Erlandsen til TIL?
Collapse
X
-
-
-
Fy faen for noen smålige idioter dere er! Kan dere ikke unne en mann som har viet nesten 20 år av livet sitt til klubben vi er glad i en ny jobb? Dere burde gå litt i dere selv, for dette her er faen meg noe av det laveste jeg har sett her på forumet.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Fy faen, her skrives det mye tull. Jeg er som amnge andre ikke fornøyd med sesongen, men A.E er og blir LSK gutt for alltid. La denne mannen få fred nå og gi han litt kreditt før han forlater oss. Hadde han hatt kontrakt i 2 år til hadde ikke en kjeft sagt et eneste pip.
Lykke til videre Arne!!!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)Fy faen for noen smålige idioter dere er! Kan dere ikke unne en mann som har viet nesten 20 år av livet sitt til klubben vi er glad i en ny jobb? Dere burde gå litt i dere selv, for dette her er faen meg noe av det laveste jeg har sett her på forumet.
Skadefryd er den beste fryd.. :wink:Forza LSKKommentar
-
etter at noen alternativer ble nevnt i sammenheng med TIL mener mange her i tromsø at A.E er ett av de bedre alternativer som er nevnt til nå, de grøsser ved tanken på semb:-) jeg kunne godt tenkt meg å se A.E her i Tromsø , men jeg bryr meg rævva hvordan de gjør det i serien.
håpet er at TIL altid skal ligge under LSK slik at jeg kan ha det bra på jobb :-)Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Rovfugletter at noen alternativer ble nevnt i sammenheng med TIL mener mange her i tromsø at A.E er ett av de bedre alternativer som er nevnt til nå, de grøsser ved tanken på semb:-)Forza LSKKommentar
-
Opprinnelig skrevet av joveOpprinnelig skrevet av Rovfugletter at noen alternativer ble nevnt i sammenheng med TIL mener mange her i tromsø at A.E er ett av de bedre alternativer som er nevnt til nå, de grøsser ved tanken på semb:-)Kommentar
-
ja jeg hadde nok fått det bra på jobb da ja ;-)Kommentar
-
Nå bekrefter hans agent, Lars Petter Fosdahl, dialog mellom partene.Dette gjør han som den første offisielle etter at «Tromsø» for snart to uker siden avslørte at TIL snuste på Erlandsen.
som trolig snart meldes klar som TIL-trener.--------------------------------------------
Mor10Kommentar
Kommentar