Mifsud sa NEI
Collapse
X
-
Godt å endelig få avklart at han er ferdig i klubben. En spiller som kun tenker på seg og sitt vil jeg ikke ha! Null klubbfølelse. Håper LSK har ryggrad nok til å sette han ut av laget i Royal League. Send han ut til denne store ligaen hans, så kan ha få litt mere cash og sitte på benken!
Sett inn Myklebust istedet!..................Kommentar
-
- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
Men så er ikke jobben til Petter å spille profesjonell fotball heller, Kjetil...
Om det var taktisk klokt av Petter å gå ut som han gjorde? Kanskje ikke. Men etter det famøse TV2-intervjuet frydet det meg at noen hadde baller nok til å kalle en spade en spade.
Det går en grense for hvor lite respekt en fotballspiller kan vise klubben han spiller for. Den grensen trådde Mifsud over, og derfor vil jeg ikke savne ham et sekund. Basta.Kommentar
-
Makt til småfolket!
Hetsing av egne spillere er ikke tillatt, uansett om det er Mifsud eller Sundgot.
Dessuten skal det bli morsomt å se hva dere sier om han kommer krypende tilbake om et par ukers tid.
Som de sier "Det svinger litt med gutten." Så greit å ikke slenge for mye med leppa.
Det har virka som om det har hvert tillatt å slenge så mye dritt man bare vil om denne spilleren. Han skal antagelig spille mot Hammarby i morgen. Da håper jeg faenmeg at han putter ett par mål, så kan vi få stoppa kjeften på en del forumfolk.Lillestrøm Kanaris........................................... .................................................. .........................Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Lillestrøm Kanaris........................................... .................................................. .........................Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
hehe en stor mulighet for det Torolf... hade ikek gjort meg no... liker ikke den oppførselen han har hatt i det siste året men Sportsklubben trenger en spiller som scorer mål å det har dem i han.Ultras Felt C 2005x2015
Lillestrøm & BajenKommentar
-
Lik Mifsud som person eller ikke, men han er uten en av de største profilene som har vært innom Åråsen de ti siste årene, og en av de spillerene som har vært morsomst å se på. Han var også fryktet av motstanderene, og ikke minst vår toppscorer denne sesongen. Og senket alene VIF og Brann.
Har folk allerede glemt "Vi har MM .."-sangen allerede?
Selvom han har kommet med flere utsagn i media som sikkert ikke passer fansen, så har han gjort som alle andre spillere - fremmet sin egen karriere.
Når vi nå mister MM, mister vi også et uromoment på topp, en som vet hvor goalen er. Pr idag står vi igjen med trauste(men gode)Sundgot, ikke-spesielt målfarlige Mykle og ujevne Occean. Det funket bra i Royal League ifjor, men viste seg ikke spesielt imponerende i årets serie, med unntak av de første 20min mot RBK hjemme.
Slik jeg ser det har LSK også et spissproblem pr.idag.Kommentar
-
Kommer ikke til å savne Mifsud så veldig! Ser det er noen som vil ha det til at han er så fantastisk god, den er ikke jeg med på! Jada, han er god, men ikke så god at jeg kommer til å bry meg om han forsvinner. Hadde du gitt Myklebust like mye spilletid i år, så hadde han sikkert sikkert også scoret endel mål, dessuten er mannen istand til å gi assists også, en evne Mifsud ikke har.
Om Mifsud ikke finner en ny klubb (det ville ikke være noen stor bombe), og LSK ikke har hentet ny spiss, så oppstår det selvfølgelig en mulighet for at han blir. Men jeg håper mest av alt han bare går til en middelmådeig championship-klubb, så jeg slipper å høre mer fra ham. Tviler også litt på at Nordlie har særlig mye til overs for typer som setter seg selv så mye høyere enn laget. Lykke til videre i karrieren, Michael, men jeg tviler dog på at du kommer veldig langt med holdningene dine...Kommentar
-
Ingen spiller er større enn klubb... M.M kan gjerne putte 10 mål i morra, men jeg elsker klubben og langt i fra han tosken der.
Han er en grei spiller, men en egotrip som ikke fortjener respekt. Kjipern men mmmmhadet bra.Kommentar
Kommentar