Hvilke superstjerner har spilt mot Fugla?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • King_Raymond
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4987

    #21
    Opprinnelig skrevet av jostein stabell
    Henke Larson snart...
    Skal vi møte Helsingborg snart?
    Ultras Felt C Lillestrøm

    Kommentar

    • Anders_Bakken
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2004
      • 542

      #22
      Eventuelt sluttspill

      Kommentar

      • Raskolnikov
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2005
        • 1453

        #23
        LSK møtte Nantes på Åråsen i intertotocupen 1996. Finner ikke lagoppstillingen til Nantes, men de hadde i hvert fall Japhet N'Doram og Claude Makélélé i stallen.

        LSK hadde vunnet sin gruppe med seier, men tapte dessverre 2-3 på Åråsen.

        Hos Twente spilte i 1997 Jan Vennegoor of Hesselink, men finner ikke ut om han spilte mot LSK i UEFA-cupen.

        Benito Carbone og Robert Jarni var i Torino i 1993 da vi møtte de i UEFA-cupen..

        I 1989 spilte Rune Bratseth i Werder Bremen sammen med bl.a Karlheinz Riedle, Marco Bode og Dieter Eilts når vi møtte de i UEFA-cupen.

        I 1987 hadde Bordeaux Jean Tigana i stallen da vi møtte de i serievinnercupen.

        Vet ikke om noen av disse faktisk spilte mot LSK, men det er i hvert fall kjente spillere. I hvor stor grad de er superstjerner er vel litt mer varierende.
        Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

        Kommentar

        • Muni
          Juniormedlem
          Ferskenpels
          • Nov 2006
          • 1

          #24
          Bordeaux

          Også Bixente Lizarazu spilte mot Lillestrøm for Bordeaux etter det jeg husker. Han kan vel regnes som en stjerne.

          Kommentar

          • Totti21
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2004
            • 3501

            #25
            Opprinnelig skrevet av Raskolnikov
            LSK møtte Nantes på Åråsen i intertotocupen 1996. Finner ikke lagoppstillingen til Nantes, men de hadde i hvert fall Japhet N'Doram og Claude Makélélé i stallen.

            LSK hadde vunnet sin gruppe med seier, men tapte dessverre 2-3 på Åråsen.

            Hos Twente spilte i 1997 Jan Vennegoor of Hesselink, men finner ikke ut om han spilte mot LSK i UEFA-cupen.

            Benito Carbone og Robert Jarni var i Torino i 1993 da vi møtte de i UEFA-cupen..

            I 1989 spilte Rune Bratseth i Werder Bremen sammen med bl.a Karlheinz Riedle, Marco Bode og Dieter Eilts når vi møtte de i UEFA-cupen.

            I 1987 hadde Bordeaux Jean Tigana i stallen da vi møtte de i serievinnercupen.

            Vet ikke om noen av disse faktisk spilte mot LSK, men det er i hvert fall kjente spillere. I hvor stor grad de er superstjerner er vel litt mer varierende.
            Jan Vennegor van Hesselink scoret mot fugla pa Ullevaal

            Kommentar

            • detvarvondtdet
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2006
              • 398

              #26
              Opprinnelig skrevet av A.Bilet
              John Barnes, pluss noen flere stjerner spilte mot Lillestrøm i treningskampen for Liverpool i 1990.
              Den kampen var første gang jeg var på Åråsen... Sikker på at det var i 90?
              "Dere kan sitere meg på dette:
              Jeg blir heller nummer ni med et lag som drar sammen, enn nummer tre med en møkkagjeng"
              Fjøra

              Kommentar

              • Mikael
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Oct 2005
                • 203

                #27
                I følge www.lskhistorikk.com så er 1990 korrekt.
                Forza fugla!

                LSK for evig og alltid

                Kommentar

                • detvarvondtdet
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jul 2006
                  • 398

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av Mikael
                  I følge www.lskhistorikk.com så er 1990 korrekt.

                  Herregud hvor tiden flyr..
                  "Dere kan sitere meg på dette:
                  Jeg blir heller nummer ni med et lag som drar sammen, enn nummer tre med en møkkagjeng"
                  Fjøra

                  Kommentar

                  • sparwasser
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2005
                    • 3185

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av Raskolnikov
                    I 1987 hadde Bordeaux Jean Tigana i stallen da vi møtte de i serievinnercupen.
                    Tigana spilte ikke i det første oppgjøret mellom Bordeaux og LSK. Muligens i det andre?

                    Lagoppstillingen til Bordeaux :
                    Dropsy, Thouvenel, Rohr, Péan, Roche, Zo.Vujovic, Touré (Gimenez 87'), Girard, Bijotat, Ferreri, Zl.Vujovic.

                    Uansett, laget inneholdt flere spillere som i løpet av sin karriere var innom det franske landslaget:
                    Dominique Dropsy (17 landskamper), Jean-Marc Ferreri (37 landskamper), Alain Roche (25 landskamper), Jose Toure (16 landskamper), Jean-Christophe Thouvenel (4?)





                    (Ferreri gjør mål på Maler'n)

                    Kommentar

                    Working...