte bli engelske tilstander i norge, vel, nå er det da strengt tatt verre i norge enn i england... Problemet er at trenerens rolle er overdrevet. at lederne tror det bare er å bytte trener, så vil alt automatisk bli bedre...
Av en eller annen grunn har det blitt "inn" å sparke trener. Det er ikke lenge sida man snakket om at det ikke måtte bli engelske tilstander i norge, vel, nå er det da strengt tatt verre i norge enn i england... Problemet er at trenerens rolle er overdrevet. at lederne tror det bare er å bytte trener, så vil alt automatisk bli bedre...
Enig. Trenerne sparker ikke en eneste ball. Det er spillerne som spiller.
A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Jeg tror ikke det. Trenerens rolle er heller undervurdert, spør du meg. Det er vel en grunn til at de har såpass høy lønn. Nordlie utgjør en signifikant forskjell i forhold til de fleste.
Jeg håper absolutt alt det beste for Uwe, og kan han komme til en så tradisjonsrik klubb som Viking (ikke like tradisjonsrik som LSK selvsagt) så ønsker jeg han alt godt i sin nye jobb.
Viking kunne ha godt av å få inn en stabil trener.
Hold deg oppdatert med Midt-Norges og Trondheims største regionavis. Vi gir deg alltid de siste nyhetene innen innenriks, utenriks, sport og kultur.
Skulle det skje, så begynner hele opplegget her å lukte swingers/partnerbytte...
Da bytter vi kanskje Miffe og Koren mot Soma og Ødegård i samme slengen
Blir det gjensyn med tyskeren vår i Stavanger neste år?
Uansett, som nevnt tidligere i tråden, jeg synes også Uwe skal ha cred for at han ikke legger seg på rygg, men faktisk rister av seg skuffelsen og gjør et realt forsøk på å tar steget videre!
Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn
Uwe er en bra Trener, men selv han kan ikke utføre mirakler. Vikings spillerstall tilsier 7. - 14. plass også de neste par åra. Det er en jævli blass gjeng. På hjemmebane drar de for med meste max U, og forøvrig reiser de rundt i Norge for å la seg pisse på, for å bruke Rekdals terminoligi.
De må jo være landets mest kronisk ræva bortelag. Null stolthet.
Du kan le så mye du vil men det er faktisk Koren selv som har bedt viking om og ta kontakt
Koren er en meget profesjonell spiller som svarer media høflig, holder muligheter åpne og vet å skape interesse for seg selv som spiller.
Det er sikkert 20 klubber som Koren er interessert i, og som kan matche hans ønsker. At Viking er en av de, greit nok, men ville ikke hatt for høye forhåpninger.
Kommentar