Hvilke superstjerner har spilt mot Fugla?
Collapse
X
-
-
-
LSK møtte Nantes på Åråsen i intertotocupen 1996. Finner ikke lagoppstillingen til Nantes, men de hadde i hvert fall Japhet N'Doram og Claude Makélélé i stallen.
LSK hadde vunnet sin gruppe med seier, men tapte dessverre 2-3 på Åråsen.
Hos Twente spilte i 1997 Jan Vennegoor of Hesselink, men finner ikke ut om han spilte mot LSK i UEFA-cupen.
Benito Carbone og Robert Jarni var i Torino i 1993 da vi møtte de i UEFA-cupen..
I 1989 spilte Rune Bratseth i Werder Bremen sammen med bl.a Karlheinz Riedle, Marco Bode og Dieter Eilts når vi møtte de i UEFA-cupen.
I 1987 hadde Bordeaux Jean Tigana i stallen da vi møtte de i serievinnercupen.
Vet ikke om noen av disse faktisk spilte mot LSK, men det er i hvert fall kjente spillere. I hvor stor grad de er superstjerner er vel litt mer varierende.Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
-
LSK møtte Nantes på Åråsen i intertotocupen 1996. Finner ikke lagoppstillingen til Nantes, men de hadde i hvert fall Japhet N'Doram og Claude Makélélé i stallen.
LSK hadde vunnet sin gruppe med seier, men tapte dessverre 2-3 på Åråsen.
Hos Twente spilte i 1997 Jan Vennegoor of Hesselink, men finner ikke ut om han spilte mot LSK i UEFA-cupen.
Benito Carbone og Robert Jarni var i Torino i 1993 da vi møtte de i UEFA-cupen..
I 1989 spilte Rune Bratseth i Werder Bremen sammen med bl.a Karlheinz Riedle, Marco Bode og Dieter Eilts når vi møtte de i UEFA-cupen.
I 1987 hadde Bordeaux Jean Tigana i stallen da vi møtte de i serievinnercupen.
Vet ikke om noen av disse faktisk spilte mot LSK, men det er i hvert fall kjente spillere. I hvor stor grad de er superstjerner er vel litt mer varierende.Kommentar
-
"Dere kan sitere meg på dette:
Jeg blir heller nummer ni med et lag som drar sammen, enn nummer tre med en møkkagjeng"
FjøraKommentar
-
-
I følge www.lskhistorikk.com så er 1990 korrekt.
Herregud hvor tiden flyr.."Dere kan sitere meg på dette:
Jeg blir heller nummer ni med et lag som drar sammen, enn nummer tre med en møkkagjeng"
FjøraKommentar
-
Lagoppstillingen til Bordeaux :
Dropsy, Thouvenel, Rohr, Péan, Roche, Zo.Vujovic, Touré (Gimenez 87'), Girard, Bijotat, Ferreri, Zl.Vujovic.
Uansett, laget inneholdt flere spillere som i løpet av sin karriere var innom det franske landslaget:
Dominique Dropsy (17 landskamper), Jean-Marc Ferreri (37 landskamper), Alain Roche (25 landskamper), Jose Toure (16 landskamper), Jean-Christophe Thouvenel (4?)
(Ferreri gjør mål på Maler'n)Kommentar
Kommentar