Ettersom Martins er stengt grunnet oppussing på Søndag så regner jeg med at KFL fikser med opplegg på en annen pub, Republic? Eller hvordan blir det?
Hvilken pub før Lillestrøm-Hammarby?
Collapse
X
-
Stikkord: Ingen
-
Hva er galt med Tims, tja bortsett fra skilte gærne over kåte desperate kvinnfolk på +50 så er vel sikkert Tims ok,men jeg går på Republic som er en mye mer moderne sports pub nesten så denne puben kan konkurere med gode gamle MartinsKommentar
-
Kommentar
-
Er iaff en annen grunn som jeg har hørt, ingen som har fått det med seg? Bruker vel ikke så lang tid på å bytte gulv
Tims hvor f* ligger det? Høres litt jalla ut, ser det er flere her som aldri har hørt om det før også..! Mitt hjerte banker LSK !Kommentar
-
Martin`s
Hvis det fortsatt ikke ringer en bjelle kan vel denne linken hjelpe.....
Mvh
Martin RathsKommentar
-
Nesten så det ikke gjør noe om Martins er stengt, det har vell aldrig vært så lite bråk i Lillestrøm som i helga. Det var en fryd og gå nedover storgata uten og måtte se seg over skuldern etter bråkete utlendinger og fulle fjortiser i helgen.
Jeg syns personlig at Kanarifansen bør inngå avtaler på noen andre steder også så vi som er litt over 18 og ikke gidder å gå på Martins har et eller to andre alternativer hvor vi kan møtes over en øl(eller et glass brus)personlig savner jeg Bryggeristua.Kommentar
-
Hvis det fortsatt ikke ringer en bjelle kan vel denne linken hjelpe.....
http://www.skedsmo.kommune.no/Module...Entry.ID=90469
Hehhe. Sikkert digg å kunne drøye den til fotballserien er ferdig, og bli nesten akkurat ferdig til julebordssesongen!Kommentar
Kommentar