Hva skjer med J.B. Blir han med Owe eller er han fortsatt tiltenkt en rolle i Lillestrøm. Det har vært lite skader i år. Kan det skylles denne mannen?
Blir vår fysiske trener Jerome Brunier med under Nordlie?
Collapse
X
-
Owe Røssler.....
For ikke å glemme Mifsund. Vår lille, hjulbeinte, målfarlige keeper...Mvh
Martin RathsKommentar
-
Jeg tror ikke det nytter å henge seg opp i rettskriving her på forumet - uansett om det gjelder egennavn eller andre ord. Mang en norsklærer ville sannsynligvis fått grått hår av å lese det som skrives her.Kommentar
-
jeg er så veldig lei meg
Håpet og få et svar på spørsmålet jeg stilte, men her var det vist bare wannabe norsklærere (evt tysklærere). på forumet gitt. Jeg er jævla sorry. noen som holder kurs i rettskriving her, finnes det en påmeldings liste ett sted.Kommentar
-
Det er vel ikke noe som tyder på at J.B har dratt fra klubben eller skal forlate oss. Spørsmålet er om Nordlie vil beholde ham eller ikke.
Det er på det rene at Tom Nordlie er en av de trenerne som har mest hardkjør. Vi husker vel alle da Uwe var frustrert på grunn av all treningen som foregikk i Norge. Slik jeg har forstått det har ikke Lsk trent like hardt som før, men med mer utradisjonelle teknikker.
Ergo J.B blir så lenge Tom Nordlie finner det passelig.Kanarifugl i Bergen By. Jaja Det skal vel være sånn!Kommentar
-
og de vektlegger skadeforebyggende trening. gir tips videre til treneren osv..
jeg tipper han fortsetter i lillestrøm. dette opplegget har jo funket veldig bramvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
-
Ting kan vel tyde på at Jerome Brunier fortsetter på Åråsen. Viking har besluttet å beholde sin fysiske trener. Dermed blir det ingenting av overgangen til Stavanger stadion, som ryktene gikk på litt tidligere:
Fra artikkel på fxt.no:
"Vikings fysiske trener Thor-Arne Aasen, som fikk mye kritikk forrige sesong, får fortsette i klubben. Stavanger-klubben opplyser at Aasen kommer til å arbeide som fysisk trener for både a-laget og rekrutteringslaget i 2007."
-okb!Kommentar
Kommentar